Iedereen heeft wel soms gemerkt dat er iets niet klopt in 'n film, maar overdrijven ze toch ook in de reclame die je ongevraagd wordt voor geschoteld.
In films piepen de banden zelfs op zand. Microfoons die zichtbaar zijn. Deuren die het hele decor laten bewegen....etc
Een wapen, aka magnum klinkt lijkt 'n luchtpistool.
Handen en voorwerpen die verdwijnen en terug komen in een 30 seconden shot. ( 2 shot camera)
Laten we beginne met de reclame.
Dovy Keukens.
Hij klopt 2X maal en je ziet 3 groeven.
En dan klopt dat manneke nog eens extra 2X voor dat goed in harmonie te brengen... Dovy keukens...klap klap.
De Geert Hoste link.
(persoonlijke smaak)
Dan had je, tijdje terug (kan er niet opkomen), een "was product" dat zelfs op 15 graden je was schoon kreeg. Ongelofelijk als je weet dat er geen wasmachines bestaan met 'n 15 graden programma.
Tenzij je het water moet koelen. De enige tip is wel bloed nooit wassen op 30 a 40 graden. Ijskoud water gebruiken, je hebt zelfs geen machine nodig.
Vanish
Je ziet dan 'n vrouw die uit de kleuterklas kan komen, met haar gebaren dat je toch denkt:" zijn we onnozel ?"...Wie maakt die reclame ?
En dan sluiten ze dat af met " Vanish...het verwijderd zelfs de onzichtbare vlekken
Je moet al veel potjes kopen voor die vlekken weg te krijgen.
Dan heb je die pannen met keramische laag (a la Carrefour). Je ziet die reclame en " the end " is, dat ze 'n pannenkoek 360 graden in de lucht gooit, om dus juist op dezelfde plaats te komen waar ie al lag.
Voor iedereen die zelf regelmatig in de keuken staat is toch 'n enorme flater.
Ik heb er zelf zo vaak gebakken, dat ik dat deed als "show" voor mijn kinderen.
In movies is er zelf 'n site die up to date is.
Vaak ver gezocht, maar een oog voor details is niet iedereen gegeven.
In films piepen de banden zelfs op zand. Microfoons die zichtbaar zijn. Deuren die het hele decor laten bewegen....etc
Een wapen, aka magnum klinkt lijkt 'n luchtpistool.
Handen en voorwerpen die verdwijnen en terug komen in een 30 seconden shot. ( 2 shot camera)
Laten we beginne met de reclame.
Dovy Keukens.
Hij klopt 2X maal en je ziet 3 groeven.
En dan klopt dat manneke nog eens extra 2X voor dat goed in harmonie te brengen... Dovy keukens...klap klap.
De Geert Hoste link.
(persoonlijke smaak)
Dan had je, tijdje terug (kan er niet opkomen), een "was product" dat zelfs op 15 graden je was schoon kreeg. Ongelofelijk als je weet dat er geen wasmachines bestaan met 'n 15 graden programma.
Tenzij je het water moet koelen. De enige tip is wel bloed nooit wassen op 30 a 40 graden. Ijskoud water gebruiken, je hebt zelfs geen machine nodig.
Vanish
Je ziet dan 'n vrouw die uit de kleuterklas kan komen, met haar gebaren dat je toch denkt:" zijn we onnozel ?"...Wie maakt die reclame ?
En dan sluiten ze dat af met " Vanish...het verwijderd zelfs de onzichtbare vlekken

Je moet al veel potjes kopen voor die vlekken weg te krijgen.

Dan heb je die pannen met keramische laag (a la Carrefour). Je ziet die reclame en " the end " is, dat ze 'n pannenkoek 360 graden in de lucht gooit, om dus juist op dezelfde plaats te komen waar ie al lag.
Voor iedereen die zelf regelmatig in de keuken staat is toch 'n enorme flater.
Ik heb er zelf zo vaak gebakken, dat ik dat deed als "show" voor mijn kinderen.
In movies is er zelf 'n site die up to date is.
Vaak ver gezocht, maar een oog voor details is niet iedereen gegeven.
Comment