Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby
Collapse
X
-
-
Re: de rechter vond sportfotografie een 'raar' hobby
Ik vind dit een door en door zielig verhaal dat bewijst welke maatschappij we er met zijn allen van aan het bakken zijn.
En dan heb ik er het nav het verhaal van de TS nog niet over in hoeverre deze toestanden nooit meer compleet recht te zetten zijn, het "rook/vuur" verhaal weet je wel....
Tegenwoordig kan de eerste de beste inktkoelie iets schrijven in de aard van "mogelijks bestaan er enige vermoedens omtrent van het feit dat X zou betrokken zijn ....vul maar aan" om onherstelbare schade aan te brengen aan de reputatie van iemand.
Ik kan me soms dus nogal behoorlijk opjagen in onze welvaartsmaatschappij waar niemand nog onverzekerd en niet all-in op reis durft, waar niemand nog stopt voor een lifter of iemand met pech of waar doodeenvoudig geen lifters meer zijn omwille van -te bang-, waar niemand nog van A naar B durft te rijden zonder GSM (je moest maar eens een lekke band krijgen....). Gelukkig had er 15 jaar geleden niemand een lekke band vertel ik dan aan de jonge (vooral vrouwelijke) collega's. Ik vraag me af wat ze ooit moeten gedacht hebben van die gek die met zijn kinderen in een ver vreemd land met beren en wolven met twee kleine tentjes in het wild ging kamperen, zijn twee kinderen alleen met een kompas naar ontmoetingspunt X stuurde, soms moest eten wat we vonden, ongekookt water uit de meren moesten drinken met al die vissen die daar na al die jaren al waren in doodgegaan, om niet te spreken van al die watervlooien.
Waar ik ooit mijn zoon van 12 liet rondrijden met een oude, doorroeste 2pK op NB een (mijn) privé weg vonden dappere onbekenden het nodig om naamloze brieven in mijn bus te steken
Ik dus.
Ik zal allicht weer last hebben van de winterblues rond de jaarwisseling maar ik kan minder en minder om met deze zielloze ratrace.
Ik doe dan ook een voorstel om de -wat ik noem- kleurrijke individuen hier en in onze maatschappij wat meer in het zonnetje te zetten, ze verdienen het.
Ik ben het zo niet altijd eens met Bouk maar hij is tenminste geen grijs figuur, en ik apprecieer dat meer dan hij zelf denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtHet Dutroux-syndroom is het juiste woord.
Tegenwoordig mogen kinderen niet meer buiten spelen of nergens meer te voet, met de fiets of de bus naartoe, ze moeten gebracht en opgehaald worden met de auto ...
Gevolg : ze moeten zich thuis maar bezig houden met (duur) electronica-speelgoed.
Toen ik klein was, was ik altijd buiten te vinden : ravotten in de natuur, in bomen kruipen, fietsen, dikkopjes vangen en opkweken etc ... In die tijd had je geen gsm en als je platreed met je fiets, had je pech en moest je te voet naar huis gaan. En ik heb nooit 'stoute meneren' gezien.
Wel zaten de 'stoute meneren' in het internaat in Brugge. Gelukkig nooit last van gehad buiten éénmaal een mislukte poging, ik heb het zelf pas maar later ten volle begrepen.
Comment
-
Uit beroepservaring weet ik dat niet iemand zo maar voor de Onderzoeksrechter verschijnt. Net zoals niet iemands pc's zomaar in beslag worden genomen en doorzocht op basis van een klacht...
Het is moeilijk oordelen op basis van hetgeen u ons hier meegeeft. Om te kunnen oordelen moet natuurlijk het geheel aanschouwd kunnen worden, wat hier op dit forum onmogelijk is.
Als u inderdaad de waarheid vertelt dan is u onrecht aangedaan en staat het u vrij de nodige stappen te ondernemen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sportpics Bekijk bericht...............................Ik ben al vele jaren hobby sport-fotograaf, zowel in individuele sporten als in clubsporten waar ik "huisfotograaf" ben. Na al die jaren ken ik al veel mensen en ik word uitgenodigd om te fotograferen op meer events dan ik kan doen.................................
Ik vind het toch een 'raar' verhaal hoor, en ben dan ook eerder geneigd het onder onwaar, dan onder waar te klasseren, maar misschien komt dit wel door mijn achterdochtigheid.
Ik zou zelfs direct een advocaat onder de arm genomen hebben en in samenspraak met deze misschien naar de pers stappen, ipv me speciaal op een fotoforum te registreren om mijn verhaal te komen doen.
Maar iedereen is en blijft onschuldig voor mij tot het tegendeel wordt bewezen.Last edited by Guest17; 30 december 2013, 15:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheb je dat zwart op wit...?
vind het maar een raar verhaal hoor.
en waarom 14 dagen gewacht met dit hier te posten...?
en dat ook nog als Uw eerste bericht..?
OK...ik ben achterdochtig ik weet het...!
grt,bouk.
Zo is er eentje geweest wat wel is gebeurd: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...it-390012.htmlhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Er is toch ook ooit een rechter geweest die samen met zijn vrouw een "raar hobby" had?
Volgens mij is sportfotografie toch nog net iets minder raar...Last edited by Black B@ndit; 30 december 2013, 19:50.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheb je dat zwart op wit...?
vind het maar een raar verhaal hoor.
en waarom 14 dagen gewacht met dit hier te posten...?
en dat ook nog als Uw eerste bericht..?
OK...ik ben achterdochtig ik weet het...!
grt,bouk.
Het enige waarin ik echt geloof bij dit verhaal is het volgende :
Oorspronkelijk geplaatst door sportpics Bekijk bericht........................................... Een bevriend journalist zou hier een artikel over willen maken, en de vraag is : ..........................."In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
Comment
-
-
't Is op zijn minst een merkwaardig verhaal.
En we hebben niet meer dan de uitleg van sportpics.
Al de rest is speculatie.
Er zijn twee dingen die opvallen:
- een collega die niet aan zijn trekken komt en sportpics in een slecht daglicht stelt bij de politie.