Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft telefoontjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Ik maak liefst dergelijke telefoontjes zo kort mogelijk. kwestie van mijn geld te sparen, namelijk...
    Oei, als jij moet betalen voor telefoontjes die je ontvangt moet je een andere telefoonprovider kiezen...

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    @jaja: wie zegt dat het om MS gaat?
    Onder een steen geleefd de laatste maanden? Dat er Engelstalige telefoontjes zogezegd van MS zijn is toch al lang in de media geweest.

    @Bompie Dat is geen probleem, aangezien ze teamviewer o.i.d. gebruiken is dat hetzelfde dan dat ze zelf aan je PC zitten. Even programmaatje installeren en klaar...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #62
      Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

      Ook zo'n telefoontje mogen ontvangen .Heel snel de telefoon terug opgelegd . Hoe werkt hun systeem eigenlijk en hoe komen zij aan mijn telefoonnummer ?

      Comment


      • #63
        Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

        Ik heb vandaag een berichtje gekregen via SKYPE, in het Google translate Nederlands.
        Met de vraag of ik die persoon wou toevoegen aan mijn contactpersonen. Dat zou makkelijker zijn om te chatten en vooral om foto's door te sturen.
        Een eenzaam mensje dat Bindy heet en volgens haar Skype-profiel 60 jaar was en in Zuid-Afrika woont. Haar zoontje had nu Skype geïnstalleerd en zo kon ze overal op zoek naar vrienden om te praten.
        Ik moet wel zeggen dat Bindy er op haar profielfoto nog redelijk jong en fleurig uitziet voor haar leeftijd. Spijtig dat ze niet voor de webcam verscheen maar alleen maar berichtjes zond.
        Een gewaarschuwd mens ..... ,
        mvg,

        Patric

        Comment


        • #64
          Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

          Moderator Note: Ik heb deze topic samengevoegd met die van Sieg, waaraan ik ook mijn eigen topic al had toegevoegd. Allemaal hetzelfde onderwerp: MS belt je z.g. op en "do you speak English"...
          Of deze laatste post (Patric_M) ook hiermee verband houdt is de vraag...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #65
            Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

            vandaag weeral 2 keer, de laatste keer : no je parle seulement ousbekistan en tel. ingelegt. Ik ga me toch een arbiter fluitje aanschaffen, want ne keer of 6 op 1 week : niet plezant meer.
            Ps : Is er een manier om geen tel. meer te krijgen van andere anden , enkel bv. uit belgie, en nederland. kan dat ergens ingestelt... geregelt worden ???
            Want beu wordt je het.
            Last edited by Guest13; 9 mei 2014, 23:33. Reden: ps erbij

            Comment


            • #66
              Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Oei, als jij moet betalen voor telefoontjes die je ontvangt moet je een andere telefoonprovider kiezen...
              .
              lees even dit...

              Ik ben dus blijkbaar niet de enige die er zo over denkt hé

              Comment


              • #67
                Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                lees even dit...

                Ik ben dus blijkbaar niet de enige die er zo over denkt hé
                Voor een "collect call" moet je toelating geven. Non-issue dus.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #68
                  Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Voor een "collect call" moet je toelating geven. Non-issue dus.
                  jaja...en een bank mag ook niet zonder jou expliciete toestemming, een door jou afgesloten domiciliëring heropenen om achterstallige betalingen te vereffenen, ...(inspecteur decaluwé, maandag of dinsdag ll)
                  Ik wil maar even zeggen hé.
                  Wat vandaag niet mag of kan is morgen realiteit.
                  Last edited by dréten; 10 mei 2014, 08:05.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                    factuur nagekeken de laatste 3 maand : en geen enkel gesprek van " spiek inglish" moeten betalen, dus zo een vaart zal het nog niet lopen
                    Er staat geen enkel gesprek van het buitenland bij, en al de opgebelde tel. zijn in belgie gebeurt , en die ken ik allemaal. ( nagezien in "mijn telenet" )

                    Comment


                    • #70
                      Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                      Wij hebben "ken uw beller", en ik heb van de week nog deze nummer genoteerd: 00215249600. Waarschijnlijk (maar niet 100% zeker) weer van datte. Iemand een idee uit welk land dit zou kunnen komen?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #71
                        Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                        Eigenlijk wel triestig dat heden ten dage zoveel nietsnutten (vermoedelijk dikwijls "jongere werklozen") tijd hebben om mensen te ambeteren, om te proberen geld verdienen zonder te hoeven werken.
                        Toen wij jong(er) waren hanteerden wij toch andere waarden, denk ik dan stilletjes...
                        Maar goed...het is er en het zal er blijven zeker.
                        Net als "zinloos geweld", "drugs", "inbraken", "verkeersagressie" en zo meer...

                        We worden oud zeker...
                        We "kunnen niet meer mee"

                        Maar toch blijft het triestig...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                          Zou evengoed om (onder?)betaalde werkkrachten van een callcenter kunnen gaan, niet? Niet voor iedereen is er een perfecte en goed betaalde job voorzien, hoor.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #73
                            Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                            Noem het toeval:

                            Zonet weer een telefoontje gekregen van een "medewerker van MS" (weliswaar met een ledelijk Indisch accent)
                            Ik heb hem enkele minuten bezig gehouden.
                            Ik heb hem ook eens goed mijn mening "uiteengezet".
                            Moet wel toegeven dat hij moeilijk uit zijn concentratie te brengen was.
                            Vermoedelijk zijn ze dus constant bezig met enkele voorbereide zinnetjes opdreunen.
                            Als je ze uit hun lood kan trekken dan wordt het dus pas echt leuk
                            Op het einde van ons "gesprek" heb ik hem een korte resumé daarvan meegegeven: dat het er hem dus gewoon om te doen was om "mijn PC over te nemen om vervolgens aan mijn geld te kunnen zitten"

                            Hij zei dat dat helemaal niet zo was, maar dat ik een probleem met mijn PC heb dat hij wil oplossen....(en toen vond hij vermoedelijk zijn papiertje terug, want hij begon weer van voorafaan )
                            Ik heb toen maar ingehaakt.

                            en nu ga ik eerst om een arbiterfluitje, zodat ik terug ben tegen de tijd dat de volgende me opbelt

                            Comment


                            • #74
                              Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Zou evengoed om (onder?)betaalde werkkrachten van een callcenter kunnen gaan, niet? Niet voor iedereen is er een perfecte en goed betaalde job voorzien, hoor.
                              Alle telefoons die ik heb moeten betalen, de laatste 3 maand, zijn mensen die ik ken, dus dan zijn het "buitenlanders" die bellen, want als het "onderbetaalde werkkrachten" van hier zouden zijn, dan doen die evengoed mee aan misbruik.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                                Mijn opmerking was eigenlijk tegen Dréten, die aan nietsnutten dacht... Ik denk eer aan een buitenlands callcenter, want je hoort meer mensen in de achtergrond.
                                Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit al een telefoon die ik van iemand anders kreeg, zelf betaald heb. Ik krijg af en toe wel een telefoon van mijn Engelse familie, en een vriend zal regelmatig met mij "FaceTime-n" vanuit Frankrijk, maar dat heeft me nooit wat gekost.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X