Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Een paar dagen geleden. Iemand vraagt iets in 'Gezocht' wat ik wel wil verkopen.
    Ik laat weten waar ik woon, dat ik het heb en indien hij/zij nog interesse heeft, ik wil opzoeken wanneer ik het exact kocht, factuur wil opzoeken, vraagprijs zal laten weten enz.....
    En dan hoor je niks meer. Dat vind ik nog erger dan die beroepskopers/verkopers.
    Daar erger ik me dus aan .

me to
    groetjes Ingrid

Comment

• Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      En mochten ze komen als we thuis zijn, mijne kameraad staat altijd klaar.
      Ze krijgen dan niet mijnen 43 (voet) onder hun achterste, maar mijnen 22.....
      Heho Djivan, die punten van uw schoenmaat 22 staan verkeerd
      En niet langs achter hé maat of ze hebben u bij uw (t)rekker

Oh, iedereen zou dit en iedereen zou dat maar hoe we allemaal zouden reageren als het zover kwam weet er wsl niemand.
      Bij mezelf hebben de jaren en verschillende ervaringen me geleerd dat, hoe slechter het gaat, hoe kalmer ik word.

Het kalmste ooit ben ik geweest toen ik merkte dat ik hier bij ons in het bos stond met een dubbele breuk aan mijn rechter onderbeen. Helemaal alleen dan nog. Een mens kan kan véél hebben heb ik toen geleerd. Het eerste wat er door mijn hoofd ging was : het is kapot. Volgende punt : niet bewusteloos vallen want dan kan het een open breuk worden en vervolgens : ik moet aan een telefoon geraken. 1991 !!
      Mede dankzij de vele kalkvormende substanties van overdreven veel oesters ben ik er uiteindelijk toch bovenop geraakt.

Komaan mensen, wie niet lacht gaat ook dood

Comment

Met 'n 22 gaat ge alleen meer brol veroorzaken.
        Als ge iets bovenhaalt en maar één kans krijgt, dan gebruik iets deftiger.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Mijn eerste vriend op BD

Gelukkig nieuwjaar, PaulM !

Edit: wie wil er met ons een kliekje vormen? Tegen de rest !
          De grote Pierre Dac zei het al: "Contre tout ce qui est pour, pour tout ce qui est contre". Maar hij is er toch geen president van Frankrijk mee geworden. Spijtig.
          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Mede dankzij de vele kalkvormende substanties van overdreven veel oesters ben ik er uiteindelijk toch bovenop geraakt.

Komaan mensen, wie niet lacht gaat ook dood
            Die oesterschelpen zijn echt kalkrijk.
            Zijn die ook eetbaar?

Wie niet lacht gaat ook dood.
            " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Met 'n 22 gaat ge alleen meer brol veroorzaken.
              Als ge iets bovenhaalt en maar één kans krijgt, dan gebruik iets deftiger.
              Volledig mee eens.
              " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Nog een citaat (ik ben citaterig, vandaag): "This is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world. Go ahead, make my day"

Er zijn nog krachtiger revolvers, zoals de .44 Casull. Een Magnum XXXXL. Maar je moet heel veel oesterschelpen verteerd hebben om daar geen gebroken botten aan over te houden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Volledig mee eens.
                  Een afgezaagde tweeloop is ook al niet mis. Je hoeft zelfs niet te mikken, vanuit de heup gaat ook al. Wel zorgen dat je cartouches met dikke bollen hebt.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Mijn favoriet is dan toch de Desert Eagle .50
                    Eerst een beetje oefenen.

Comment

Ik heb nu geen schietijzers meer. Vroeger had ik een Ruger GP100 .357 Magnum, een Glock 19, een Remington 7-schots pomp kal.12 en nog wat speeltjes. Een Amerikaanse beroepsschutter heeft mij ooit twee dingen gezegd:
                      1. Beter een .22 die raak is dan een .44 die gemist heeft.
                      2. Het beste kaliber? Dat is het zwaarste dat je nog goed beheerst.

Ik rust mijn zaak, zoals ze daar zeggen.

Comment

Mijn favoriet is dan toch de Desert Eagle .50
                        Eerst een beetje oefenen.
                        Ik heb nog met de Eagle in .357 Mag geschoten. Krachtiger, nauwkeuriger, betrouwbaarder en veel aangenamer dan een Colt Government .45 ACP.

Comment

Manman, wat een agressie, doe toch normaal mensen, over wat gaat het hier ook alweer ???
                          Last edited by Guest42; 3 januari 2014, 08:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Manman, wat een agressie, doe toch normaal mensen, over wat gaat het hier ook alweer ???
                            De Schietsport is een van de sporten die op de Olympische Spelen wordt beoefend.

Verzonden on the Fly van mijn Villeroy & Boch.

Comment

De Schietsport is een van de sporten die op de Olympische Spelen wordt beoefend.

Verzonden on the Fly van mijn Villeroy & Boch.
                              Schieten een sport ? Raar, ik dacht dat bij alle sporten die ik zie er enorm veel bewogen wordt. Turnen, basketbal, volleybal, galabal, ... noem maar op ...
                              Bewegen doe die mannen dat het een welste is ....
                              Schietsport ? Ik dacht dat het daar de bedoeling is zo stabiel on zo onbeweegbaar als mogelijk te staan .... EN dat is sport ? Wel dan sport ik iedere nacht in bed, want daar probeer ik ook zo onbeweegbaar mogelijk te liggen (alle, toch in de meeste gevallen, of, ben ik nu verkeerd ?)

Vervonden met een wijsvingerdruk op de entertoets van mijn niet-eetbare spekkedoos met veisters

Pee Is: ik was te lui om die kleine beelekes te gebruiken die rechts staan. (Als ge tekst in typt)
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Ooit een kameraad meegenomen naar thai training.
                                Hij ging zich ook eens uitleven, en tonen hoe goed hij wel vechten kon, want ooit had hij eens iemand "nen trok" verkocht...
                                na de eerste sparringsessie is hij gestopt, te veel angst tijdens het sparren (met bokshandschoenen, scheenbescherming, schelp en gebitsbescherming)

Van al diegene die roepen hoe snel ze iemand gaan neerschieten (of hoe groot hun geweer wel niet is), heb ik weinig tot geen angst...
                                Wat zeggen ze van blaffende honden?

Want als den dief dat binnenkomt plots scherpschutter in de schietclub blijkt te zijn, dan staat ge daar schoon...

goed, dat was dan even volledig naast de kwestie,
                                Koeno is eigenlijk niet pro wapens... de maatschappij kan er al lang niet meer mee om.
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X