Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het forum?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ? Ik gebruik nooit een statief.
    Oops.
    Ik gebruik altijd een statief.
    Ik ben dus een watje.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Oops.
      Ik gebruik altijd een statief.
      Ik ben dus een watje.
      Dirk, ik dacht dat je daar al langer van op de hoogte was
      Ik gebruik nu eerder wel een ligtief, is iets handiger en je hebt geen watje nodig
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Daarom dat het Chit Chat is hé bouk
        Een like knopje zoals anonymous voorstelt, lijkt mij mel wat, als het maar geen terechtwijzend vingertje is, want dan krijg JIJ zeker eelt op dat vingertje.
        Mijn gedacht !

        Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
        Mijn website: http://www.michelpyck.be

        Comment


        • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Dirk, ik dacht dat je daar al langer van op de hoogte was
          Ik gebruik nu eerder wel een ligtief, is iets handiger en je hebt geen watje nodig
          Ach ja purlut,
          In mijn dromen ben ik een superman, in het echte leven eigenlijk een watje.
          Dat van het statief, 'k heb ook een ligtief , stond in een boekje over video: een must.

          En om af te sluiten : Verzonden on the Fly van mijn Villeroy & Boch Dàt is een video hé.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Kortom, bij fotografie moet je in een fysiek goeie conditie zijn.

            Kortom, je kan zonder je conditie geen fotowerk meer leveren?
            Metafysisch is dit inderdaad correct.

            Wat mij stoort op dit forum, zijn de mensen die metafysica als excuus voor hun onlogische statements gebruiken. Ik ben dus allergisch aan mezelf. Wat metafysisch perfect mogelijk is.
            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

            Comment


            • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              En @anonymous : wat denk je dan van die watjes die alles met een statief doen ?


              Ik gebruik nooit een statief.
              Dat is omdat echte watjes geen statief kunnen torsen.
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

              Comment


              • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Koeno is eigenlijk niet pro wapens... de maatschappij kan er al lang niet meer mee om.
                Hier heb je wel eens anders gezegd:
                Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Als er een moordenaar naast mij komt zitten, dan pak ik mijn uzi klaar...

                Comment


                • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Hier heb je wel eens anders gezegd:
                  http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post3631029
                  Zoals ik al meer aangehaald heb, quote volledig,
                  de zin eronder zeg ik al dat ik er niet meer serieus op aant reageren was...

                  maar goed, ik heb geen uzi, en evengoed geen vergunning om zulkse wagens te dragen...
                  de enige wapens hier in huis (buiten keukenmessen/gitaarsnaren/gitaren/...) zijn linker/rechter vuist, linker/rechter elleboog, linker/rechter knie, linker/rechter been...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                    En dan terug on-topic:

                    Lidmaatschap terug vernieuwd. De verzuurde reacties wegen niet op tegen de sympathieke! 'k Hoop bij deze nog veel bij te leren!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                      En dan terug on-topic:

                      Lidmaatschap terug vernieuwd. De verzuurde reacties wegen niet op tegen de sympathieke! 'k Hoop bij deze nog veel bij te leren!
                      Ik doe met je mee. Heb zojuist overgeschreven.
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                        Zeer recentelijk nog heb ik me geërgerd over hoe sommigen zich door een enkel stom en ongelukkig gekozen woord (altijd, soms, dikwijls, iedereen, bepaalde, bijna niemand) persoonlijk aangevallen voelen en vervolgens aan de hele discussie voorbijgaan.
                        Ook selectief knippen in een discussie om ze een bepaalde richting uit te sturen vind ik ergerlijk, persoonlijk heb ik er nooit last mee gehad om me te verontschuldigen als ik fout zat (iedereen maakt fouten en ik in de eerste plaats) maar sommigen onder ons hebben daar toch bepaald last mee. Waar ik ook niet kan mee lachen is hoe sommigen hier een vraag stellen, dikwijls een massa welgemeende antwoorden krijgen naar godsvrucht en vermogen van iedereen die antwoordt en dan opeens compleet zoek zijn. Een gewone kwestie van beleefdheid denk ik dan, kost ook niks.
                        Maar ja, wie ben ik ????????

                        Maar ik vind de voordelen hier op BD nog altijd véél groter dan de nadelen, en nu ga ik mijn weer eens mijn grijze plaat donkergrijs draaien : met dank aan de mensen die zich hier voor inzetten.
                        Zonder hen geef ik dit forum amper nog een paar maanden voordat iedereen hier vechtend over de vloer rolt.

                        Ugh, ik heb gezegd

                        Comment


                        • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                          Het is hier op BD niet slecht.

                          Maar tegenwoordig heb ik meer plezier van Facebook
                          En dat had ik NOOOOOIT verwacht: beleefd, correct en fatsoenlijk.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                            Dit is het eerste forum waar ik ben blijven hangen. En, ja, ik geef jullie volmondig gelijk: dat is niet bevorderlijk voor de goede sfeer. Maar ik hou vol
                            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                            Comment


                            • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Het is hier op BD niet slecht.

                              Maar tegenwoordig heb ik meer plezier van Facebook
                              En dat had ik NOOOOOIT verwacht: beleefd, correct en fatsoenlijk.

                              Maar vooral: leuk

                              (ach, zwijg me d'ervan)
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                              Comment


                              • Re: Wat vonden jullie goed of minder goed wat waren de ergernissen betreffende het fo

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Maar vooral: leuk

                                (ach, zwijg me d'ervan)
                                Leuk ja

                                BD is meer een uitdaging
                                Omdat dat je hier niet kan kiezen wie wat leest of commentaar geeft.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X