Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Hier ben ik het eens met bouk Paul.
    Tijden kunnen natuurlijk veranderen. Diegenen die hier al wat langer vertoeven zullen weten dat ik in een vroeger leven geen schroom had om één en ander in mijn profiel te vermelden. Mijn handtekening is daar nog een gevolg van. Hoeveel keer hebben sommigen hier naar verwezen met nogal eens jaloerse blikken. Voor mij behoort het vrijgeven van privégegevens aan personen die ik niet ken of waarmee ik op zijn minst geen bepaalde tijd contact heb gehad volledig tot het verleden, al is dat van nature niet mijn ware aard. Niettemin vermoed ik dat sommigen hier toch wel één en ander hebben onthouden en weten in welke omgeving ze mij moeten localiseren als dat dan toch belangrijk zou zijn. En mijn deur staat bovendien steeds open voor een leuke babbel en kennismaking.
    Last edited by enero; 2 januari 2014, 07:42.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #77
      Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      ....... Niettemin vermoed ik dat sommigen hier toch wel één en ander hebben onthouden en weten in welke omgeving ze mij moeten localiseren als dat dan toch belangrijk zou zijn.....
      yep...ik herinner mij nog je huis en auto,s op je oprit..
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #78
        Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        yep...ik herinner mij nog je huis en auto,s op je oprit..
        grt,bouk.
        Maar dat was nu juist iets waar sommigen hebben aan gedacht mij te moeten nemen en ten onpas te moeten gebruiken. In elk geval bedankt om mij hieraan te herinneren bouk.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #79
          Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

          Wat ik hier aangenaam/leuk vind:
          veel kunnen bijleren, veel aangename contacten en heel wat informatie (niet enkel fotografie-gericht) gelezen.

          wat ik hier minder vind/vond:
          de achterdochtigheid, de "lmfgtfy"-reactie, de regelneverij door non-mod's, de arrogantie als je eens fout durft zijn.
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #80
            Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Wat ik hier aangenaam/leuk vind:
            veel kunnen bijleren, veel aangename contacten en heel wat informatie (niet enkel fotografie-gericht) gelezen.
            .
            helemaal met U eens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #81
              Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

              In feite heeft Geert wel gelijk met zijn opmerking maar Pol(enero) natuurlijk ook.
              Maar als je een volledige naam hebt en een stad/dorp dan is het helemaal niet zo moeilijk om eens virtueel langs te rijden en je vluchtwegen te plannen als je begrijpt wat ik bedoel. We zijn nu niet bepaald paranoia aangelegd maar wij hebben geen afsluiting, de sleutel zit meer wel dan niet op de voordeur, we hebben geen burencontrole en ik kan me zelfs niet wanneer de garagepoorten nog gesloten geweest zijn.
              Geert is idd de eerste van dit forum die ik in werkelijkheid hebt ontmoet en ik moet zeggen : het klikte meteen en het was voor ons beiden een win-win situatie durf ik te zeggen.

              Nu, ik steek me niet weg, iedereen mag zelfs mijn volledige adres. Helaas heb je daar niks aan, ook niet met streetview of tomtom of GE. Demeyereg en Sultana zijn mijn getuigen

              Comment


              • #82
                Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                dat is toch zo te vinden niet?
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #83
                  Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                  Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                  dat is toch zo te vinden niet?
                  Een beetje blufpoker ?
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #84
                    Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                    mooi in dat driehoekje
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment


                    • #85
                      Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Een beetje blufpoker ?
                      Sommige mensen hebben een persoonlijke of een zakelijke website

                      Vroeger had ik alleen maar één (vaste) telefoon en een telefoonboek.
                      En ik kreeg veel gedaan
                      Tegenwoordig zijn er meer mogelijkheden.
                      Dat is interessant om bijv. te netwerken maar of het in het algemeen beter is kan ik niet direct aantonen.
                      Het gaat wel sneller.

                      Als ik ons ma nog een keer mag citeren?
                      Nooit je geld uitgeven waar je woont (zelfs als je er (hard) voor gewerkt hebt).
                      Eten en drinken moeten we allemaal maar daar gaat het niet over.

                      Er zijn ook mensen die veel over geld praten maar die hebben er meestal geen

                      Punt is dat er volk is die er niet tegen kan dat je iets hebt.
                      Ergste is dat er bijna geen verweer tegen is.
                      Het hangt er ook van af waar je woont. Een stad is anoniemer.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #86
                        Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Maar dat was nu juist iets waar sommigen hebben aan gedacht mij te moeten nemen en ten onpas te moeten gebruiken. In elk geval bedankt om mij hieraan te herinneren bouk.
                        Klopt. Ik denk nu ook te weten wie je bent. Maar ik hou het lekker voor me zelf.
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • #87
                          Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          ...
                          Nooit je geld uitgeven waar je woont (zelfs als je er (hard) voor gewerkt hebt).
                          en nooit je hele hebben en houwen in je handtekening zetten..!
                          loop je ook de kans niet, dat men gaat denken......
                          zo die heeft goeie spullen, en kijk eens wat voor slechte opnamen hij of zij daar mee maakt..?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #88
                            Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            en nooit je hele hebben en houwen in je handtekening zetten..!
                            loop je ook de kans niet, dat men gaat denken......
                            zo die heeft goeie spullen, en kijk eens wat voor slechte opnamen hij of zij daar mee maakt..?
                            grt,bouk.
                            Ja ok wat die slechte opnames kunnen zijn maar het is geen ramp he bouk.
                            De rest zou aanleiding kunnen geven.

                            Mijn spullen zijn mijn spullen
                            En of ik die in de signatuur zet of niet, ik word er niet beter of slechter van.
                            Ik heb er ook geen behoefte aan.
                            Het lijkt me wel interessant om te weten van een ander
                            Maar ja je hebt gelijk, het zou een deugniet op gedachten brengen he.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #89
                              Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Klopt. Ik denk nu ook te weten wie je bent. Maar ik hou het lekker voor me zelf.
                              Mocht ik nu ook nog weten wie jij bent, dan zijn we weeral een stap verder.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #90
                                Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Een beetje blufpoker ?
                                geen bluf hoor pol C.
                                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                                www.korandoke.be

                                Comment

                                Working...
                                X