Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Mijn pronostiek is afgaan van belgie met 2-0 op hun bakkes

PS: Braziel - Colombia is vollop bezig nu en tis daar ander koek zunne.

Wie druft er nog een pronostiek te geven voor de match Belgie - Argentinie?
    Moderator Note: Ik geloof niet dat het nodig is om NOG een topic over hetzelfde onderwerp te openen. Topic van xafke (kom, kom en nu serieus) samengevoegd met die van Theokus (de opstelling).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik durf niet xafke

Als ze spelen zoals de Brazilianen nu?
      Dan kom ik zelfs niet het plein op.
      Dat is toch geen voetbal meer.
      ============================================
      Mooi doelpunt van David Luiz.
      Geen reclame voor het voetbal.
      ===========================================
      Nog iets xafke.
      Argentinië heeft ook een reputatie.
      Die kunnen spelen zoals Brazilië in de 2de helft: vuil en geniepig en zeker als ze het al voetballend het niet kunnen halen.
      Last edited by theokus; 5 juli 2014, 00:12.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik hoop, herhaal, ik hoop dat die scheidsrechter 0/10 krijgt van de FIFA.
        Smerig voetbal en dan haalt hij de gele kaarten boven voor prullekes van niemendal.
        Niet te geloven hé, zo flauw fluiten! Nog nooit meegemaakt hoor, en de spelers schopten er maar op los!
        Vrolijke boel heeft die Spanjaard ervan gemaakt.
        Eén ding moet ik wel toegeven, ook nooit zoveel inzet gezien vanwege beide elftallen.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Ik hoop, herhaal, ik hoop dat die scheidsrechter 0/10 krijgt van de FIFA.
          Smerig voetbal en dan haalt hij de gele kaarten boven voor prullekes van niemendal.
          Niet te geloven hé, zo flauw fluiten! Nog nooit meegemaakt hoor, en de spelers schopten er maar op los!
          Vrolijke boel heeft die Spanjaard ervan gemaakt.
          Eén ding moet ik wel toegeven, ook nooit zoveel inzet gezien vanwege beide elftallen.
          Ben ik het weer mee eens
          11 wilde Brazilianen en Stef Wynants heb ik nog nooit horen praten over drankjes, pillen en poeiertjes.
          Vandaag wel.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Een grote domper voor de Braziliaanse voetbalnatie.
            Hun sterspeler Neymar viel in de kwartfinale tegen Colombia (2-1 zege) zwaar geblesseerd uit.
            Na onderzoek in het ziekenhuis in Fortaleza is gebleken dat Neymar een gebroken rugwervel heeft opgelopen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

we moeten beide winnen en dan..................tegen elkaar.
              zie er naar uit.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Na onderzoek in het ziekenhuis in Fortaleza is gebleken dat Neymar een gebroken rugwervel heeft opgelopen.
                Die Colombiaan die hem dat lapte mogen ze een tijdje in de gevangenis steken en levenslang schorsen.
                Neymar zal er waarschijnlijk voor altijd een kruis mogen over maken.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ben ik het weer mee eens
                  11 wilde Brazilianen en Stef Wynants heb ik nog nooit horen praten over drankjes, pillen en poeiertjes.
                  Vandaag wel.
                  Vond je ook niet dat die Brazilianen in overdrive voetbalden?
                  De run van die verdediger van 50 miljoen David Luiz was onvoorstelbaar, nog nooit gezien en echt niet normaal temeer gezien de hitte ginder.

Een grote domper voor de Braziliaanse voetbalnatie.
                  Hun sterspeler Neymar viel in de kwartfinale tegen Colombia (2-1 zege) zwaar geblesseerd uit.
                  In beide kampen zullen er wel gekwetsten zijn dat gaan we vandaag of de volgende dagen wellicht vernemen, of wellicht nooit om andere zaken te camoufleren.
                  Jammer voor Neymar, maar alles is te herleiden tot de ongelooflijk lakse arbitrage van dit tornooi en vooral van die Spanjaard gisteren.
                  Die Spanjaard moesten voor de rest van z'n leven de toegang tot een stadion ontzeggen.
                  Als ze dat voor hooligans en bijtende voetballers kunnen, dan moeten ze dat ook kunnen voor dik tegenvallende scheidsrechters.

Enfin ik hoop dat de FIFA nu eindelijk ingrijpt want de maat is meer dan vol.
                  Last edited by Red Falcon; 5 juli 2014, 09:45. Reden: taalvautschen

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Die Colombiaan die hem dat lapte mogen ze een tijdje in de gevangenis steken en levenslang schorsen.
                    Neymar zal er waarschijnlijk voor altijd een kruis mogen over maken.
                    Als het gaat zoals bij Witsel-Wasilewski dan hebben beiden nog een mooie carriere in het vooruitzicht.
                    Voorlopig hoopt iedereen dat natuurlijk vooral voor Neymar, maar als de Columbiaan zijn talent blijft tonen en niet te smerig blijft spelen, vergeeft en vergeet de massa dat ook weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                      Als het gaat zoals bij Witsel-Wasilewski dan hebben beiden nog een mooie carriere in het vooruitzicht.
                      Je hebt een punt, maar een gebroken ruggewervel is nog wel iets anders dan een beenbreuk denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Je hebt een punt, maar een gebroken ruggewervel is nog wel iets anders dan een beenbreuk denk ik.
                        Voor Neymar zelf blijft het natuurlijk heel erg (als mens gaat het me zelfs niet alleen over het missen van het wk, maar vooral ook over de pijn die hij had), maar er wordt gesproken over 4 tot 6 weken buiten strijd, er moet niet geopereerd worden, enkel gestabiliseerd, en hij moet niet in het ziekenhuis blijven (hij is al mee terug met het team in een speciaal corset). Daar waar Wasilewski een klein jaar buiten strijd was (met initieel zelfs de vraag of hij überhaupt ooit nog zou kunnen voetballen op niveau).

Los daarvan, als ik mijn kinderen één match van Brazilië wil laten zien, dan is het ook die tegen Chili en zeker niet die tegen Columbia. Maar tegelijkertijd merk ik dat kinderen ook verschrikkelijk wreed kunnen zijn in hun naïviteit. Mijn zoontje zijn eerste reactie was dat België nu wel meer kans had om in de finale te winnen tegen Brazilië.....
                        Mja,....heerlijk zo'n kinderlijke manier van denken, vooral dat hij oprecht denkt dat we een kans maken voor de finale...hij is nog niet verknald door ons doemdenken. (Zijn er werkelijk veel volwassenen die oprecht nog denken dat we in de finale gaan zitten? Zelfs als we verstandelijk weten dat we een kans maken, ons gevoel zegt onmiddellijk dat dat nooit effectief zal gebeuren....tegenover het "too big to fail", staat immers het "too small to win".)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tink Bekijk bericht
                          .... (Zijn er werkelijk veel volwassenen die oprecht nog denken dat we in de finale gaan zitten? Zelfs als we verstandelijk weten dat we een kans maken...
                          nee..België moet nl nog tegen Nederland hè...!
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            nee..België moet nl nog tegen Nederland hè...!
                            grt,bouk.
                            Ja maar, als Nederland nu één zwart beest heeft....

Comment

Over BRA-COL: In de nabeschouwing na de 1ste helft op sporza, deed men nogal makkelijk over het grof spel dat werd gespeeld. Karel Van Nieuwkerke had het erover dat men anders de wedstrijd zou 'kapotfluiten'; voor Gert Verheyen was het er blijkbaar net niet over,...
                              Enkel Jan Mulder was (terecht) heel kritisch voor de scheidsrechter: er zijn spelregels, en die moeten gerespecteerd worden. Punt uit. Anders begeef je je op een gevaarlijk hellend vlak. De 2de helft bewees het...
                              Ik heb niet zoveel met voetbal (enkel met WK's laat ik me verleiden tot het volgen van enkele wedstrijden). Ik weet wel dat een van de hoofdregels is dat je de bal moet spelen, en niet de man.

Ik denk ook dat men in die zuiderse landen toch een ander idee heeft over wat nog kan en wat niet. Dat de scheidsrechter Spaanse roots had deed er ook niet goed aan.
                              Het was spectaculair om naar te kijken, maar met goed voetbal had dit niet veel meer te maken. Voetbal is voetbal. Rugby is rugby.
                              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                              And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
                                Over BRA-COL:
                                Voetbal is voetbal. Rugby is rugby.
                                hij had toch gelijk....voetbal is oorlog.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X