Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft telefoontjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    vreemde reactie hoor.
    die mensen doen ook maar gewoon hun werk)(.
    grt,bouk.
    Neen, microsoft belt niet, en dus doen die hun werk niet ,maar proberen ze uwe pc naar de bom te helpen, zodat ze geld kunnen vragen, : afzetters, krijgen van nu af bij mij : decibels.
    ( ps, en wij zijn op pensioen, dus om 7 uur 's morgens hoef ik genen "spiek inglish" aan mijnen telefoon.

    Comment


    • #47
      Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

      Bij mij zijn de telefoons momenteel gestopt maar mijn dochter heeft er al enkele gekregen.

      Comment


      • #48
        Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        gisteren 4 keer, en ik sta vandaag op, en lap weeral, kan joe speek in inglish... ik heb men longen volgezogen, en nen brul gegeven , dat die van ons bijna nen hartaanval kreeg... en ik adviseer van iedereen van dat ook te oden.. of een arbiterfluitje... maar zeker niet antwoorden. dus eens hard lawaai maken, en dan inleggen. spiek in english? mijn botten, ik spiek vlaams.
        Ik spiek enkele talen, maar mij bellen ze niet..... . Ik zou ze nochtans graag eens een tijdje aan de lijn houden......
        Het zal zeker te maken hebben met het feit dat ik al jaren geen vaste telefoonlijn meer heb !?
        Groetjes

        Comment


        • #49
          Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

          Vandaag voor de tweede keer zo'n telefoon gehad.
          Mijn vrouw zei dat ik niet thuis was. Ze gaan terugbellen.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #50
            Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

            Vandaag weer eentje gehad...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #51
              Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

              ofwel trappen er veel in, ofwel... want daar moet geld aan verdiend zijn, ik schat 1 miljoen huishoudens. a 1..2 tel. per dag / week... dat zijn wel op een maand direct een 5 miljoen keer dat die bellen...
              en dat is niet verniet ( denk ik toch niet dat bellen ) dus moet daar toch "ergens" dik geld aan verdient zijn ?????

              Comment


              • #52
                Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                Eigenlijk geeft dit gewoon aan de Windows veiliger is geworden dan vroeger : toen konden ze hun zever installeren gewoon door de onveiligheden in het besturingssysteem te gebruiken.
                Vandaag kunnen ze het blijkbaar enkel meer als ze vriendelijk aan de gebruiker vragen of ze het mogen doen vanop afstand .
                Eigenlijk is het dus een vooruitgang... En yep : het probleem in IE is opgelost : gewoon de update installeren.

                Heb hier 2 dagen geleden ook zo'n telefoontje gehad. Heb zelfs de moeite niet gedaan om mijn beste engels boven te halen en gewoon terug neergelegd...
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #53
                  Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                  Vandaag alweer... speak English...
                  Ik: is this Microsoft?
                  Zij: Yes, sir!
                  Ik: I have reported you to the police, good-bye...
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #54
                    Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    ofwel trappen er veel in, ofwel... want daar moet geld aan verdiend zijn, ik schat 1 miljoen huishoudens. a 1..2 tel. per dag / week... dat zijn wel op een maand direct een 5 miljoen keer dat die bellen...
                    en dat is niet verniet ( denk ik toch niet dat bellen ) dus moet daar toch "ergens" dik geld aan verdient zijn ?????
                    Uiteraard is daar dik aan verdiend. Het bellen kost zo goed als niets (VOIP) en als ze er nog maar ene vangen hebben ze al een paar maandlonen verdiend. Hetzelfde met spam, zo lang er mensen in trappen blijft dat doorgaan. Als ze van 1 op 1000 een paar 100 Euro kunnen ontfutselen en ze sturen een paar tientallen miljoenen mails... kassa...
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #55
                      Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                      Lees in de media dat vooral Limburg veel telefoontjes krijgt.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand english?"

                        Vandaag kreeg ik een telefoontje van een engelstalige persoon die me vroeg of ik Engels sprak...op de achtergrond was geroezemoes te horen.
                        Toen ik dat met een volzin ontkende vroeg ze me of ik dan misschien wel Engels begreep....
                        Ik antwoordde opnieuw van niet...
                        Ze was door mijn repliek blijkbaar wat in de war en wauwelde iets in de aard van "hoe?...je zegt van niet, maar je antwoordt wel in vloeiend Engels..."
                        Ik heb toen in stilte nog wat geluisterd of ik de achtergrondgeluiden kon thuisbrengen, en heb tenslotte zonder nog iets te zeggen ingehaakt.
                        In totaal heeft dit alles zo'n 25sec geduurd.
                        Toen mijn vrouw zopas van uitstap thuiskwam vertelde ze me dat haar vriendin een identiek telefoontje had gekregen en nog een andere kennis van die vriendin ook...
                        En blijkbaar zijn er nog mensen in onze buurt die de laatste dagen iets gelijkaardigs hebben meegemaakt.

                        Zijn hier mensen die ook al zo'n telefoontje hebben gekregen?
                        Wat zou dit wel kunnen zijn??

                        checken of we thuis zijn?
                        duur gesprek naar Nigeria?
                        Aftroggelaars?

                        Comment


                        • #57
                          Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                          Dréten,

                          Ik zou de actualiteit toch wat beter volgen ... 😉
                          Dit fenomeen van de valse Microsofttelefoontjes is de laatste maand al zo vaak in beeld geweest, ook hier in het forum.
                          Pure oplichting dus ...
                          Tenzij dit al weer iets nieuws is uiteraard.

                          Jaja

                          Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #58
                            Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                            Wat zou dit wel kunnen zijn??
                            Ex Microsoft medewerkers die nu voor een andere "firma" werken misschien?

                            Je had het ook kunnen vragen natuurlijk .
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #59
                              Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                              Ikke had ook prijs vandaag, en ik in mijn beste Duits dat ik geen noot Engels verstond ze hebben zelf de tel neergesmeten lol
                              Als ze nog eens bellen ga ik plat Vlaams spreken eens kijken hoelang ze dat volhouden

                              PS effe terug naar die stomme telefoontjes, mijn nicht had prijs pc omzeep
                              Hoe doen ze dat toch en zo verdikke snel ??????

                              Comment


                              • #60
                                Re: Engelstalig telefoontje gekrege: "do you speak english?" "Do you understand engli

                                Ik maak liefst dergelijke telefoontjes zo kort mogelijk. kwestie van mijn geld te sparen, namelijk...
                                en...@jaja: wie zegt dat het om MS gaat?

                                Comment

                                Working...
                                X