Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
    Ja maar dat kwam niet van die de macdo he dat kwam omdat ze den trapiest moesten proeven en dat smaakte beter dan een Big mac
    Nu we het toch over alcohol hebben.
    Dat is ook niet gezond als we het overmatig consumeren. Wie van ons drinkt er af en toe eens geen glaasje?
    Of zal Djivan dit ook met man en macht afzweren, ook bij zijn kinderen en kleinkinderen?

    "Ja, maar als je dat met mate drinkt..." > kan ook gezegd worden over vettig voedsel

    Comment


    • #92
      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Nu we het toch over alcohol hebben.
      Dat is ook niet gezond als we het overmatig consumeren. Wie van ons drinkt er af en toe eens geen glaasje?
      Of zal Djivan dit ook met man en macht afzweren, ook bij zijn kinderen en kleinkinderen?

      "Ja, maar als je dat met mate drinkt..." > kan ook gezegd worden over vettig voedsel
      Ik drink inderdaad gezond, maar wat en hoeveel ga ik nu eens niet aan je (wijs ?) neus hangen.
      Stel je voor mocht je het weten, en je gaat dan ook gezonder leven, en je leeft wat langer....
      Misschien wordt ik daar dan wel verantwoordelijk voor gesteld......ik mag er niet aan denken .
      Groetjes, smakelijk en gezondheid .

      Comment


      • #93
        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Je kan die lijn kort door de bocht doortrekken zodat je ook enkel klassieke muziek zou mogen opzetten en geen andere genres.
        Ach, alle moderne muziek is toch gebaseerd op één en het zelfde klassieken nummer, dus in feite... luisteren we enkel naar klassieke muziek
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #94
          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Ach, alle moderne muziek is toch gebaseerd op één en het zelfde klassieken nummer, dus in feite... luisteren we enkel naar klassieke muziek
          Haha, die is schitterend!
          ______
          www.vue.photo

          Comment

          Working...
          X