Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetballes uit Zuid-Amerika

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voetballes uit Zuid-Amerika

Een leuke eerste helft van de Belgen.
    Maar 2,5 kansen laten liggen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Voetballes uit Zuid-Amerika

En na het eerste doelpunt zijn ze in elkaar gezakt zoals pudding. Jammer, want de eerste helft zag er goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      En na het eerste doelpunt zijn ze in elkaar gezakt zoals pudding. Jammer, want de eerste helft zag er goed uit.
      Correct Jans

2 tegen NUL.

We hebben geen killer-spitsen
      En het oud zeer doemt weer op: leuke individuele acties maar geen doelpunten.

De vorige wedstrijden van de Duivels hadden weinig waarde imho.
      Tegen Colombia is het iets anders en dat zie je
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Inderdaad een oud zeer.

Ze verliezen en direct is het een voetballes, en zijn ze pudding...
        mocht de 2 keer paal, 2 keer goal zijn dan zou het alvast een prachtige match zijn...

maarjah, dit is wat velen voorspelden... als de hype eens gebroken word, en er 1 verlies komt is het weer negatief
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Inderdaad een oud zeer.

Ze verliezen en direct is het een voetballes, en zijn ze pudding...
          mocht de 2 keer paal, 2 keer goal zijn dan zou het alvast een prachtige match zijn...

maarjah, dit is wat velen voorspelden... als de hype eens gebroken word, en er 1 verlies komt is het weer negatief
          Haha Koeno; ik versta je wel hoor.
          Mocht = bijna = niks, sorry hoor

Er zijn nog de Argentijnen, de Brazilianen, de Spanjaarden, de Italianen (wellicht), de Duitsers enz. enz. enz.
          Na de euforie (?) via de vorige wedstrijden... weer terug met de voeten op de grond.
          Dat is niet negatief bedoeld maar eerder nuchter

Nu nog Japan

De loting van het WK voetbal is op vrijdag 6 december.
          Misschien zorgt de Sint voor een interessant cadeautje
          Last edited by theokus; 14 november 2013, 22:56.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Haha Koeno; ik versta je wel hoor.
            Mocht = bijna = niks, sorry hoor

Er zijn nog de Argentijnen, de Brazilianen, de Spanjaarden, de Italianen (wellicht), de Duitsers enz. enz. enz.
            Na de euforie (?) via de vorige wedstrijden... weer terug met de voeten op de grond.
            Dat is niet negatief bedoeld maar eerder nuchter
            Het klinkt eerder negatief als nuchter.
            En dat is een oud zeer waar ik een hekel aan heb...

ooit iemand horen zeggen: ik ben fan van Anderlecht als ze winnen...
            Tjah, zo is het makkelijk

We vergeten dat we tegen een betere ploeg uit komen,
            dat er (in mijn ogen) weinig kaarten zijn gevallen voor sommige fouten.
            mjah, zoals gezegd: het klonk hier al direct negatief ipv nuchter (en ik vermoed dat het echte negatieve nog volgen zal )
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Het klinkt eerder negatief als nuchter.
              En dat is een oud zeer waar ik een hekel aan heb...

ooit iemand horen zeggen: ik ben fan van Anderlecht als ze winnen...
              Tjah, zo is het makkelijk

We vergeten dat we tegen een betere ploeg uit komen,
              dat er (in mijn ogen) weinig kaarten zijn gevallen voor sommige fouten.
              mjah, zoals gezegd: het klonk hier al direct negatief ipv nuchter (en ik vermoed dat het echte negatieve nog volgen zal )
              Neen, neen; ik ben dat geen moment vergeten.
              Ik keek er eerder naar uit.
              En bij het zien van de 1ste helft dacht ik zeker dat we het zouden kunnen houden.
              Ik hoor Joos nog zeggen, de tweede helft was nauwelijks bezig, dat de Colombianen nog in de kleedkamer waren
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Ik ben supporter van onze Rode Duivels maar ik vind het niet slecht dat ze eens verliezen van een kandidaat wereldkampioen (volgens Wilmots toch).
                We, waaronder ikzelf, begonnen al te denken dat ze reeds met één been in de finale van het WK stonden, maar niets is minder waar.
                Voor mij waren de Colombianen over de ganse match bekeken gewoon beter, ze speeldenhet betere/efficiëntere voetbal.
                Akkoord de Belgen treffen een paar keer de paal, maar hij moet er tussen hé mannen,
                Trappen op de lat was een spelleke in Extratime.
                Zelfs als je tien keer het doelhout raakt, maar verliest met 1 - 0, dan ben je ver vet mee.
                Nu nog afwachten wat het tegen Japan wordt, en we zullen al veel wijzer zijn.
                Groetjes en duimen maar voor de volgende match.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik ben supporter van onze Rode Duivels maar ik vind het niet slecht dat ze eens verliezen van een kandidaat wereldkampioen (volgens Wilmots toch).
                  We, waaronder ikzelf, begonnen al te denken dat ze reeds met één been in de finale van het WK stonden, maar niets is minder waar.
                  Voor mij waren de Colombianen over de ganse match bekeken gewoon beter, ze speeldenhet betere/efficiëntere voetbal.
                  Akkoord de Belgen treffen een paar keer de paal, maar hij moet er tussen hé mannen,
                  Trappen op de lat was een spelleke in Extratime.
                  Zelfs als je tien keer het doelhout raakt, maar verliest met 1 - 0, dan ben je ver vet mee.

Nu nog afwachten wat het tegen Japan wordt, en we zullen al veel wijzer zijn.
                  Groetjes en duimen maar voor de volgende match.
                  Ja zo is het
                  De analyse achteraf van Franky en Geert was ook duidelijk.
                  (die waren scherper dan ik hier "verkondig").
                  Ik heb bij ons geen goede rechtervleugel gezien.
                  De wissels bij ons brachten ook niks.

Volgende dinsdag tegen Japan.
                  Rappe (snelle) mannekens
                  Onze verdediging zal vitesse-pillen nodig hebben
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Na hun laatste kwalificatie match was het een goed elftal, nu verliezen ze eens en 't zijn weer slechte voetballers.
                    Allee kom zeg hoor jullie eens bezig.
                    Vertimmerde verdediging en veel pech bij het afwerken in een vriendschappelijke wedstrijd.
                    Je moet het positieve ook eens bekijken hé.
                    Ik zei nog tegen mijn vrouw dat ze gingen verliezen met 0 - 3 of 1 - 3, dan is 0 - 2 toch nog beter dan ik had gedacht.
                    In België wordt het heel dringend dat elke 1ste klasse club een deftig stadion heeft, alleen zo gaan we weer een paar ploegen hebben die in Europa een mondje kunnen meeklappen.
                    Ik denk daarbij aan Anderlecht, Genk, Standard en jawel ook Club. (Er komt eindelijk schot in de zaak voor een nieuw stadion met 44.000 zitjes en zou er over ..........5 jaar kunnen staan.)
                    Men is er in Duitsland tien jaar geleden mee begonnen en kijk eens, volle stadions en beter voetbal. Geen enkele speler speelt graag in vervallen stadions voor 6- of 7.000 supporters. Welk bedrij wilt dat nog sponseren?
                    Als ik in het weekend naar een wedstrijd in Duitsland heb gekeken en daarna naar eentje in België dan is het precies een vertraagde film dat ik aan bekijken ben.
                    En ook, hoeveel Belgen spelen er eigenlijk nog in eerste klasse? Hebben we hier dan geen eigen goede jeugd? Hoe komt het dan dat buitenlandse clubs ze bij ons weghalen?
                    Er zijn juniores aan de slag in Engeland, Frankrijk, Italië en Nederland. Hoe komt het toch dat die daar hun opleiding krijgen?
                    Omdat daar betere velden, betere accommodaties, betere trainers, betere begeleiding zijn en omdat die clubs daar geld insteken. Investeren voor de toekomst heet dit dan.
                    Bij ons zijn ze content dat ze 100.000 euro krijgen voor een junior dan kunnen ze in het buitenland direct 2 "goede", (neem maar "goede" met een korreltje zeer grof zout) en direct inzetbare spelers kopen.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

België heeft dringend een superspits nodig. Benteke en Lukaku zijn niet slecht, maar missen teveel kansen.
                      In de confideration cup heb ik Italië tegen Japan gezien. Japan is volgens mij nog beter dan Columbia... Ze spelen beter samen en zijn algemeen nog sneller.

Daarnaast, onze spelers hebben een basisplaats nodig in hun ploeg. Veel spelers zijn dit seizoen invaller of zelfs niet geselecteerd voor de eigen competitie. Is dit een teken aan de wand?
                      Canon 5D Mark III | Canon 16-35mm f/2.8 L I | Canon 24-70mm f/2.8 L II | Sigma 50mm f/1.4 ART | Canon 100mm f/2.8 L MACRO IS | Canon 70-200mm f/2.8 L IS II | Canon 2x Extender III | Kenko 1.4 Extender

Comment

Veel kansen voor de belgen, maar geen doelpunten. Voor mij de teneur van de match.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

'k denk dat we ons ticket naar Brazil beter afgeven...

zelfs onze spitsen zijn niks meer waard...
                          wat een rotploeg hebben we toch weer...

Wel, ik vond dat ondanks tegenslag, een beter ploeg, en een iets te lakse scheidsrechter (ook al was het vriendschappelijk) dat de Duivels een gezonde vorm van volwassenheid laten zien hebben.
                          het kwartier na die eerste goal had ik schrik dat de duivels "gebroken" waren, maar hun honger naar een goal was er nog hoor...

maar goed, we hebben een slechte ploeg zonder waardige spelers... LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Na hun laatste kwalificatie match was het een goed elftal, nu verliezen ze eens en 't zijn weer slechte voetballers.
                            Allee kom zeg hoor jullie eens bezig........................................
                            Tot en met reactie #9 was er nog niemand die geschreven had dat het slechte voetballers zijn hé.
                            Dat de Colombianen beter waren, efficiënter enz.....wil nog niet zeggen dat de Rode Duivels slechte voetballers zijn.
                            Klein verschil wel in beide omschrijvingen niet .
                            Mochten het bovendien slechte voetballers zijn dan zouden ze niet in topclubs spelen/verblijven.
                            En dat het in de grote buitenlandse clubs allemaal rozegeur en maneschijn is......zie maar de torenhoge niet te overziene schuldenberg van bvb. Barcelona (in ons land kregen ze niet eens meer een licentie !), en toch blijven ze kopen. Ik dacht zelfs onlangs gelezen te hebben dat ze nu hun oog lieten vallen op een 12-jarig talent van Anderlecht. Het is een oud zeer dat de buitenlandse clubs met onze beste spelers weglopen, maar dat je dit zal veranderen door nieuwe stadions te bouwen........ daar ben ik nog niet zo zeker van.
                            Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Tot en met reactie #9 was er nog niemand die geschreven had dat het slechte voetballers zijn hé.
                              Dat de Colombianen beter waren, efficiënter enz.....wil nog niet zeggen dat de Rode Duivels slechte voetballers zijn.
                              Klein verschil wel in beide omschrijvingen niet .
                              Mochten het bovendien slechte voetballers zijn dan zouden ze niet in topclubs spelen/verblijven.
                              En dat het in de grote buitenlandse clubs allemaal rozegeur en maneschijn is......zie maar de torenhoge niet te overziene schuldenberg van bvb. Barcelona (in ons land kregen ze niet eens meer een licentie !), en toch blijven ze kopen. Ik dacht zelfs onlangs gelezen te hebben dat ze nu hun oog lieten vallen op een 12-jarig talent van Anderlecht. Het is een oud zeer dat de buitenlandse clubs met onze beste spelers weglopen, maar dat je dit zal veranderen door nieuwe stadions te bouwen........ daar ben ik nog niet zo zeker van.
                              Groetjes
                              Volledig mee akkoord.
                              Als ik zie hoeveel (jonge) Belgische voetballers er in buitenlandse topclubs spelen, kan de jeugdopleiding nog niet zo slecht zijn.
                              Ze misten gisteren misschien toch wel "Ausputzer" D. Van Buyten centraal achteraan. En Kompany uiteraard!
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                              X