Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft telefoontjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    En op 19 maart gebracht door onze eigenste Sieg:
    http://forum.belgiumdigital.com/f59/...es-483447.html
    Dank je, Vincent, da's eentje dat ik gemist had.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #32
      Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

      Reeds 2X telefoon gehad uit Nigeria een één maal ergens uit zuid-Amerika was binnen de 2 dagen nu is het al meer dan een week rustig.

      Comment


      • #33
        Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

        Nieuwsgierig wat er zou gebeuren als ik ze naar een virtuele Windows onder Parallels op mijn Imac zou sturen

        Comment


        • #34
          Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          wat voor kleur..?)(.
          grt,bouk.

          LOL bouk op zijn best

          Wel al tel van andere dingen zoals paypal enz... maar dan hang ik gewoon op.

          Comment


          • #35
            Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            Vandaag terug zo'n artikel in de krant, waarschijnlijk door een gelegenheidsjournalist (ik ging schrijven "zatte" maar dat is onbeleefd zeker?) ... één pot bangmakerij! beweert koudweg dat de persoon aan de telefoon malware op je computer zet terwijl je met 'm aan het toestel praat .. nou moe!!
            Men laat je teamviewer o.i.d. installeren en neemt dat de PC over. Teamviewer is geen malware natuurlijk maar als je al in zo'n telefoontje trapt dan is het perfect mogelijk dat je de Indier in kwestie na installatie ook nog eens de login/pass geeft zodat die kan uitvreten wat hij wil.

            Het klopt wel dat de meeste artikels in de pers (ook op TV) van een bedenkelijk niveau zijn. Gewoon de feiten aanhalen is natuurlijk te saai en verkoopt niet. De doorsnee computergebruiker zou er ook niets van snappen mocht men de uitgebreide correcte info geven.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #36
              Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

              Moderator Note: Heb "mijn" topic samengevoegd met die van Sieg.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #37
                Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                Heb deze morgen zo'n telefoontje gehad, meteen antwoordde ik dat ik met mijn gsm naar de politie zou bellen zodat zij konden meeluisteren naar wat hij allemaal te vertellen had. Hij haakte meteen in, zal toch niet zo interessant geweest zijn denk ik. Eerlijk gezegd denk ik die gasten maar weinig vissen aan de haak slaan hoor


                Walter
                D850

                Comment


                • #38
                  Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                  Ik hoop het in elk geval. Bij mijn ouders hebben ze ook al 3 keer gebeld, alleen staat daar geen enkele computer...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #39
                    Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    ...alleen staat daar geen enkele computer...
                    Het klinkt nog na in mijn oren: "Are you lying to me, sir?"
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #40
                      Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Het klinkt nog na in mijn oren: "Are you lying to me, sir?"
                      Euch : Nèje : sommigen kunnen leven zonder zo'n ding.

                      Maar ik zal dat wel compenseren op mijn eentje : heb hier 2 desktops, 1 laptop, een tablet en een smartphone'ke (en daarnaast nog een half museum, waarvan de meeste dingen niet meer werken)...
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • #41
                        Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                        Ne mens zou moeten antwoorden ...
                        "Wij hebben hier 250 PC's staan, dewelke bedoel je?"

                        Of nog beter "Dit is hier een politiekantoor, kunnen jullie een officiële offerte bezorgen?"
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Ik hoop het in elk geval. Bij mijn ouders hebben ze ook al 3 keer gebeld, alleen staat daar geen enkele computer...

                          Met een beetje geluk schenken ze uw ouders eentje
                          Zodat ze volgende keer bellen wel op het juist adres zijn.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                            Hier gisteren ook twee keer gebeld geweest.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #44
                              Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                              gisteren 4 keer, en ik sta vandaag op, en lap weeral, kan joe speek in inglish... ik heb men longen volgezogen, en nen brul gegeven , dat die van ons bijna nen hartaanval kreeg... en ik adviseer van iedereen van dat ook te oden.. of een arbiterfluitje... maar zeker niet antwoorden. dus eens hard lawaai maken, en dan inleggen. spiek in english? mijn botten, ik spiek vlaams.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Iemand anders al telefoon gekregen, z.g. van Microsoft?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                                ... ik heb men longen volgezogen, en nen brul gegeven , dat die van ons bijna nen hartaanval kreeg... en ik adviseer van iedereen van dat ook te oden.. of een arbiterfluitje... maar zeker niet antwoorden. dus eens hard lawaai maken, en dan inleggen....
                                vreemde reactie hoor.
                                die mensen doen ook maar gewoon hun werk)(.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X