Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetballes uit Zuid-Amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voetballes uit Zuid-Amerika

Allee jong, voor de eerste keer dat ze aan een serieus tornooi deelnemen vind ik van wel.
    Die gasten zijn nog nooit zolang van huis geweest, hopelijk mogen hun vrouw/lief eens overkomen.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Allee jong, voor de eerste keer dat ze aan een serieus tornooi deelnemen vind ik van wel.
      Die gasten zijn nog nooit zolang van huis geweest, hopelijk mogen hun vrouw/lief eens overkomen.
      Duizenden soldaten overal ter wereld zijn maanden van huis.

Voor de nationale ploeg is het niet de eerste keer
      Misschien wel voor deze spelers.

Met zo'n spelers moeten ze min. de kwartfinales halen.
      Het kan goed zijn dat Wilmots zeer voorzichtig is geworden gezien na Japan en co
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Theo, we gaan nu eens heel eerlijk zijn.
        In de kwalificatie ronde tegen welke ploegen hebben ze gespeeld?
        Er was welgeteld één redelijke ploeg bij.
        Tegen Colombia en Japan waren ze niet compleet maar was het ook de eerste keer dat ze tegen twee goede ploegen van wereldklasse moesten spelen.
        Bij een gunstige loting zie ik ze wel een ronde verder gaan, ja misschien zelfs de achtste finales.
        Maar de kwart finales halen zal er toch iemand uit de hemel hen gunstig gezind moeten zijn, om het met de woorden van Rik te zeggen.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Theo, we gaan nu eens heel eerlijk zijn.
          In de kwalificatie ronde tegen welke ploegen hebben ze gespeeld?
          Er was welgeteld één redelijke ploeg bij.
          Tegen Colombia en Japan waren ze niet compleet maar was het ook de eerste keer dat ze tegen twee goede ploegen van wereldklasse moesten spelen.
          Bij een gunstige loting zie ik ze wel een ronde verder gaan, ja misschien zelfs de achtste finales.
          Maar de kwart finales halen zal er toch iemand uit de hemel hen gunstig gezind moeten zijn, om het met de woorden van Rik te zeggen.
          Zo is het... en ik weet het
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Als ze met een "over mijn lijk" mentaliteit naar Brazilië gaan moet kwartfinale er minstens inzitten.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Als ze met een "over mijn lijk" mentaliteit naar Brazilië gaan moet kwartfinale er minstens inzitten.
              Awel, dat is het Nete.
              De mannen in de ploeg van Guy Thijs hadden karakter.
              "Pinten drinken konden ze niet maar wel voetballen"
              Zei Guy Thijs ooit.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Heb je Wilmots gehoord op het nieuws vanmiddag?
                Die weet waarmee hij bezig is hoor, warmte en luchtvochtigheid zijn belangrijker dan de tegenstanders, en aanpassing is het hekel punt.
                Die kerel is niet van gisteren.
                Heintje wist gisteren in "Extra Time" ook nagels met koppen te slaan, nog eentje die van gisteren is.
                En zeggen dat ik die nog gekend heb als minieme, cadet en junior bij White Star Lauwe toen ik nog scheidsrechter was. (Stak er toen al met kop en schouders boven uit.)

Comment

Voetballes uit Engeland: http://www.premierleague.com/en-gb/m...utd-vs-everton
                  Lukaku met de assist.

Voetballes uit Spanje: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...mf20131202_030
                  Courtois beste doelman uit de Spaanse competitie.

Al de rest van cafépraat van hoe goed het vroeger allemaal niet was doet niks meer ter zake.

EDIT:

In dezelfde premier league was er ook Manchester City met VC als kapitein die won en Hazard die de man van de match was bij Chelsea.

Het gezwam over "vroeger" blijft uiteraard gelden
                  Last edited by Sultana; 4 december 2013, 23:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Awel, dat is het Nete.
                    De mannen in de ploeg van Guy Thijs hadden karakter.
                    "Pinten drinken konden ze niet maar wel voetballen"
                    Zei Guy Thijs ooit.
                    Tot en met de voorlaatste match van de voorronde hadden ze dat karakter nu ook. De laatste drie wedstrijden (zonder inzet) al een heel stuk minder. Het mocht wel maar het moest niet.
                    In Brazilië MOET het weer, dus er is hoop.
                    Waarom wordt er eigenlijk nooit meer een België-Holland georganiseerd ?
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Tot en met de voorlaatste match van de voorronde hadden ze dat karakter nu ook. De laatste drie wedstrijden (zonder inzet) al een heel stuk minder. Het mocht wel maar het moest niet.
                      In Brazilië MOET het weer, dus er is hoop.
                      Waarom wordt er eigenlijk nooit meer een België-Holland georganiseerd ?
                      De derby der lage landen

Vrijdag is de loting in Brazilië.
                      Ben benieuwd naar onze tegenstanders.

Kunnen we weer verder praten.
                      Ik prefereer dan wel een conversatie die convenieert

Ja het MOET ginds.
                      Hopelijk speelt hun de hitte en vochtigheid een parten, of heimwee

Ben ook benieuwd naar de premies.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik ben een aantal jaar geleden naar Fortaleza geweest voor enkele weken. De hitte en vochtigheid is niet te houden, zeker om 14u 's middags wanneer de matchen van de FIFA moeten gespeeld worden voor de kijkcijfers van Europa...
                        Landen als Brazilië zullen hier voordeel bij halen want die zijn dergelijk klimaat toch iets meer gewoon.
                        Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
                          Ik ben een aantal jaar geleden naar Fortaleza geweest voor enkele weken. De hitte en vochtigheid is niet te houden, zeker om 14u 's middags wanneer de matchen van de FIFA moeten gespeeld worden voor de kijkcijfers van Europa...
                          Landen als Brazilië zullen hier voordeel bij halen want die zijn dergelijk klimaat toch iets meer gewoon.
                          Wat dan in 2022 Qatar ?????? Zomertemperturen van 40° à 45°.........tenzij ze alsnog beslissen om daar 's winters te spelen bij rond de 25°.
                          Maar wat dan met de gewone competitie kalender in de diverse landen ?
                          Ze hebben natuurlijk nog 'een beetje' tijd om er over na te denken.
                          Maar laat ons maar eerst Brazilië afwachten....vooral of de diverse stadions en bijhorende infrastructuur af raken.
                          Volgens de laatste berichten ziet het er niet al te rooskleurig uit.
                          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Maar laat ons maar eerst Brazilië afwachten....vooral of de diverse stadions en bijhorende infrastructuur af raken.
                            Volgens de laatste berichten ziet het er niet al te rooskleurig uit.
                            Groetjes
                            Eigenlijk schandalig voor zo'n investeringen waar de arme bevolking totaal niets aan heeft.
                            Jaren geleden was Brazilië ook kandidaat voor het WK.
                            Toen schreef de media dat de FIFA dit op een of andere manier zou beletten
                            en een reden was dat die arme bevolking toch geen voetbalschoenen van Adidas kan kopen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Mijn vriendin is van Brazilië en woont nu zo'n 6 jaar in België. Ze wil gewoon niet terug naar 'haar' land. Veel te gevaarlijk, corruptie, ...
                              Ik wou met haar naar het WK gaan in Brazilië, maar ze heeft pertinent geweigerd. Ze vreest voor veel slachtoffers van overvallen en zelfs roofmoorden. Dit is niet iets dat ik ergens gelezen heb, maar dagelijks confronteert ze me met nieuwsberichten van haar familie en vrienden uit Brazilië. Schandalig dat de FIFA er zo 'licht' overgaat en denkt dat het allemaal wel los zal lopen.
                              En wat Adidas en zo betreft... Dit kopen de Brazilianen nu ook al hoor, alles is er te verkrijgen in de winkels. Alleen heeft het grootste deel van de bevolking het geld niet. Dus, ze kopen op afbetaling (prijzen staan dan ook zo aangegeven) met alle gevolgen van dien. Het is een prachtige bevolking, maar er is nog heel veel werk aan de winkel.
                              Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door COBRASoft Bekijk bericht
                                Mijn vriendin is van Brazilië en woont nu zo'n 6 jaar in België. Ze wil gewoon niet terug naar 'haar' land. Veel te gevaarlijk, corruptie, ...
                                Ik wou met haar naar het WK gaan in Brazilië, maar ze heeft pertinent geweigerd. Ze vreest voor veel slachtoffers van overvallen en zelfs roofmoorden. Dit is niet iets dat ik ergens gelezen heb, maar dagelijks confronteert ze me met nieuwsberichten van haar familie en vrienden uit Brazilië. Schandalig dat de FIFA er zo 'licht' overgaat en denkt dat het allemaal wel los zal lopen.
                                En wat Adidas en zo betreft... Dit kopen de Brazilianen nu ook al hoor, alles is er te verkrijgen in de winkels. Alleen heeft het grootste deel van de bevolking het geld niet. Dus, ze kopen op afbetaling (prijzen staan dan ook zo aangegeven) met alle gevolgen van dien. Het is een prachtige bevolking, maar er is nog heel veel werk aan de winkel.
                                Vandaag gezien op één (tv) dat de politie of speciale eenheden zich al
                                aan het voorbereiden zijn om de veiligheid te verzekeren.
                                * de stranden zijn er ook niet erg veilig en zelfs overdag.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X