Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Schieten een sport ? Raar, ik dacht dat bij alle sporten die ik zie er enorm veel bewogen wordt. Turnen, basketbal, volleybal, galabal, ... noem maar op ...
    Bewegen doe die mannen dat het een welste is ....
    Schietsport ?
    Schaaksport?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

• Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Schaaksport?
      = hersensport
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Manman, wat een agressie, doe toch normaal mensen, over wat gaat het hier ook alweer ???

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
        Blijkbaar toch vooral ergernissen Geert.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Ben benieuwd hoor, ik heb dit jaar als vzw-lid, met ups en downs beleefd, er soms de brui aan willen geven, maar toch weer verder gedaan.'k Twijfel wat voor het komende jaar!
          sorry Sien we gingen even off topic.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blijft toch maar cafépraat.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Schaaksport?
              Duivensport?
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Schieten een sport ? Raar, ik dacht dat bij alle sporten die ik zie er enorm veel bewogen wordt. Turnen, basketbal, volleybal, galabal, ... noem maar op ...
                Bewegen doe die mannen dat het een welste is ....
                Schietsport ? Ik dacht dat het daar de bedoeling is zo stabiel on zo onbeweegbaar als mogelijk te staan .... EN dat is sport ? Wel dan sport ik iedere nacht in bed, want daar probeer ik ook zo onbeweegbaar mogelijk te liggen (alle, toch in de meeste gevallen, of, ben ik nu verkeerd ?)
                Een sportschutter heeft 'n licentie en die heet officïeel "Sportschutterslicentie" of SSL.
                Je mag niet deelnemen aan wedstrijden zonder die licentie.
                De ziekenkas betaald soms 'n gedeelte terug van je abbo bij een zwemclub, maar ook als je lidgeld moet betalen voor 'n schutters club.
                Sportschieten is concentratie, techniek met doel om te presteren of zoveel mogelijk tienen te schieten. Een beker winnen eventueel
                Wat jij in bed doet is gemiddeld 1/3 van je leven niksen. Krijg je geen trofee voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  De Schietsport is een van de sporten die op de Olympische Spelen wordt beoefend.
                  Weet ik wel, Skitch, maar iemand omverblazen met een wapen is echt wel een brug te ver voor mij, trouwens, als inbreker
                  zou ik liever tegenover PaulM zijn .22 staan, dan tegenover zijn lieftallige dochter, deze is formidabel vriendelijk en lijkt
                  een beetje een kwetsbaar meisje, maar O zo gevaarlijk, t'is van de zulke dat je het zou liggen hebben.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                  Dat probleem is nu hopelijk van de baan Skitch, heb ik hier gevonden. http://www.klikjeminder.be/2011/04/v...d-verwijderen/

Verzonden on the Fly van mijn Villeroy & Boch.
                  Mischien voor dat van jou ook eens gaan Googelen, maar ik vrees als je chauffageketel er zich gaat mee bemoeien,
                  dat het probleem wel eens dieper zou kunnen zitten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    De Schietsport is een van de sporten die op de Olympische Spelen wordt beoefend.
                    Tijdens biathlon begrijp ik dat het een sport is, omdat men cross-country skiën ook intensief is. Dat men af en toe eens een roosje schiet, is mijns inziens bijzaak.

Koeno is eigenlijk niet pro wapens... de maatschappij kan er al lang niet meer mee om.
                    Same here.
                    Wil men vechten op een eerlijke manier, zonder wapens, met vast reglement, kan ook Olympisch, kijk naar Judo.

Wapens lossen het probleem niet op.
                    Kijk naar wat er in Amerika gebeurt, wanneer een zoveelste zot een basisschool terroriseert met een geweer en iedereen afknalt, is het resultaat van de ouders: "We geven onze kinderen ook een wapen mee naar school, dan kunnen ze zich verdedigen".
                    Waar gaan we dan naartoe?

Comment

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum.
                      -------
                      minder goed:
                      het tè vak off topic gaan)(
                      grt,bouk.

Comment

Wat misschien kan verbeteren aan het forum, op technisch vlak, bij een nieuwe versie:
                        Een soort van 'like' knop.

Die kan gebruikt worden door mensen als je een bericht leuk vindt.
                        Of wanneer het om een interessant bericht gaat waarbij anderen iets kunnen opsteken, of een uitzonderlijk mooie foto, of een grappige post tout court.

Vb in een ander forum:
                        Het laatste bericht in dit topic, krijgt in de handtekening een vermelding van een andere user "user x liked this post":

Het is een populariteitsfunctie... dus het zal wel afgekeurd worden, maar toch, is gewoon leuk, motiveert mensen om positievere berichten en betere berichten te posten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum.
                          -------
                          minder goed:
                          het tè vaak off topic gaan)(
                          grt,bouk.
                          Daarom dat het Chit Chat is hé bouk
                          Een like knopje zoals anonymous voorstelt, lijkt mij mel wat, als het maar geen terechtwijzend vingertje is, want dan krijg JIJ zeker eelt op dat vingertje.

Comment

Een like knopje
                            hebben we die knop wel nodig ???? (zie rechts boven in grijze balk van dit bericht)
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                              hebben we die knop wel nodig ???? (zie rechts boven in grijze balk van dit bericht)
                              Of voor jou dat knopje linksonder: kwalijk bericht rapporteren !!

Comment

ja.....maar uhhhh..?
                                --
                                7.13.6 Off-topic reacties posten

Probeer je reacties zoveel mogelijk on-topic te houden,
                                ....
                                anders gewoon een nieuw topic openen.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X