Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

    En wat als de verzekering van de tegenpartij de zelfde is als waar je zelf bent mee verzekerd. Gaat dat dan gemakkelijker om je uitkering te krijgen of ...

    Comment


    • #47
      Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Een vrijstaande woning van 250.000€ .... Is niet duur, en al zeker niet luxe.
      Een rijwoning van 65000€ is rijp voor de sloop.

      Tenzij je in Detroit of zo woont.
      je moet goed lezen...!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #48
        Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
        Ik betaald bij brandverzekering, gezinsverzekering en auto en motorverzekering apart nog eens voor rechtsbijstand.
        Dit is hier opgelost door één enkele rechtsbijstandsverzekering voor al mijn verzekeringen. Die zijn wel allemaal bij dezelfde makelaar en hij heeft mij dat zelf voorgesteld omdat dit volgens hem financieel interessanter is voor mij, en ik kan dat geloven. Bij elke verzekering afzonderlijk nog en bijstandsverzekering betalen lijkt mij inderdaad te leiden naar overkill. Min of meer hetzelfde zoals men je bij elke spaar - of andere rekening een verzekering aansmeert om in het geval je zou verongelukken. Die heb ik ook overal afgeschaft. Geld op straat...
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #49
          Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Een vrijstaande woning van 250.000€ .... Is niet duur, en al zeker niet luxe.
          Een rijwoning van 65000€ is rijp voor de sloop.

          Tenzij je in Detroit of zo woont.
          De normen die bouk hanteert zijn natuurlijk nog van in de tijd dat Zeeuwse mosselen nog arme lui voer was...
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #50
            Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            En wat als de verzekering van de tegenpartij de zelfde is als waar je zelf bent mee verzekerd. Gaat dat dan gemakkelijker om je uitkering te krijgen of ...
            Integendeel, als zowel de buur als jij schade hebt, dan moeten ze twee keer vergoeden en dan gaan ze nog meer redenen zoeken om niet (direct) te betalen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: Is een gezinsverzekering "burgerlijke aansprakelijkheid" nog nuttig ?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              je moet goed lezen...!
              grt,bouk.
              Jij ook.
              Zelfs een rijwoning van 250.000€ is in B en zeker in de randstand in NL geen dure en luxe woning.
              Voor 65.000€ vind je niks, zelfs geen krot of een bouwgrond.

              Comment

              Working...
              X