Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Enorm veel goesting nu in een McDo.
    Zal ik de goesting even temperen?

    De maatregelen komen er nadat in het Zuid-Franse Avignon een tiener overleed aan wat de gevolgen van slechte hygiëne in het hamburgerrestaurant bleken. Ook in België lekte nieuws over een onhygiënisch Quick-filiaal uit.
    Ondertussen berichtte de pers dat in een Quick-vestiging in Brussel, aan het Zuidstation, eveneens wantoestanden zijn vastgesteld. In juli 2009 moest het restaurant tijdelijk de deuren sluiten wegens problemen met de hygiëne.
    Van de tien aanwezige werknemers had er een geen correct arbeidscontract en een andere was ingeschreven als werkzoekende.



    Dat artikel over die rattentand die ooit in een burger gevonden werd, heb ik niet meer gevonden... maar dat is ook al meer dan 10 jaar geleden dacht ik.

    Comment


    • #32
      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Zal ik de goesting even temperen?
      Ik heb het wel over de Mc Do, hè. Denk dat die op het vlak van hygiëne prima in orde zijn. Bovendien werd McDo in 2013 verkozen tot Best Workplace in België. Keuken kan ook altijd bezocht worden.
      Lekker, lekker, lekker.
      Geld voor de pure C in Cadzand heb ik toch niet (moet trouwens van al dat gedoe niets weten).
      In de gewone Belgische tavernes is 't ook altijd 't zelfde : een vol-au-vent, een croque-monsieur op 20 verschillende wijzen, Vlaamse stoverij, een steak met frieten, kaaskroketten, of eens een pasta met kip en groentjes om speciaal te doen (pas op, da kan ook smaken maar dan nog liever een Mc Do).

      Maar hier kan je me wél plezier mee doen :

      De beste score ooit gekregen bij de smaakpolitie met Benny Bax, en eens wat anders dan de Belgische keuken. Yummi !

      Enfin, nog maar eens duidelijk : smaken verschillen ! ('t Zou anders maar een saaie boel zijn en dan zou ik nooit plaats hebben om te zitten in de Mc Do )
      Last edited by Kaneda; 24 april 2014, 09:57.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #33
        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht

        Maar hier kan je me wél plezier mee doen :

        De beste score ooit gekregen bij de smaakpolitie met Benny Bax, en eens wat anders dan de Belgische keuken. Yummi !
        da's idd een dikke aanrader, een plaatsje waar wij geregeld eens komen, wel altijd best even bellen/reserveren op voorhand want in veel gevallen mag je het vergeten om nog een plaatsje te vinden.
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • #34
          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Ik heb het wel over de Mc Do, hè. Denk dat die op het vlak van hygiëne prima in orde zijn. Bovendien werd McDo in 2013 verkozen tot Best Workplace in België.
          En toch stel ik me altijd vragen bij die bedrijven met een Best Workplace stickertje op hun deur:


          Ik ken mensen die +30 dagen verlof hebben en een bedrijfswagen, en die je niet kan overtuigen om hun job op te geven om bij McDo of Torfs te gaan werken. Ook al zijn ze de "beste werkgever".


          Niets tegen McDo of Quick persoonlijk, ik kom er ook soms eens voor een snelle hap, maar verhalen qua hygiëne in de doofpot steken doe ik niet, ook niet bij McDo. Een klasgenoot van me deed er vroeger vakantiejob, en de verhalen die ik toen hoorde.... die waren niet overtuigend om er te gaan eten
          Last edited by anonymous; 24 april 2014, 10:24.

          Comment


          • #35
            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Niets tegen McDo of Quick persoonlijk, ik kom er ook soms eens voor een snelle hap, maar verhalen qua hygiëne in de doofpot steken doe ik niet, ook niet bij McDo. Een klasgenoot van me deed er vroeger vakantiejob, en de verhalen die ik toen hoorde.... die waren niet overtuigend om er te gaan eten
            Enkele jaren terug de smaakpolitie gezien ? Daar ging het niet over fastfoodtenten, maar over restaurants en tavernes. Wat je daar allemaal zag... Efkes slikken, toch.
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #36
              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Enkele jaren terug de smaakpolitie gezien ? Daar ging het niet over fastfoodtenten, maar over restaurants en tavernes. Wat je daar allemaal zag... Efkes slikken, toch.
              Hilarische reeks, Benny Bax alleen al.

              Maar toch, er zijn ook genoeg eetgelegenheden waarbij ze eten op een normale manier klaarmaken en serveren.
              Kan me niet inbeelden dat het overal zo is.



              In Aalst is er een goeie: Bistro D'licious, als ik even reclame mag maken . Beperkt aantal tafeltjes, klein en gezellig.
              Vette burgers, met zelfgesneden frietjes!

              En de kok haalt al zijn ingrediënten vers van de markt. Enfin, ben er enkel nog maar op zaterdagen geweest toen er voor de deur markt was, en hij met verse groenten binnenkwam.
              Niets op voorhand klaargemaakt, maakt het terplekke klaar heb ik de indruk, maar het duurt dan misschien ietsje langer.

              De keuken heb ik natuurlijk niet kunnen inspecteren... maar tegenwoordig zijn er wel veel nieuwe restaurants die een open keuken hanteren, waar je meteen kan zien hoe het eraan te gaat als klant.

              Comment


              • #37
                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                Wanneer ik graag een lekkere hamburger wil eten dan stap ik mijn wagen en rij richting Nederland of Duitsland; als je éénmaal bij een Burger King hebt gegeten wil je nooit nog bij McDo of Quick eten.

                Get access to exclusive coupons. Discover our menu and order delivery or pick up from a Burger King near you.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • #38
                  Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                  Wanneer ik een lekkere hamburger wil dan maak ik hem zelf, van zelf gemalen rundsvlees: daar kan geen fastfood keten tegen op.
                  En je weet wat je eet. Ook gehaktballen; nasiballen; kroketten en saté allemaal uit eigen keuken.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                    Wanneer ik een lekkere hamburger wil dan maak ik hem zelf, van zelf gemalen rundsvlees: daar kan geen fastfood keten tegen op.
                    En je weet wat je eet. Ook gehaktballen; nasiballen; kroketten en saté allemaal uit eigen keuken.
                    En weet jij ook perfect waar het vlees vandaan komt waarmee je deze bereidingen maakt ?
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      Wanneer ik graag een lekkere hamburger wil eten dan stap ik mijn wagen en rij richting Nederland of Duitsland; als je éénmaal bij een Burger King hebt gegeten wil je nooit nog bij McDo of Quick eten.

                      http://www.burgerking.nl/
                      Boh, vind ik toch ook maar overroepen hoor...
                      (en ja ik heb er al meermaals gegeten)

                      De beste hamburgers heb ik momenteel in Aalst gegeten in de friet sjob.
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                        een Hamburger is als een foto; het blijft een kwestie van smaak.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #42
                          Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          En weet jij ook perfect waar het vlees vandaan komt waarmee je deze bereidingen maakt ?
                          Natuurlijk weet hij dat; iedereen weet inmiddels dat rundvlees gewoon van een paard komt.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            En weet jij ook perfect waar het vlees vandaan komt waarmee je deze bereidingen maakt ?
                            Nee, daar ben je de laatste jaren niet meer zeker van, maar ik let er wel op en ben ook bereid iets iets meer te betalen voor vlees van biologische boeren.
                            En ook waakhond https://www.foodwatch.nl/ kan daar een hulpje bij zijn.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                              Veel minder frieten dan vroeger in de Quick....... dus VEEL gezonder.
                              Wat is het probleem .
                              Groetjes

                              Comment


                              • #45
                                Re: Quick : veel minder frieten dan vroeger! (large menu)

                                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                Veel minder frieten dan vroeger in de Quick....... dus VEEL gezonder.
                                Neen, want dan nemen ze vaak een hamburger meer om te compenseren.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X