Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto start niet meer :(

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Auto start niet meer

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Zoek dan maar een lief op minstens 20km van huis, dan komt het wel in orde met die batterij.
    Of stop met shoppen op internet, en ga alles zelf halen...
    Tommie, dan heb ik pech: mijn lieve(n) woont(wonen) dichterbij
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
      k'ga je nog es meenemen vanuit Brugge voor een urbextripje constantdegoutant, hoe ist, zit je nog op facebook ? :-D
      Hé, hoe weet jij dat ?
      Het is me wat met al die nicks, op de duur zie je het bos niet meer door de bomen. Geef me eens een tip want ik ken maar maar 2 urbexers van rond Brugge : Erwin en Lorenzo maar de ene heeft een citroën en de andere een opel....
      Altijd bereid maar ik heb momenteel wat anders aan het hoofd, sinds 2008 beide ouders verloren, zelf een maand ziekenhuis voor een forse pancreatitis die alle symptomen gehad van kanker had, zelfde verhaal het jaar erop voor prostaat maar nu is het serieus prijs, er is eergisteren maagkanker ontdekt bij mijn broer. Je moet dan weten dat hij 2 jaar geleden zijn enige zoon heeft verloren.
      Bang afwachten voor de PET-scan maar ze spreken nu al om de volledige maag weg te nemen.

Betreft het zonnepaneel is het antwoord al gegeven : een startmotor is een lijnmotor die vreselijk hoge stromen trekt, kan tot 250A gaan. De enige toepassing is om het te gebruiken als een soort druppellader.
      Als je van Brugge bent wil ik altijd wel eens langs lopen.

Paul
      Last edited by Guest2; 25 november 2013, 10:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Zo een diodeplaat van Bosch met de borstels voor de sleepringen kost 40€ Paul, lagers 2 X 4€ en een klein uur werk aan,
        ik heb er massa's hersteld, en als je de diodes zelf kan persen, nog goedkoper, en we blijven wat bezig.
        Ik heb er ook nog eens een stuk of twee gedaan, een pers is wel handig.
        Het was een rare ervaring : opeens begint het lichtje van de ABS te branden, een eind verder begint de motor te stotteren en slaat af. Starten was onmogelijk, alsof de motor vast zat of de batterij compleet leeg was. 10 minuten later startte hij wel, even later hetzelfde scenario en weer even verder nog eens. Tenslotte ben ik thuis geraakt en toen was het helemaal gedaan, ik kon beginnen zoeken.
        Maar mijn diagnose was juist, de alternator trok de batterij leeg maar mits even te wachten kwam die weer op haar positieven. Maar 5 keer na mekaar haalt hij niet meer op. Had ik het eerder geweten had ik de laadstekker uit getrokken.

Comment

Working...
        X