Ben hier ( niet voor mij ) weer es een oudere Thinkpad T42 aan het installeren. Staat nu XP op en hij loopt als een zonnetje - Lenovo is een droom om drivers te vinden - LAN / WLAN / VIDEO / AUDIO - al de perfect passende drivers staan er op. 
Er is echter één klein ding dat ik niet in orde krijg, dat is het zeg maar OSD van de laptop.
Als je met FN + HOME/END de brightness instelt, of als je met de pijltjes audio UP/DOWN het geluid regelt / en nog zo van die dingen, zie je meestal groene indicatoren op het scherm.
En dat krij ik er niet op.
De shortcuts WERKEN WEL, (geluid is perfect te regelen, brightness ook ), maar ik zie ze niet op het scherm.
Iemand een idee wat ik daarvoor moet downloaden ? THX !

Er is echter één klein ding dat ik niet in orde krijg, dat is het zeg maar OSD van de laptop.
Als je met FN + HOME/END de brightness instelt, of als je met de pijltjes audio UP/DOWN het geluid regelt / en nog zo van die dingen, zie je meestal groene indicatoren op het scherm.
En dat krij ik er niet op.

De shortcuts WERKEN WEL, (geluid is perfect te regelen, brightness ook ), maar ik zie ze niet op het scherm.
Iemand een idee wat ik daarvoor moet downloaden ? THX !
Comment