Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Kan ik niet over oordelen, heb nog nooit een bouvier gegeten.
    Met een pepersausje en frietjes? Of (vooroordelen indachtig) met een supplement nr 45 en rijst?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #17
      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Dat is bijna net zo erg als zonnig weer en temperaturen boven de 20 graden.
      My man !

      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Is België een ontwikkelingsland?
      Is dat een strikvraag ?
      In elk geval, telkens ik van de UK of Nederland terugkeer naar België, heb ik veel zin om rechtsomkeert te maken (en da's niet alleen voor een Whopper...)
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #18
        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ik zweer bij Mc Donalds in België, lekkerder dan Quick.


        .
        Tjonge jonge jonge.
        Dat noemt zich dan Belgen: die zooi van MC Donalds door hun strot frotten.

        Comment


        • #19
          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

          Wij gaan maandelijks om een 2 pakjes kleine friet hier in het lokaal frietuurtje en eten er met 3 aan en de overschot is voor de kippen.
          Het is lekker maar teveel kan ook TEVEEL zijn, in het begin kwamen we toe met 1 pakje voor ons 3 tjes maar ze zijn slimmer geworden en wat vermindert.
          Maar om speciaal te gaan kiezen voor naar de macdo of qoucky te gaan neen ik weet er geen verschil in, een Bicky met een Rocky friet is nog eens zo lekker hier

          Comment


          • #20
            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

            Bij Q doen ze inderdaad besparingen ... je krijgt eens de voorraad op is ook geen dekseltjes meer voor de drankjes, uitgezonderd via de Drive.
            Vind ik ook niet echt handig, een grote drank krijg ik meestal niet volledig uit ter plaatse en de rest neem ik mee ... zonder dekseltje niet echt te doen met hun soepel kartonnen bekertjes.
            De 10% kaarten delen ze ook al niet meer uit aan iedereen dat er om vraagt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

              Ik bak liever zelf frieten dan er te gaan halen in een frituur, dan zijn ze zoals ik ze zelf wil (en altijd genoeg ).
              Geen diepvriesfriet, ik heb er ooit verschillende merken en soorten geprobeerd.

              Aardappelen schillen, snijden, afspoelen, afdrogen, voorbakken, even laten afkoelen, en dan bakken, meer is het niet...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #22
                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Ik bak liever zelf frieten dan er te gaan halen in een frituur, dan zijn ze zoals ik ze zelf wil (en altijd genoeg ).
                Geen diepvriesfriet, ik heb er ooit verschillende merken en soorten geprobeerd.

                Aardappelen schillen, snijden, afspoelen, afdrogen, voorbakken, even laten afkoelen, en dan bakken, meer is het niet...
                Juist, zo doe ik het ook. Maar het lijkt of dat steeds minder mensen dat nog kunnen. Als je dan friet koopt haal het dan bij een vakman zover die in België nog bestaan en niet die verlepte friet bij een MC Donalds in die plastic zooi.

                Comment


                • #23
                  Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Als je dan friet koopt haal het dan bij een vakman zover die in België nog bestaan
                  Ik woon in een boerendorp waar er al 3 frituren zijn, en de gemeente waar ik tevoren woonde waren er meer dan 10.
                  Echt wel moeilijk te vinden zeker

                  Comment


                  • #24
                    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                    McDo en Quick zijn beide even veel brol. Goed genoeg voor een snelle hap als het echt niet anders kan. Pas op, lekker vind ik ze allebei en bij allebei kun je gerust om een gepersonaliseerde burger vragen (voor mij bvb steeds zonder kaas). Maar echt voedsel kun je het niet noemen. En die 'frieten' die ze er bij serveren, ... soit, zal er niet over beginnen. Ik ga er dan ook maar één of twee keer per jaar langs.

                    Geef mij maar echte frieten van een echte Belgische frituur, daar kan ik blijven van genieten . En dat doe ik wekelijks

                    Comment


                    • #25
                      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Tjonge jonge jonge.
                      Dat noemt zich dan Belgen: die zooi van MC Donalds door hun strot frotten.
                      Liever McDo dan vette frituurbrol. 'k Heb trouwens altijd een zware en overladen maag nadat ik frituurkost heb gegeten.
                      En ik ben Belg volgens m'n identiteitskaart, maar daar houdt het ook op.
                      Mocht het praktisch en financieel gezien mogelijk zijn, vertrek ik direct naar de UK of eventueel Nederland...
                      Zit ik meteen ook al wat noordelijker, heb ik meteen al beter weer ook
                      Last edited by Kaneda; 23 april 2014, 08:32.
                      Panasonic Lumix FZ2000

                      Comment


                      • #26
                        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                        My favorite Burger King commercial, recorded off the air in June 1986.


                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                        Frietchinezen veroveren het land. Ook Reet heeft vanaf volgende week een Chinese frietenbakker. Maar als je gewoon bent om loempia's te bakken, dan is een fr...


                        gewoon als illustratie
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #27
                          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                          Ik kom één keer per jaar in zo'n fastfoodketen, omdat mijn dochter van zes dat af en toe vraagt.
                          Ik gruwel van de vetzakkerij die daar wordt gebrouwen, dus meestal hou ik me bij een slaatje (afin...), een kleine friet en een bruiswater.
                          Frieten bak ik zelf, om de maand ofzo, ik ben geen gezondheidsfreak maar eet wel bewust.

                          Als je dan na een feestje nog eens 'ne pita gaat eten met de jongens' weet je 's morgens hoe gezond je bezig was VOOR die pita

                          IZ.
                          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                          Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                          Comment


                          • #28
                            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Zit ik meteen ook al wat noordelijker, heb ik meteen al beter weer ook
                            Nóg beter dan het huidige schitterende lenteweer ?
                            Oei, da's een ander topic...

                            "De lekkere friet" noemt de frituur hier in de buurt, en hij heeft zijn naam alvast niet gestolen.
                            Nu niet zo dat we de deur daar plat lopen, zelfgemaakte frietjes zijn ook lekker.
                            Last edited by nete; 23 april 2014, 15:30.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              ..........................
                              "De lekkere friet" noemt de frituur hier in de buurt, en hij heeft zijn naam alvast niet gestolen.
                              .........................
                              In Bruge staat er elk jaar een frituur / oliebollenkraam met de naam "Gezondheidsapotheek"
                              Die naam is wel gestolen.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                                Enorm veel goesting nu in een McDo. Is toch weeral een 6-tal weken geleden. Denk dat er een lekkere Vegas Classic op me ligt te wachten (en nog een double cheese als dessert ).
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X