Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Bron?
    betrouwbare:
    -----
    het BCCMA.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

      Discussie is sowieso vrij onzinnig: praktisch niemand kan thuis zijn aanhangwagen/caravan wegen, dus overladen is gauw gebeurd.

      Nederland of België maakt daarin geen verschil; Nederlandse caravans vallen eenmaal meer op omdat ze doorheen België moeten op weg naar het zuiden - en omdat ze zo'n blinkende gele nummerplaat hebben

      Comment


      • #18
        Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

        Comment


        • #19
          Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

          Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
          Discussie is sowieso vrij onzinnig: praktisch niemand kan thuis zijn aanhangwagen/caravan wegen, dus overladen is gauw gebeurd.

          Nederland of België maakt daarin geen verschil; Nederlandse caravans vallen eenmaal meer op omdat ze doorheen België moeten op weg naar het zuiden - en omdat ze zo'n blinkende gele nummerplaat hebben
          Staat dat gewicht dan niet op het kentekenbewijs?
          Als je dat en het max. beladen gewicht weet kun je de zakken aardappels etc. afzonderlijk wegen en op die manier overbelading voorkomen.

          Comment


          • #20
            Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            betrouwbare:
            -----
            het BCCMA.
            grt,bouk.
            The British Councel for Chinese Martial Arts?
            wat weten die mannen nu van Belgen...

            kortweg, Nederlanders mogen bot doen over Belgen,
            maar als je één gil in hun richtin geeft, dan gaan de haren overeind?

            Hypocriete jongens toch?
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #21
              Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Toch een ernstig misgrijp niet waar?
              Als dit het ernstigste vergrijp is dat je hebt kunnen vinden, doen we het dus uitzonderlijk goed!

              Bedankt voor het compliment.

              Jan

              Comment


              • #22
                Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Als dit het ernstigste vergrijp is dat je hebt kunnen vinden, doen we het dus uitzonderlijk goed!

                Bedankt voor het compliment.

                Jan
                Neen, 1 van de ernstige,
                altijd rustig beginnen he Jan.

                Bij de weg, vergis je niet hoe gevaarlijk een verkeerd geladen of overladen caravan/aanhangwagen is he.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #23
                  Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Wat een kletskoek: de Nederlander bestaat niet.
                  Met Nederlanders bedoelen ze de Randstedelijke arrogante van de boven klassen, in de rest van de provincies zijn ze totaal anders.
                  De zuidelijke provincies zijn meest Bourgondiërs die niet naar een euro meer of minder kijken. Maar de op Duitsland georiënteerde tukkers en Groningers zijn ook niet vies van een feestje
                  Wat vakanties betreft geven veel Nederlanders meer uit dan Belgen: veel Belgen gaan doorgaans een keer per drie jaar met vakantie en geven veel uit, veel Nederlanders gaan twee keer per jaar weg en geven per trip minder uit.
                  Hollanders vind je boven de Moerdijk.
                  De rest kan je als Nederlanders beschouwen zoals je hier bedoelt.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Hollanders vind je boven de Moerdijk.
                    De rest kan je als Nederlanders beschouwen zoals je hier bedoelt.
                    de echte Hollanders vind je in:
                    Noord Holland en Zuid Holland.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                      alles boven de nederlandse grens is holland voor de Belgen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Ook is het een fabeltje dat je met de caravan goedkoper uit bent dan een huisje huren of hotelkamer wanneer je alles berekend zoals afschrijving; keuring; stalling; meer tol; meer brandstof gebruik; grotere auto; campingplaats.
                        Voor een fractie van die kosten boek je voor twee personen een veertiendaagse geheel verzorgde reis per vliegtuig naar Turkije. Voordeel van kamperen met tent of caravan is dat je vrij bent.
                        Klopt en dan moet je nog de verzekering meetellen en zonder ongelukken op jouw bestemming geraken.
                        Het hangt ook af van de leeftijd en de fysieke toestand, omdat ik me kan voorstellen dat heen- en terugreis best vermoeiend kunnen zijn.
                        Het kan best gezellig zijn om samen eten klaar te maken maar eten en drinken moet ook gebeuren
                        En ik vermoed dat dit gebeuren in of bij de caravan zal zijn.
                        Misschien komt er dan nog een wasje en een plasje bij
                        Je merkt tussen de regels dat ik moeite heb met de begrippen vrijheid en vakantie in deze.
                        Maar vrijheid en vakantie is idd. voor iedereen anders.

                        Momenteel is er een serie op de Nederlandse tv: "Wij zijn er bijna" (reis per caravan).
                        Heel leuk, mooie beelden en avonturen maar niet echt mijn idee van vakantie.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                          Voor zij die het niet doorhadden...

                          Niets serieus bedoeld aan dit topic,
                          maar de laatste tijd merk ik van sommige aanwezige Nederlanders dat ze het leuk vinden om de Belgen wat te beledigen/belachelijk maken.

                          Als Belg op een Belgisch forum, vond ik dat zeker niet aanvaardbaar...

                          Als je merkt hoe de Nederlandse forumganger met de tanden bloot op dit topic springt...
                          vraag ik nu heel even heel lief: Probeer dan niet hetzelfde met de Belgen te doen.

                          Eind goed al goed voor mij part
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • #28
                            Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Voor zij die het niet doorhadden...

                            Niets serieus bedoeld aan dit topic,
                            maar de laatste tijd merk ik van sommige aanwezige Nederlanders dat ze het leuk vinden om de Belgen wat te beledigen/belachelijk maken.

                            Als Belg op een Belgisch forum, vond ik dat zeker niet aanvaardbaar...

                            Als je merkt hoe de Nederlandse forumganger met de tanden bloot op dit topic springt...
                            vraag ik nu heel even heel lief: Probeer dan niet hetzelfde met de Belgen te doen.

                            Eind goed al goed voor mij part
                            Dat had ik wel door, ook dat je hiermee (al dan niet bewust) duidelijk hebt gemaakt, dat er toch nog veel individuen graag in stereotypes of karikaturale beschrijvingen bepaalde zaken plachten te beschrijven. Ik vermoed dat dit komt door een onderbewuste onzekerheid omtrent hun eigen identiteit en de gemakkelijkste manier om dit onbehagelijke gevoel te onderdrukken of te negeren is door de ander te benoemen of te karikaturiseren. Helaas blijf je dan met een soort kater achter, niet fijn, maar te voorkomen door jezelf te ontstijgen.

                            Jammer, we zijn allemaal mensen.
                            Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

                            Comment


                            • #29
                              Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                              Hoe zit het eigenlijk met alcohol in het verkeer?
                              Gaan Belgen daar anders mee om dan Nederlanders?

                              Comment


                              • #30
                                Re: De Nederlandse Sleurhut... overbeladen

                                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                                Hoe zit het eigenlijk met alcohol in het verkeer?
                                Gaan Belgen daar anders mee om dan Nederlanders?
                                Je vraagt er echt om :

                                Last edited by notex; 6 augustus 2014, 15:43.

                                Comment

                                Working...
                                X