Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De één kijkt graag naar Eurosport, de ander naar een andere zender.
Voor de liefhebbers van Eurosport (ik niet) kan ik me dan goed voorstellen dat het bericht van TN niet in goede aarde valt.
Maar wie zijn wij (jij) om te bepalen welke zenders al dan niet belangrijk zijn voor iemand ?????
Groetjes
Dit topic begon over Eurosport, tot er iemand begon over stemvertragingen en daarna iemand over hop modems. En die reacties en de reacties daarop komen voort van één startpost. Een onderwerp waar het al lang niet meer over gaat. En dan zeg ik :
En wat die stemvertraging aangaat, heb je al geprobeerd wat ik heb geopperd? Of gewoon erover gelezen?
Als er één is die er over leest. Lees misschien eens #10, daar schreef ik reeds dat ik het reeds met 3 verschillende GSM's heb getest......
Dus wat betreft erover lezen.........
Groetjes
Voor dit uit de hand loopt, want jouw lontje wordt precies wat korter.
Tja, wat ik eigenlijk bedoelde: ik lees wel dat het aan Telenet ligt (want jouw sim is TN en met jouw sim is er vertraging op jouw gsm en 3 andere gsms)
Ik lees alleszins niet in post 10 dat je vrouw ook bij Telenet zit. (waar staat dat dan in post 10? tussen de regels vermoed ik en dat is toch niet zo duidelijk)
Indien Telenet en zij heeft geen vertraging, dan is het specifiek jouw sim en niet Telenet - want je vrouw haar sim van Telenet werkt wel naar behoren. Dan kunnen zij (TN) toch probleemloos jouw sim omwisselen? Of niet?
Als je vrouw een andere provider heeft kan je zelfs dat niet controleren, tot je een andere Telenet simkaart in jouw gsm stopt (of met een andere "telenet-gsm" test). Tot dan kan je blijven doorpraten over slechte verbindingen en storingen en wat dan ook. En kwaad zijn op goed bedoelde posts hier.
Voor dit uit de hand loopt, want jouw lontje wordt precies wat korter.
Tja, wat ik eigenlijk bedoelde: ik lees wel dat het aan Telenet ligt (want jouw sim is TN en met jouw sim is er vertraging op jouw gsm en 3 andere gsms)
Ik lees alleszins niet in post 10 dat je vrouw ook bij Telenet zit. (waar staat dat dan in post 10? tussen de regels vermoed ik en dat is toch niet zo duidelijk)
Indien Telenet en zij heeft geen vertraging, dan is het specifiek jouw sim en niet Telenet - want je vrouw haar sim van Telenet werkt wel naar behoren. Dan kunnen zij (TN) toch probleemloos jouw sim omwisselen? Of niet?
Als je vrouw een andere provider heeft kan je zelfs dat niet controleren, tot je een andere Telenet simkaart in jouw gsm stopt (of met een andere "telenet-gsm" test). Tot dan kan je blijven doorpraten over slechte verbindingen en storingen en wat dan ook. En kwaad zijn op goed bedoelde posts hier.
Mijn probleem (vertraging op GSM) kan blijkbaar niet opgelost worden. Vandaag nog eens gebeld, ze waren wel onderbemand, maar toch. Ze blijven het op een slecht signaal/verbinding steken, alhoewel ik altijd zie aan het aantal streepjes dat de verbinding of het signaal niet beter kan....of waarvoor staan die streepjes anders ?
U heeft mij gequoted, maar U had ietsje verder moeten lezen in # 41.
Maar ik neem het U niet kwalijk hoor, er wordt hier zoveel geschreven dat ik begrijp dat men soms slechts de eerste paar zinnen leest.
Iets verder staat dat duidelijk dat zowel ik als mijn vrouw bij Telenet zitten met onze GSM .
ik betaal al 25 jaar telenet, en verwacht dan 30/31 dagen tele... en geen 25 dagen, dan 27 dagen, enz.... neen dat moet 30/31 zijn, of ze moeten hun rekening aanpassen. money money ( abba zong het: tele krijgt het.)
Hoed af... je betaalt al langer aan telenet als dat ze bestaan.
'k heb heel wat problemen gehad met telenet, maar nog geen enkel probleem dat ze niet opgelost hebben...
en al heel wat gratis internet verkregen daardoor...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Iets verder staat dat duidelijk dat zowel ik als mijn vrouw bij Telenet zitten met onze GSM .
Inderdaad, over heen gelezen dat beide toestellen werden afgesloten in het abonnementsgeschil.
Wat (en sorry dat ik in herhaling val) me doet besluiten dat de sim de eigenlijke oorzaak is.
Inderdaad, over heen gelezen dat beide toestellen werden afgesloten in het abonnementsgeschil.
Wat (en sorry dat ik in herhaling val) me doet besluiten dat de sim de eigenlijke oorzaak is.
Zou ik zo maar een nieuwe kunnen aanvragen bij Telenet ?
Ik kan ook eens bellen, maar misschien weet U het ?
Ik ben geen Telenet klant, zoal ik hoger al eens schreef (post 34 ), maar kan je wel zeggen dat Proximus niet moeilijk doet. Integendeel.
En bedenk dat alleen UW (en niet uw vrouw haar) Telenet sim - geluidsvertraging geeft op 4 verschillende gsm's.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
De contracten met Eurosport lopen af. We zijn niet tot
een nieuwe overeenkomst gekomen. De uitzendingen
stoppen op 01/01/2014. Vindt u zich niet terug in deze
zenderwijziging, dan kunt u uw diensten uitgezonderd
de mobiele diensten kosteloos opzeggen t.e.m.
28/2/2014 via de Telenet-klantendienst. Dat kan
telefonisch, per brief of via onze website.
Dat is natuurlijk een serieuze 'bummer'.
X aantal jaar terug heel wat zenders van de analoge kabel zwieren onder het mom van: "we lanceren digitale tv en we hebben plaats nodig op de kabel om o.a. Eurosport te kunnen uitzenden", ... en zoveel jaar later kan je al geen Eurosport meer bekomen.
Momenteel zit ik al 14 maanden zonder kabeltv, en ook geen tv van de concurrent.
Ik heb wel nog een toestel, maar ik kijk selectief dingen die ik echt wil zien, dvd'tjes (films/series), of op internet kan je ook heel wat streamen, alles van het journaal op de redactie enzo.
In dat afgelopen jaar heb ik heel wat andere zaken kunnen doen, meer lezen vooral, meer hobbies, sport,...
Het aanbod is veel te groot, en er komt veel te veel brol op, dat je niet wil zien, maar je toch naar kijkt.
Vergelijk het met een museum waarin je een bepaald schilderij wil gaan opzoeken, en terwijl je rondloopt om het te vinden, kijk je intussen naar heel wat andere werken die je maar half interesseren of soms zelfs helemaal niet, maar toch kijk je er naar en bij sommigen blijf je stilstaan, terwijl het niet de bedoeling was.
En dat heb ik met zappen ook, het is reclame, je zapt maar, komt ergens op uit dat je matig boeit, blijft kijken, programma is gedaan, even wachten om te zien wat het volgende programma biedt, lijkt het leuk? Blijven kijken... intussen is het na middernacht en lig je nog in je luie zetel.
Binnen enkele maanden verhuis ik naar een andere woning... ik vraag me af of ik buiten mijn internetabonnement ook terug tv ga nemen of niet, en bij welke provider. Wellicht bellen ze me op om me een aanbod te doen om me te overtuigen, "allez mijnheer, voor 5 euro meer heb je ook digitale tv".
En dan zit je met een factuur waar elke maand 8 euro huur van een digicorder bij vermeld staat, en ga je weer meer kijken, betaal je af en toe voor een aflevering uit de digitale videotheek... Hmmm Nah.
"Telenet werd in september 1996 opgericht als een telefoonoperator met de bedoeling om op een later ogenblik ook internetdiensten aan te bieden. De initiatiefnemers waren de gemengde intercommunales, de GIMV, de Amerikaanse holding Liberty Global en enkele financiële instellingen."
Bron Wiki.
Comment