Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetballes uit Zuid-Amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voetballes uit Zuid-Amerika

Ik hoop alleen maar dat Kevin oftewel meer mag spelen of naar een andere topclub mag vertrekken waar hij zeker is dat hij meer mag spelen.
    Ideaal zou Leverkusen of Juventus zijn. Jaja, een Italiaanse ploeg om de "knepen" te leren.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik heb de match van de eerste rij meegevolgd (net terug van Brussel). Mertens was in de 1e helft de beste op het veld. Witsel heeft ook goed gespeeld. De Bruyne heel goed ingevallen net als Jelle Vossen (geef die gast es wat meer speeltijd).
      Zoals ik eerder al aangaf, Japan is een verdomd goede ploeg en er zullen meer ploegen verliezen tegen hen, daar ben ik van overtuigd.
      Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ik hoop alleen maar dat Kevin oftewel meer mag spelen of naar een andere topclub mag vertrekken waar hij zeker is dat hij meer mag spelen.
        Ideaal zou Leverkusen of Juventus zijn. Jaja, een Italiaanse ploeg om de "knepen" te leren.
        Ja, ze zijn met hem aan 't sollen.
        Ik vind zelfs dat hij niet zou misstaan in Bayern
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik moet eerlijk zeggen, zelfs in de eerste tien minuten had ik al door dat het ging mislopen...
          zelfs de 1-0 vond ik niet overtuigend (al was het weer een prachtig staaltje van snelheid dat lukaku daar toont).

Hazard vond ik op die positie niet uitmunted, is toch echt iemand om vanop de flank te laten spelen?

Is er nog iemand die het idee had dat de Japanners de wereldbeker finale aan het spelen waren?
          'k vond het vrij hard spelen, zonder al te veel respect...

De Bruyne (zoals al veel gezegd) heeft alweer getoond dat hij "onmisbaar" is voor de duivels, op één of andere manier bracht hij toch rust in het spel.
          Mirallas vond ik een prachtige match spelen...

De duivels hebben in mijn ogen wel een goeie match gehad, 1-3 en toch hongerig naar meer, ook al plooide het soms dubbel... het brak niet...

'k vermoed dat we van die japanners nog heel wat zullen zien op het WK, hard spelen, maar toch schoon voetbal...
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ja, ze zijn met hem aan 't sollen.
            Ik vind zelfs dat hij niet zou misstaan in Bayern
            Ik had eerst Bayern, Dortmund en Leverkusen getypt, maar dan dacht ik bij mezelf 'nu ben je toch een beetje aan het overdrijven hé'.
            Wie moet dan passen bij die eerste twee? Die twee ploegen spelen dit weekend tegen elkaar, niet te missen dus want dat voetbal zijn van een andere planeet.
            Bij Leverkusen zou hij net dat tikkeltje meer kunnen zijn om in het zog te blijven van de twee groten.
            En bij Juve zou hij zeker en vast meer creativiteit in de ploeg brengen want Pirlo wordt stillekensaan ook oud hé.
            Soit, als hij maar zeker niet terug komt naar België want daarvoor is hij echt te goed.
            Hij moet bij een Europese topploeg spelen in een harde competitie en zeker geen flut competitie gelijk in België of Nederland waar wandelvoetbal troef is.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

De Rode Duivels waren goed, maar de Japanners waren veel beter, en vooral harder.
              Wanneer ze in Rio tegen de Zuid Amerikaanse ploegen moeten spelen en zo soft voor de dag komen gaan ze hunne pere zien.
              Eén RD is me opgevallen, ttz. niet opgevallen..... Lukaku, buiten zijn heel mooie assist bij het doelpunt was hij zowat onzichtbaar de rest van de match.
              Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen goeie is, maar als ze er niet in slagen hem te bereiken, kan hij niet veel doen zeker ?
              Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                De Rode Duivels waren goed, maar de Japanners waren veel beter, en vooral harder.
                Wanneer ze in Rio tegen de Zuid Amerikaanse ploegen moeten spelen en zo soft voor de dag komen gaan ze hunne pere zien.
                Eén RD is me opgevallen, ttz. niet opgevallen..... Lukaku, buiten zijn heel mooie assist bij het doelpunt was hij zowat onzichtbaar de rest van de match.
                Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen goeie is, maar als ze er niet in slagen hem te bereiken, kan hij niet veel doen zeker ?
                Groetjes
                Lukaku: dat is het hem juist.
                Eén spits = niks in een voorlijn.
                Die mens loopt toch verloren daar.
                Hij is ook technisch niet zo goed he.
                Dan moet je al een of twee spelers naast hem hebben staan.
                Wilmots heeft dat al geprobeerd, dat viel niet mee en Wilmots reageerde achteraf: "De mensen wilden dat...".
                Je kan zo een opstelling doen maar dan ben je wel twee spelers kwijt op het middenveld en zeker qua verdediging.
                Zijn ook de woorden van Wilmots, niet letterkijk maar hij had zijn zorgen vooraf met de verdediging.
                Gisteren zagen we dat
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Ik moet eerlijk zeggen, zelfs in de eerste tien minuten had ik al door dat het ging mislopen...
                  zelfs de 1-0 vond ik niet overtuigend (al was het weer een prachtig staaltje van snelheid dat lukaku daar toont).

Hazard vond ik op die positie niet uitmunted, is toch echt iemand om vanop de flank te laten spelen?

Is er nog iemand die het idee had dat de Japanners de wereldbeker finale aan het spelen waren?
                  'k vond het vrij hard spelen, zonder al te veel respect...

De Bruyne (zoals al veel gezegd) heeft alweer getoond dat hij "onmisbaar" is voor de duivels, op één of andere manier bracht hij toch rust in het spel.
                  Mirallas vond ik een prachtige match spelen...

De duivels hebben in mijn ogen wel een goeie match gehad, 1-3 en toch hongerig naar meer, ook al plooide het soms dubbel... het brak niet...

'k vermoed dat we van die japanners nog heel wat zullen zien op het WK, hard spelen, maar toch schoon voetbal...
                  Allemaal juist imo.
                  Ons eerste doelpunt: vooral niet vergeten wat vooraf ging
                  Twee Japanners in de fout en een keeper die even ging wandelen.

Japan en het WK.
                  Nederland speelt gelijk
                  België verliest van Japan.

Ken je het lijstje van Geert De Vlieger?
                  Japan verloor 7 wedstrijden van bekende en belangrijke ploegen.

Wat Japan gisteren liet zien was mooi: sterk en er stond een ploeg op het veld (zei Jan Mulder).
                  België verloor maar dit betekent nooit dat Japan het WK gaat winnen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Wat Japan gisteren liet zien was mooi: sterk en er stond een ploeg op het veld (zei Jan Mulder).
                    België verloor maar dit betekent nooit dat Japan het WK gaat winnen
                    Als Japan aan een tornooi begint zoals gisteren tegen België zijn ze na drie wedstrijden uitgeblust. Geen enkel elftal kan dit volhouden.
                    Kijk maar hoe Italië en Duitsland aan een tornooi beginnen, vooral Italië begint altijd erg economisch.
                    Reporters zeggen dat ze dan "groeien" tijdens het tornooi. Ik zeg dat die ploegen hun krachten weten te doseren.
                    Gisteren zag ik de duivels eigenlijk dit ook een beetje doen, vroeg op voorsprong komen en dan "uitblazen", alleen mochten ze niet verloren hebben dat was een misrekening.

Comment

Als Japan aan een tornooi begint zoals gisteren tegen België zijn ze na drie wedstrijden uitgeblust. Geen enkel elftal kan dit volhouden.
                      Kijk maar hoe Italië en Duitsland aan een tornooi beginnen, vooral Italië begint altijd erg economisch.
                      Reporters zeggen dat ze dan "groeien" tijdens het tornooi. Ik zeg dat die ploegen hun krachten weten te doseren.
                      Gisteren zag ik de duivels eigenlijk dit ook een beetje doen, vroeg op voorsprong komen en dan "uitblazen", alleen mochten ze niet verloren hebben dat was een misrekening.
                      Ja en neen
                      Al die ploegen spelen tactisch goed.

Lees dit ook eens als je zin hebt

Gisteren was die machteloos, sorry dat ik het zo bekijk.

Nonchalante vrijschoppen en hoekschoppen bij ons.
                      TOT De Bruyne inviel
                      En de mooie goal van Alderweireld.

* Schalke heeft zin in De Bruyne....
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Zei Wilmots:

Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Duidelijk dat hij ambities heeft en verondersteld dat zijn ploeg dat wel moet aankunnen.
                          De Belgen hebben al eens grote kanonnen uitgeschakeld hoor, en zonder te blozen.

Comment

Duidelijk dat hij ambities heeft en verondersteld dat zijn ploeg dat wel moet aankunnen.
                            De Belgen hebben al eens grote kanonnen uitgeschakeld hoor, en zonder te blozen.
                            De Russen, weet je nog?
                            Wat een match was dat he.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Yep, die bedoelde ik en die waren 'pertang' bij de favorieten gerekend toen.
                              Alleen hebben we nu geen type Ceulemans meer die zich de ziel uit het vege lijf liep.

Comment

Yep, die bedoelde ik en die waren 'pertang' bij de favorieten gerekend toen.
                                Alleen hebben we nu geen type Ceulemans meer die zich de ziel uit het vege lijf liep.
                                "Bilanov"? Waar iedereen schrik van had

Excuus maar 8ste finales vind ik ook geen ambitie hebben
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X