Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Zal ik de goesting even temperen?


    Dat artikel over die rattentand die ooit in een burger gevonden werd, heb ik niet meer gevonden... maar dat is ook al meer dan 10 jaar geleden dacht ik.
    Geef mij maar een Quick of McDonald.

    Nog nooit ziek geweest door bij de Quick of McDonald te gaan eten maar wel:
    • Al in het ziekenhuis gelegen door "verse vis" te eten van bij de visboer waar blijkbaar een bacterie in zat.
    • Drie weken zwaar ziek na zware voedselvergiftiging in een duur restaurant.
    • Week plat met extreme koorts na eten van voorverpakt voedsel.
    • Echtgenote zware voedselvergiftiging gehad na eten van "vers" voedsel uit Carrefour.


    Met andere woorden, ge kunt overal pech hebben dat er eens een bacterie in zit en wat die rat betreft, wij hebben al een muis gehad in een pak voorverpakte gekuiste sla.
    Geef dus maar een fastfoodketen waar nu toch veel meer controles uitgevoerd worden dan elders en waar de keuken open is en je ziet wat er gebeurd.
    Ja, het kan plaatselijk eens minder proper zijn maar dan hangt dat eerder af van de plaatselijke uitbater dan aan de naam van de keten.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Geef mij maar een Quick of McDonald.

      Nog nooit ziek geweest door bij de Quick of McDonald te gaan eten maar wel:
      • Al in het ziekenhuis gelegen door "verse vis" te eten van bij de visboer waar blijkbaar een bacterie in zat.
      • Drie weken zwaar ziek na zware voedselvergiftiging in een duur restaurant.
      • Week plat met extreme koorts na eten van voorverpakt voedsel.
      • Echtgenote zware voedselvergiftiging gehad na eten van "vers" voedsel uit Carrefour.


      Met andere woorden, ge kunt overal pech hebben dat er eens een bacterie in zit en wat die rat betreft, wij hebben al een muis gehad in een pak voorverpakte gekuiste sla.
      Geef dus maar een fastfoodketen waar nu toch veel meer controles uitgevoerd worden dan elders en waar de keuken open is en je ziet wat er gebeurd.
      Ja, het kan plaatselijk eens minder proper zijn maar dan hangt dat eerder af van de plaatselijke uitbater dan aan de naam van de keten.
      Ik denk dan eerder dat jullie beiden door één of andere reden een gevoelig of overgevoelig spijsverteringsstelsel hebben.
      Wij zijn bvb. nog nooit ziek geweest door iets te eten, en het zou me verwonderen mochten wij op 60 jaar tijd nog nooit iets lichtjes bedorven of besmet binnengespeeld hebben.....

      Zo is het ook bewezen dat velen met een allergie voor mosselen geen allergie voor mosselen hebben. Ze eten voor het eerst mosselen, eten er veel te veel, dan liefst nog met een pak vettige frieten, met nog wat vette saus erbij en voelen zich een hele tijd beroerd na het eten.........
      Je zou je voor minder beroerd voelen, maar dan hebben ze wel voor de rest van hun leven zogezegd een mosselallergie.......maar dan tussen hun oren.

      Groetjes

      Comment


      • #48
        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

        Deze thread blijft me verbazen.

        Comment


        • #49
          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Ik denk dan eerder dat jullie beiden door één of andere reden een gevoelig of overgevoelig spijsverteringsstelsel hebben.
          Niet als uit onderzoek gebleken is dat je effectief een bacterie opgelopen hebt.
          Van een gevoelig spijsverteringsstelsel krijg je ook geen hoge koorts.

          Ze eten voor het eerst mosselen, eten er veel te veel, dan liefst nog met een pak vettige frieten, met nog wat vette saus erbij en voelen zich een hele tijd beroerd na het eten.........
          Je zou je voor minder beroerd voelen, maar dan hebben ze wel voor de rest van hun leven zogezegd een mosselallergie.......maar dan tussen hun oren.
          Je kan je "mottig" voelen dan ook niet vergelijken met uitslag, 41° koorts, extreme buikloop of zoals in vermelde gevallen mensen die sterven aan een voedselvergiftiging.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Niet als uit onderzoek gebleken is dat je effectief een bacterie opgelopen hebt.
            Van een gevoelig spijsverteringsstelsel krijg je ook geen hoge koorts.

            Je kan je "mottig" voelen dan ook niet vergelijken met uitslag, 41° koorts, extreme buikloop of zoals in vermelde gevallen mensen die sterven aan een voedselvergiftiging.
            Voedselvergiftiging is zeker geen pretje.
            2 jaar terug eens voorgehad, niet met zoveel koorts dacht ik, maar heb wel 4 dagen zwaar boven de pot gehangen en vanaf de 5e dag terug wat normaal kunnen beginnen eten.
            Natuurlijk net tijdens de verjaardag van mijn madame, goeie planning

            Comment


            • #51
              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Niet als uit onderzoek gebleken is dat je effectief een bacterie opgelopen hebt.
              Van een gevoelig spijsverteringsstelsel krijg je ook geen hoge koorts.

              Je kan je "mottig" voelen dan ook niet vergelijken met uitslag, 41° koorts, extreme buikloop of zoals in vermelde gevallen mensen die sterven aan een voedselvergiftiging.
              Ik bedoelde niet dat je geen voedselvergiftiging gehad hebt, maar wel dat sommigen er misschien gevoeliger aan zijn dan anderen.
              Groetjes

              Comment


              • #52
                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik denk dan eerder dat jullie beiden door één of andere reden een gevoelig of overgevoelig spijsverteringsstelsel hebben.
                Wij zijn bvb. nog nooit ziek geweest door iets te eten, en het zou me verwonderen mochten wij op 60 jaar tijd nog nooit iets lichtjes bedorven of besmet binnengespeeld hebben.....

                Zo is het ook bewezen dat velen met een allergie voor mosselen geen allergie voor mosselen hebben. Ze eten voor het eerst mosselen, eten er veel te veel, dan liefst nog met een pak vettige frieten, met nog wat vette saus erbij en voelen zich een hele tijd beroerd na het eten.........
                Je zou je voor minder beroerd voelen, maar dan hebben ze wel voor de rest van hun leven zogezegd een mosselallergie.......maar dan tussen hun oren.

                Groetjes
                Wat is teveel ???
                Heb er ooit eens 8 kilo van binnen gespeeld te samen met 2 grove broden en de dag nadien kreeg ik ............................. weer goesting in mosselen
                Ik eet graag friet ook bij mosselen maar zelf klaargemaakte he thuis dan weet je dat ze niet te vettig zijn.
                Heb nog nooit in mijn leven friet met mosselen gegeten op verplaatsing

                Gisteren was het weer eens zover friet van lokaal frietuurtje te samen met een servela special mmmmmhhhhhh heeft gesmaakt


                Men zou hier een pol moeten houden wie heeft de beste friet McDo, Quicky , burgerking of nog ander resto of bistro huisje.


                PS was haast vergeten te melden na elk mossel vreetfestijn drink ik altijd een glas melk

                Comment


                • #53
                  Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                  PS was haast vergeten te melden na elk mossel vreetfestijn drink ik altijd een glas melk
                  De bakerpraatjes zitten er nog goed in blijkbaar.
                  Je gaat zeker nooit zwemmen binnen de twee uur na een maaltijd?

                  Voor de rest gaat het over "kleuren en smaken" en daar heeft (gelukkig) iedereen een andere mening over. Ik kijk alvast uit naar mijn volgende McD bezoek, ik krijg zin in een Big Mac van deze thread.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #54
                    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    De bakerpraatjes zitten er nog goed in blijkbaar.
                    Je gaat zeker nooit zwemmen binnen de twee uur na een maaltijd?

                    Voor de rest gaat het over "kleuren en smaken" en daar heeft (gelukkig) iedereen een andere mening over. Ik kijk alvast uit naar mijn volgende McD bezoek, ik krijg zin in een Big Mac van deze thread.

                    Dat zijn mijn grootouders hun recepten he na mosselen melkske drinken en die was gratis bij ons lol als je opgroeide tussen die beesten.
                    En je haar wassen met bier liefst een triple dat deed mijn grootmoeder altijd, daar komen al die dronkaards van die haren die naar bier roken
                    Spijtig dat ik weeral 20km moet rijden voor de dichtstbijzijnde hamburgertent, den aldi is dichter maar die verkopen geen big macs

                    Comment


                    • #55
                      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Niet als uit onderzoek gebleken is dat je effectief een bacterie opgelopen hebt.
                      Van een gevoelig spijsverteringsstelsel krijg je ook geen hoge koorts.

                      Je kan je "mottig" voelen dan ook niet vergelijken met uitslag, 41° koorts, extreme buikloop of zoals in vermelde gevallen mensen die sterven aan een voedselvergiftiging.
                      Voedsel vergiftiging heeft niets met gevoeligheid te maken, maar met bacteriebesmetting. Ik heb lang geleden ook voedselvergiftiging op gelopen in een restaurant door een garnalensalade. Ik eet nooit meer garnalen buiten de deur.
                      En thuis alleen nadat ze bij de bereiding sterk verhit zijn.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                        Ik heb lang geleden ook voedselvergiftiging op gelopen in een restaurant door een garnalensalade. Ik eet nooit meer garnalen buiten de deur..
                        Ik moet plots aan de hond van Pavlov denken...
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #57
                          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                          In de Belgische frituren wordt ALLES (allee, bijna) in het frituurvet gebakken. Bij Mc Donalds of Burger King enkel de frieten.
                          Zeg me dan eens : wat is er vettiger ? Het sausje op de Big Mac of de gefrituurde lookworst ?
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #58
                            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            PS was haast vergeten te melden na elk mossel vreetfestijn drink ik altijd een glas melk
                            Ik ken iemand die tijdens het eten van spaghetti milkshakes durft te drinken.
                            Bah

                            Comment


                            • #59
                              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Ik ken iemand die tijdens het eten van spaghetti milkshakes durft te drinken.
                              ik ken iemand die haring met slagroom eet.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #60
                                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                ik ken iemand die haring met slagroom eet.
                                grt,bouk.
                                Als het hem/haar maar smaakt.....dat is het voornaamste.
                                Groetjes

                                Comment

                                Working...
                                X