zitten hier nog "gamers"?
gamen is mijn 2de hobby en dat doe ik nu al een kleine 22jaar van sedert ik 8 was.
heb zowat alles gehad van consoles en handhelds die er maar uitgekomen zijn in de loop der jaren maar toch gaat mijn voorkeur uit naar gamen op een PC.
ik heb in die jaren heel wat games gespeeld.
mss ook leuk om te zien wwelke games jullie nu spelen en welke jullie altijd zullen bijblijven.
games die ik nu speel zijn.
Diablo3
Starcraft2
games die me altijd zullen bijblijven
Unreal Tournament (altijd op Competitief niveau gespeeld)
Eve-online (zou ik nog altijd eens durven heractiveren)
Battlefield 1942 (de uren dat we hiermee gelachen hebben op LANparty's )
Unreal Tournament zal me eeuwig bijblijven omdat ik hier altijd zwaar en lang in competitie gespeeld heb.
jammer dat hun opvolger het hele boeltje om zeep geholpen heeft waardoor de eerste editie gewoon leeggelopen is.
Grtz david
gamen is mijn 2de hobby en dat doe ik nu al een kleine 22jaar van sedert ik 8 was.
heb zowat alles gehad van consoles en handhelds die er maar uitgekomen zijn in de loop der jaren maar toch gaat mijn voorkeur uit naar gamen op een PC.
ik heb in die jaren heel wat games gespeeld.
mss ook leuk om te zien wwelke games jullie nu spelen en welke jullie altijd zullen bijblijven.
games die ik nu speel zijn.
Diablo3
Starcraft2
games die me altijd zullen bijblijven
Unreal Tournament (altijd op Competitief niveau gespeeld)
Eve-online (zou ik nog altijd eens durven heractiveren)
Battlefield 1942 (de uren dat we hiermee gelachen hebben op LANparty's )
Unreal Tournament zal me eeuwig bijblijven omdat ik hier altijd zwaar en lang in competitie gespeeld heb.
jammer dat hun opvolger het hele boeltje om zeep geholpen heeft waardoor de eerste editie gewoon leeggelopen is.
Grtz david
Comment