Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

    die regel kan gewoon in chit chat niet, we zouden niet meer kunnen volgen
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum.
      -------
      minder goed:
      het tè vak off topic gaan)(
      grt,bouk.
      Geef mij eens één topic in Chit Chat waarin niet off topic gegaan werd .
      En niet één van deze waar slechts een paar reacties op kwamen.

      Comment


      • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Geef mij eens één topic in Chit Chat waarin niet off topic gegaan werd .
        .
        dat bedoel ik dus.)(.
        maar betrap me er zelf ook op hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Ik wil een paar eieren kwijt over de laatste posts (niet in Ieper):
          1. schieten is wel degelijk een sport. Ook fysisch niet te onderschatten, je moet enerzijds goed getraind zijn om een wapen te hanteren, anderzijds moet je op het juiste moment kunnen "afdrukken", net als bij fotografie (bij deze ook tot sport gepromoveerd)
          2. Sportschieten heeft niets met geweld te maken, integendeel.
          3. Off-topic in chit-chat, het hoort erbij, anders is het geen chit-chat. Of praten we in de bar over één bepaald onderwerp, tot er unaniem beslist wordt om tot het volgende item over te gaan? Zijsprongetjes mogen zeker, maar je moet zo nu en dan eens naar de titel kijken.
          4. Ook de al-dan-niet-off-topic discussie die hier nu gevoerd wordt (en waaraan ik goed meedoe) is off topic.
          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

          Comment


          • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            dat bedoel ik dus.)(.
            maar betrap me er zelf ook op hoor.
            grt,bouk.
            Iedereen wel zeker .

            Comment


            • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

              Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
              Ik wil een paar eieren kwijt over de laatste posts (niet in Ieper):
              1. schieten is wel degelijk een sport. Ook fysisch niet te onderschatten, je moet enerzijds goed getraind zijn om een wapen te hanteren, anderzijds moet je op het juiste moment kunnen "afdrukken", net als bij fotografie (bij deze ook tot sport gepromoveerd)
              2. Sportschieten heeft niets met geweld te maken, integendeel.
              3. Off-topic in chit-chat, het hoort erbij, anders is het geen chit-chat. Of praten we in de bar over één bepaald onderwerp, tot er unaniem beslist wordt om tot het volgende item over te gaan? Zijsprongetjes mogen zeker, maar je moet zo nu en dan eens naar de titel kijken.
              4. Ook de al-dan-niet-off-topic discussie die hier nu gevoerd wordt (en waaraan ik goed meedoe) is off topic.
              Ik ben het vooral eens met punt 4 .
              Ik erger me vooral (ik moet toch on topic blijven hé ) aan het feit dat ik hier lees dat vele zaken die ik beoefen, sport genoemd worden, en dat ik toch een belabberde fysieke conditie heb....... help !!

              Comment


              • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                Is Mens-erger-je-niet geen denksport? Misschien een competitie organiseren?
                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                Comment


                • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  ....en dat ik toch een belabberde fysieke conditie heb....... help !!
                  Jij hebt tenminste nog een belabberde fysieke conditie. Ik heb geen fysieke conditie.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                  Comment


                  • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    .......
                    Ik erger me vooral (ik moet toch on topic blijven hé ) aan het feit dat ik hier lees dat vele zaken die ik beoefen, sport genoemd worden, en dat ik toch een belabberde fysieke conditie heb....... help !!
                    Same here.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                      Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                      Een sportschutter heeft 'n licentie en die heet officïeel "Sportschutterslicentie" of SSL.
                      Je mag niet deelnemen aan wedstrijden zonder die licentie.
                      De ziekenkas betaald soms 'n gedeelte terug van je abbo bij een zwemclub, maar ook als je lidgeld moet betalen voor 'n schutters club.
                      Sportschieten is concentratie, techniek met doel om te presteren of zoveel mogelijk tienen te schieten. Een beker winnen eventueel
                      Wat jij in bed doet is gemiddeld 1/3 van je leven niksen. Krijg je geen trofee voor
                      Euh, ik slaap gemiddeld 4.30 per dag en dan moet ik nog moeite doen om niet vroeger op te staan .... 1/3 ?

                      Allee, als ik lees dat het hebben van een licentie garant is voor een sport ? en dat concentratie daar een deel van is en dat het behalen van een prijs mee brengt dat je sport .... awel ik ga mee doen met de challenge. Concentratie om uit te stippelen wat er gevraagd wordt, concentratie om uit te stippelen hoe je het gaat doen, concentratie om dan het nodige te nemen voor de opdracht, dan de wandelsport om het onderwerp te benaderen en tenslotte schietten, foto's schieten van je onderwerp om uiteindelijk in de prijzen of niet-prijzen te vallen ....

                      Hieprdepiep met de fotosport

                      Nu on topic:
                      Negatief: Ik erger mij aan mensen die steeds off-topic babbelen en discuteren...
                      Positief: ik verheug er mij op dat mensen er steeds in slagen off-topic antwoorden te geven
                      Last edited by Wim.Vanmaele; 3 januari 2014, 10:16.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                        1. schieten is wel degelijk een sport. Ook fysisch niet te onderschatten, je moet enerzijds goed getraind zijn om een wapen te hanteren, anderzijds moet je op het juiste moment kunnen "afdrukken", net als bij fotografie (bij deze ook tot sport gepromoveerd)
                        Kortom, bij fotografie moet je in een fysiek goeie conditie zijn.
                        Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                        Jij hebt tenminste nog een belabberde fysieke conditie. Ik heb geen fysieke conditie.
                        Kortom, je kan zonder je conditie geen fotowerk meer leveren?

                        Comment


                        • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                          Ik vind het best wel grappig om te zien hoe sommige topics regelmatig ontaarden in iets compleet anders

                          Zoals ik al eerder zei : het leven is al serieus genoeg en wie niet lacht gaat ook dood.

                          En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ? Ik gebruik nooit een statief.

                          Comment


                          • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Ik vind het best wel grappig om te zien hoe sommige topics regelmatig ontaarden in iets compleet anders

                            Zoals ik al eerder zei : het leven is al serieus genoeg en wie niet lacht gaat ook dood.

                            En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ? Ik gebruik nooit een statief.
                            Ik vind dat niet grappig maar weinig respect tonen voor de topicstarter.

                            Comment


                            • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Ik vind het best wel grappig om te zien hoe sommige topics regelmatig ontaarden in iets compleet anders

                              Zoals ik al eerder zei : het leven is al serieus genoeg en wie niet lacht gaat ook dood.

                              En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ? Ik gebruik nooit een statief.
                              Op het eerste : Ik zou zelfs meer zeggen 'Wie niet kan lachen kan niet leven.....'
                              Op het tweede : Ik hééééél zelden, omdat ik nog altijd zelf mijn body+lens zelf kan vasthouden

                              Groetjes
                              Last edited by Guest17; 3 januari 2014, 11:36.

                              Comment


                              • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                                En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ? Ik gebruik nooit een statief.
                                Ik geregeld, enfin, toch voor nachtfoto's.

                                Heb trillende handen. Portretten met bewegende mensen zijn een hel voor mij.
                                Als men bij een familiefeest vraagt om foto's te nemen ben ik altijd gejost, zeker in donkere ruimtes.

                                Comment

                                Working...
                                X