Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SmugMug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SmugMug

    Iemand die weet hoe/waar je in SmugMug een link kan vinden om een foto zichtbaar in één of ander onderdeel van het forum te plaatsen.
    Ik vind er allerhande, zelfs op 1024 maar bij het plaatsen op het forum van die link zie je alleen de link naar de foto maar niet de foto zelf.

    Groetjes

  • #2
    Re: SmugMug

    je foto zal zichtbaar worden als je kiest " voorbeeld bericht"
    Last edited by korandoke; 6 december 2013, 15:32.
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #3
      Re: SmugMug

      Share - Get a link - Embeddable links - en daar kies je de grootte van je foto.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: SmugMug

        Ik zet de foto's in het juiste formaat (1024 px langste zijde) weg bij Smugmug als ik ze hier wil laten zien (daarvoor heb ik een aparte map gemaakt bij Smugmug).
        Als ik dan die foto open bij Smugmug, en er op klik met de rechtermuisknop, dan kan ik de URL kopiëren (eigenschappen, "adres: (URL)").
        Die plak je dan in het vakje dat je hier op het forum krijgt na het klikken op "voeg beeld toe", klik dan op "ok", dan staat de foto hier op het forum.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: SmugMug

          OK bedankt iedereen.
          Mijn vraag vloeide voort uit het feit dat ImageShack waar ik normaal mee werk reeds twee dagen dood was.
          Nu werkt het weer, en blijkt dat het volledig vernieuwd is. Ze hadden niks laten weten , wat toch makkelijk kon met een banner of zo.
          Blij dat ik nu toch ook weet hoe het via SmugMug moet.
          Groetjes

          Comment

          Working...
          X