Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetballes uit Zuid-Amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voetballes uit Zuid-Amerika

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Luc (RF), ik had het helemaal niet op jou hoor
    Hahaha
    En helemaal niet tegen mij
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik snap dus helemaal niet dat er hier een paar zijn die menen te lezen dat de kwaliteiten of de prestaties van de Rode Duivels plots niks meer waard zijn !?!?
      Ik lees hier ocharme één negatieve reactie, waarschijnlijk dan nog van iemand die geen echte voetballiefhebber is.
      Waar lezen jullie dan ngo dat negativisme ??????
      Ik heb het hier reeds eerder geschreven : schrijven dat een andere ploeg in één bepaalde match beter was als onze Rode Duivels, hoeft toch niet te betekenen dat de Rode Duivels slecht zijn !!!!!!!
      Een paar mensen schrijven dat Comombia beter was, en plots meent men te lezen dat de Rode Duivels slecht zijn....... waar halen jullie dat ?????
      Laat ons hopen dat de Rode Duivels straks Japan overklassen........ misschien wordt er hier dan wel weer geschreven dat Japan een ondermaatse tegenstander was.......
      Zo kunnen bepaalde hier blijven doorgaan.
      Ik ben en blijf supporter van de Rode Duivels, en ben er van overtuigd dat het één van de beste ploegen is die ons landje de laatste decennia gekend heeft .
      Groetjes
      Last edited by Guest17; 16 november 2013, 15:41.

Comment

dinsdag zijn de rollen omgedraaid.
        wij hebben de Japanners op 2-2 gehouden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dinsdag zijn de rollen omgedraaid.
          wij hebben de Japanners op 2-2 gehouden.
          grt,bouk.
          Tsja, jullie hebben nu ook geen goeie ploeg voor het ogenblik...... .

Groetjes

Comment

Djiven, men zegt het niet expliciet, maar uit hun schrijven maak ik dit net als Sultana toch ook op.

Effe Off-Topic, maar in de rand van de rode duivels:
            Het onnozelste wat ik de laatste dagen (op teletekst) heb gelezen is om van Nacer Chadli een rechtsachter te maken.
            Raar, juist nu Meunier zijn debuut met de duivels maakte komt hij met dit voorstel op de proppen.
            Diezelfde man kon er ook al niet tegen dat Garrido trainer werd van Club. (NB. Garrido kreeg zijn C4 omdat ze eindelijk MPH konden strikken waar ze al twee jaar op aan het jagen waren.)
            Dat hij zich met zijn eigen club bezig houdt want daar doet hij het uitstekend.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Tsja, jullie hebben nu ook geen goeie ploeg voor het ogenblik...... .
              tja ..er worden wat spelers uit de wind gehouden.
              beetje wat anders uitproberen.
              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Ik snap dus helemaal niet dat er hier een paar zijn die menen te lezen dat de kwaliteiten of de prestaties van de Rode Duivels plots niks meer waard zijn !?!?
                Ik lees hier ocharme één negatieve reactie, waarschijnlijk dan nog van iemand die geen echte voetballiefhebber is.
                Waar lezen jullie dan ngo dat negativisme ??????
                Ik heb het hier reeds eerder geschreven : schrijven dat een andere ploeg in één bepaalde match beter was als onze Rode Duivels, hoeft toch niet te betekenen dat de Rode Duivels slecht zijn !!!!!!!
                Een paar mensen schrijven dat Comombia beter was, en plots meent men te lezen dat de Rode Duivels slecht zijn....... waar halen jullie dat ?????
                Laat ons hopen dat de Rode Duivels straks Japan overklassen........ misschien wordt er hier dan wel weer geschreven dat Japan een ondermaatse tegenstander was.......
                Zo kunnen bepaalde hier blijven doorgaan.
                Ik ben en blijf supporter van de Rode Duivels, en ben er van overtuigd dat het één van de beste ploegen is die ons landje de laatste decennia gekend heeft .
                Groetjes
                Beter?
                Stukke beter, die van Comombia
                (sorry, kon het niet laten liggen... pak me maar terug )

Ben ook fan van onze nationale ploeg.
                Misschien te fel, te hevig
                Kan er niet tegen, met hetgeen ze NU hebben, dat ze het zouden laten liggen.

- 't is de enige ploeg die internationaal iets kan betekenen.
                - 't roert en ontroert het land tot over onze taalgrens.
                - 't is onze enige ploeg met goede Belgische spelers.

En dit laatste is de dood van onze nationale competitie: ze blijven niet, ze verhuizen.
                Roger Vanden Stock heeft gelijk maar ons nationaal voetbal geraakt er geen stap verder mee.
                Ik ga nog een stap verder: ik beklaag sommige reporters die de wedstrijden moeten verslaan.
                't Is ook daardoor dat Herman Brusselmans van het scherm moest in Extra Time: die lag steeds plat van het lachen

De ploeg onder Guy Thys die de mondiale in 1986 (Mexico) speelde was ook goed
                Een tik minder talent maar met een mentaliteit van onwrikbaar beton.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  tja ..er worden wat spelers uit de wind gehouden.
                  beetje wat anders uitproberen.
                  grt,bouk.
                  Wie bouk?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    maar met een mentaliteit van onwrikbaar beton.
                    Was het dat niet verleden week ?
                    Ik heb dat wel gezien tijdens het ganse selectietornooi, TOT de laatste match (de buit was binnen en het beton al heel wat zachter ).
                    Ik heb de match tegen Colombia helaas niet gezien, dus kan ik niet oordelen of het weer zo was.
                    Nu, als ze die lijn doortrekken in Brazilië dan gaan we leuke tijden beleven.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Was het dat niet verleden week ?
                      Ik heb dat wel gezien tijdens het ganse selectietornooi, TOT de laatste match (de buit was binnen en het beton al heel wat zachter ).
                      Ik heb de match tegen Colombia helaas niet gezien, dus kan ik niet oordelen of het weer zo was.
                      Nu, als ze die lijn doortrekken in Brazilië dan gaan we leuke tijden beleven.
                      Wilmots zei vandaag over de match tegen Colombia: "Ze hebben alles gegeven".
                      De 1ste helft tegen de Colombianen was hoopvol.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Wie bouk?
                        ach de wat betere speler oa van Persie enz..
                        grt,bouk.

Comment

Mooie wedstrijd, zowel van België als Japan.
                          Knappe goal, die derde van Japan!

Comment

België-Japan: 1-3

De Bruyne-Japan: 1-0

Wat Kevin daar weer uit zijn sloffen schudt aan millimeterpasses, heerlijk.

Ik denk dat we er niet te zwaar moeten aan tillen. Er ontbraken een paar onmisbaren (Courtois zeker), en al die wissels doen er ook geen goed aan, als je absoluut wil winnen speel je met je sterkste team, basta.
                            Ik miste toch ook een beetje de "over mijn lijk" mentaliteit van de voorronde tot en met de voorlaatste match.
                            Wel een beetje mager deze 1 op 9 in 3 matchen zonder inzet.
                            En nu maaaaanden niks meer. Kunnen ze daar geen oefenpot tegen bv. Nederland tussenschuiven ?
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Kevin is zeker DE man op het middenveld.
                              En die verdediging, ja wat moet je daarop zeggen eigenlijk? Daar ontbrak de rots in de branding hé.
                              En inderdaad de "over mijn lijk" mentaliteit heb ik in die vriendenwedstrijden niet gezien en eigenlijk een beetje normaal ook, ze denken natuurlijk aan hun diverse competities.
                              De eerste 20' waren ze toch fabuleus maar na de 0 - 1 was het precies een leeglopende band.
                              En sorry aan hun fans, Lukaku en Alderweireld vielen mij enorm tegen. Je ziet dat Alderweireld niet meer genoeg speelt, maakt teveel foutjes.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Kevin is zeker DE man op het middenveld.
                                En die verdediging, ja wat moet je daarop zeggen eigenlijk? Daar ontbrak de rots in de branding hé.
                                En inderdaad de "over mijn lijk" mentaliteit heb ik in die vriendenwedstrijden niet gezien en eigenlijk een beetje normaal ook, ze denken natuurlijk aan hun diverse competities.
                                De eerste 20' waren ze toch fabuleus maar na de 0 - 1 was het precies een leeglopende band.
                                En sorry aan hun fans, Lukaku en Alderweireld vielen mij enorm tegen. Je ziet dat Alderweireld niet meer genoeg speelt, maakt teveel foutjes.
                                De Japanners waren vinnig, wendbaar en hadden honger

Eentje mét mentaliteit.
                                Defour: "Na zo'n wedstrijd kan je niet tevreden zijn"

Met Kevin De Bruyne kregen we weer een beetje voetbal. Is ook betrouwbaar.
                                Ik zie die ook graag spelen
                                Je moet er eens op letten hoe die loopt en beweegt.
                                Kevin is ook constant in zijn spel.
                                Lukaku ook
                                Maar ik moet eraan toevoegen: één spits in onze voorlijn is niks.

Nederland houdt Colombia met tien man op 0-0
                                Nederland ongeslagen in 2013.
                                Chapeau voor Oranje.

Maar ja, we hebben nog zeven maanden.
                                Onze ploeg zal beter worden.
                                En alle andere ploegen slechter
                                ================================================== ======
                                "Marc Wilmots meende nadien de reden van de nederlaag te kennen:
                                "We hebben één groot probleem: sommige spelers missen wedstrijdritme".
                                Een duidelijke boodschap richting onder meer Marouane Fellaini (Manchester United) en Kevin De Bruyne (Chelsea),
                                die bij hun clubs niet vaak aan spelen toekomen."

Zijn boodschap kan duidelijk zijn.
                                Klopt wel niet met wat we vanavond gezien hebben: die twee speelden goed.
                                Last edited by theokus; 20 november 2013, 01:03.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X