Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw bericht van Teleslet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw bericht van Teleslet

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Wel, hier zegt de verkoper duidelijk dat voor de prijs van een "zak patatten" van 5kg je er maar 4.5kg krijgt (lees: geen Eurosport meer) maar zegt de verkoper: je kan hier gerust de winkel verlaten zonder aankoopverplichting.
    Ik begrijp nu nog steeds niet het probleem ...
    Neen : de verkoper zegt dat hem 5 kg petatten verkoopt, maar ge krijgt maar 4,5kg... lezen ( want gij zijt nen teleslet fan )
    Als ge bovenstaande ook goed leest : ik betaal voor 30 dagen internet, maar ik denk dat ik maar een 26..27 dagen gehad heb... maar ik betaal wel 30 dagen. Ik ga aan jou ook 10 flessen van ne liter spa verkopen ( maar doe er maar 75cl in, en gij blijft heel content vermoedelijk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      Neen : de verkoper zegt dat hem 5 kg petatten verkoopt, maar ge krijgt maar 4,5kg... lezen ( want gij zijt nen teleslet fan )
      Als ge bovenstaande ook goed leest : ik betaal voor 30 dagen internet, maar ik denk dat ik maar een 26..27 dagen gehad heb... maar ik betaal wel 30 dagen. Ik ga aan jou ook 10 flessen van ne liter spa verkopen ( maar doe er maar 75cl in, en gij blijft heel content vermoedelijk )
      Omdat U het bent mag je jij gebruiken .

Ik heb geen aandelen bij Telenet, Belgacom, Electrabel, ... of welk ander nutsbedrijf dat ook en hoef niemand te verdedigen. Ik weet dat ik geen problemen heb met Telenet over de vele jaren dat ik het gebruik. Internet gaat als de bliksem (13.5MB/s), vaste telefonie is ook prima en bij familie zie ik digitale TV die prima werkt (snelle interface, ...). Nee, ik zou niet tevreden zijn mocht ik niet krijgen wat ik wil maar dat zijn wel heel zwakke argumenten die jij aanbrengt.
      Ik ben een kritisch persoon en waar de klanten van mij nagenoeg perfectie verlangen doe ik hetzelfde bij anderen en ben ik geen cadeau voor (onder)aannemers.

Comment

Hi, zie mijn 2e reactie
        Ik behoud natuurlijk het recht om mijn mening over Telenet te uiten - die is niet alleen gebaseerd op bovenstaande feiten.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Scherpie, de reactie van Verseq was een reactie op een post van Thierry en ging over iets totaal anders (een bug in homebanking waardoor een betaling aan TN niet is doorgegaan). Dan ligt de eerste fout niet bij TN maar bij homebanking.
          Thierry heeft m.i. 2 mogelijkheden : (1) zoals Verseq schrijft alles uitleggen aan TN of (2) de bank verantwoordelijk stellen. Misschien nog wel (3) beide en van de eerste 7€ kwijtgescholden krijgen en van de tweede 7€ terugbetaald

Is jouw reactie dan niet ietsjes naast de kwestie en ook ietsjes overdreven?

En neen, ik heb geen aandelen en ben zelfs geen klant bij TN

Comment

ne mens moet toch kunnen klagen, zagen en bleiten he of het gaat hun niet....
            mannekes lief zeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
              ne mens moet toch kunnen klagen, zagen en bleiten he of het gaat hun niet....
              mannekes lief zeg
              Het lucht zeker op!
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Is jouw reactie dan niet ietsjes naast de kwestie en ook ietsjes overdreven?
                overdreven ??? man man, op een dikke week : 7 keer internet eruit, en dan moet ik zeker zeggen dik tevreden over TN ??? ik betaal wel voor een maand.... en wil dan ook een maand internet hebben. Dus niks overdreven.
                als volgende week uwen 7 keer auto niet start, nadat hij uit de garage komt, gade gij ook blij zijn ( bij mij ging alles goed, ze komen diejen nieuwe hop modem zetten, en het is naar de vaantjes ...)

Comment

Als morgen vroeg mijn auto niet start, en er zit nog diesel in bel ik de garage en hoor eerst eens wat ze zeggen.
                  Pas als het de fout van de garage is, ga ik me druk maken.

Of zoals iemand uit mijn naaste omgeving 2 weken geleden deed. Schijnbaar een electronisch startprobleem dat de garage niet kon oplossen. Geld terug geëist (auto nog geen 4 maanden en al - tezamen - meer dan 2 maanden rondrijden met een vervangwagen). Garage stelde dan voor in te ruilen tegen een andere en vééééél beter uitgerust showroommodel (500 euro opleg). Wat een beetje onderhandelen kan doen

Comment

@Scherpie: neem eens een foto van een hop modem, benieuwd hoe die eruit ziet .
                    Laat gewoon die modem wisselen naar een nieuw model, mogelijks heb je een slecht werkend model gekregen en als elektricien zou je moeten weten dat niks onfeilbaar is.

Ik snap dat er over bepaalde zaken geklaagd moet worden (als Kafka zijn eer naam aandoet bv.) maar voor zoiets als een zenderaanbod, slecht werkende modem, ... dan is dat toch op te lossen met een telefoontje en/of wat assertiviteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Scherpie, de reactie van Verseq was een reactie op een post van Thierry en ging over iets totaal anders (een bug in homebanking waardoor een betaling aan TN niet is doorgegaan).
                      Dat ging inderdaad daag over.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Mijn probleem (vertraging op GSM) kan blijkbaar niet opgelost worden. Vandaag nog eens gebeld, ze waren wel onderbemand, maar toch.
                        Ze blijven het op een slecht signaal/verbinding steken, alhoewel ik altijd zie aan het aantal streepjes dat de verbinding of het signaal niet beter kan....of waarvoor staan die streepjes anders ?

Maar als het goed is mag het ook geschreven worden. Wij veranderden ooit van bankinstelling, dus moesten ook alle domiciliëringen ook veranderd worden.
                        Dat gebeurde door onze bank nieuwe bankinstelling en alles leek in kannen en kruiken, tot we een maand later op reis gingen naar Frankrijk, en na één dag een smsje kregen dat gezien de laatste factuur niet betaald was, onze beide gsm's zouden afgesloten worden. Rap een telefoontje naar Telenet, waar men ons verzekerde dat alles in orde was, maar dat zij gewoon vergeten waren de domiciliëring in te brengen in hun systeem.
                        's Anderendaags..... ons beide GSM toestellen afgesloten.
                        Weer Telenet gebeld, waar men ons opnieuw verzekerde dat alles in orde was, dat de laatste factuur zelfs reeds 14 dagen betaald was.
                        Toch nog een bijkomende dag moeten wachten tot we weer aangesloten waren.
                        Bij thuiskomst na enkele weken stellen wij vast dat de laatste factuur zelfs tweemaal betaald was, en dat men daarboven ook nog eens herinneringskosten had aangerekend......
                        Ik heb dan alles eens mooi in een beleefd briefje gegoten met als gevolg : éénmaal het bedrag van de dubbel betaalde factuur terug gekregen, de herinneringskosten terug gekregen, en twee maanden gratis internet.
                        Het was een heel vervelende situatie geweest, maar uiteindelijk werd alles netjes opgelost met nog een cadeautje bovenop.

Groetjes

Comment

Zeg, wat gebeurt er als jij je sim in een andere GSM steekt en vice versa? Bij voorkeur een andere TN sim.
                          Ik bedoel: zou het niet aan de GSM (of de combinatie GSM/provider) liggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            overdreven ??? man man, op een dikke week : 7 keer internet eruit, en dan moet ik zeker zeggen dik tevreden over TN ??? ik betaal wel voor een maand.... en wil dan ook een maand internet hebben. Dus niks overdreven.
                            Dus als uw internet van Telenet perfect werkt en uw buur rijdt met zijn zatte botten de Telenet cabine in uw straat aan flarden zodat uw Telenet internet eruit ligt, dan is Telenet plots Teleslet geworden?
                            Als de week nadien een aannemer ergens in de wijk een kabel doortrekt en uw Telenet internet ligt er terug eens uit, dan is Telenet nogmaals Teleslet?
                            Als je die zaken niet zien gebeuren hebt, dan is voor u enkel het resultaat zichtbaar ... geen internet en als je daar niet verder bij nadenkt kunt ge enkel maar zeggen "Telenet ligt er weer eens uit".

Akkoord dat het vervelend is, maar ge moet ook de echte reden kennen waarom uw internet eruit ligt en niet enkel de aanbieder met de vinger wijzen.
                            Misschien is bij u de aanbieder wel de schuldige, maar dat kunnen we van hier niet uitmaken.

als volgende week uwen 7 keer auto niet start, nadat hij uit de garage komt, gade gij ook blij zijn
                            Neen, maar als uw auto perfect de garage verlaat en ge kunt morgen niet meer rijden omdat er ne zot tegen uw kar gereden is of omdat ze uw oprit opengesmeten hebben en ge kunt niet vertrekken, dan gaat ge toch ook niet klagen bij BMW, Mercedes, Fiat of welk merk ook?
                            En misschien heb je ondertussen vuile benzine getankt of heeft er ne plezante water in uw tank gedropt.

Er zijn zoveel redenen die aan de oorzaak kunnen liggen dan een probleem met internet, maar daarom is het niet altijd de fout van de provider.

Dat is geen verwijt naar u of iemand, maar het is pure realiteit ... mensen zien vaak enkel maar hun ongemak maar over een mogelijke oorzaak door derden wordt niet vaak gedacht.

En om dit topic wat on topic te houden en toch een vergelijk te maken met een auto zoals jij doet ...
                            Als ge morgen een BMW koopt om op alle wegen dagelijks te rijden en morgen beslist de regering dat ge op zondag nooit meer moogt rijden ... heeft de fabrikant van de auto daar dan iets mee te maken dat uw gebruik vermindert?
                            Als Telenet dan kabeltelevisie aanbiedt en daar zijn x-aantal zenders beschikbaar, kan Telenet er dan aan doen als een bepaalde zender niet meer op de kabel wil komen voor welke reden ook of de voorwaarden onmogelijk maakt?
                            Ja het is vervelend, maar wat doe je er aan?
                            Last edited by VerSeg; 11 november 2013, 16:58.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Dus als uw internet van Telenet perfect werkt en uw buur rijdt met zijn zatte botten de Telenet cabine in uw straat aan flarden zodat uw Telenet internet eruit ligt, dan is Telenet plots Teleslet geworden?
                              Als de week nadien een aannemer ergens in de wijk een kabel doortrekt en uw Telenet internet ligt er terug eens uit, dan is Telenet nogmaals Teleslet?
                              Als je die zaken niet zien gebeuren hebt, dan is voor u enkel het resultaat zichtbaar ... geen internet en als je daar niet verder bij nadenkt kunt ge enkel maar zeggen "Telenet ligt er weer eens uit".
                              Kijk, en dit is de laatste keer, want ik stop in deze topic, teleSLET komt mijne modem vervangen, en ik heb tot hiertoe 7 keer zonder internet gezeten, Dus ik denk dat dat verhaaltje van mijne zatten buur enzo niet pakt.
                              Ik ging naar de garage ( telenet ) liet die modem vervangen, en die auto is nu 7 keer stilgevallen, wie is het waar ik naartoe moet wijzen ??? --------> teledinges, en niemand anders.
                              Ja het is vervelend, maar wat doe je er aan?
                              dat is het : ge kunt tegen die reus nooit winnen. heb in heel mijn leven 3 keer het "gevecht" aangegaan, en den eerste keer.... opgestapt, en tv vlaanderen genomen, maar ... na nen tijd dan uit armoei terug tele genomen, het 2de gevecht : dat gastje aan de andere kant lachtte me vierkant uit ( zie hierboven naar den klachtendienst gebeld...) en den 3de keer, ik wil die hop modem ( voor diegene hierboven die gene hop modem kent, das die modem waarmee ze nu weer nen hotspot bijhebben, en die ik betaal met mijnen electriek,) en w-hop-pa, hij valt meer uit dan hij gaat. Die ik zonder probleem mocht gaan halen, en na een rit van 16 km , niet meekreeg want in hunne pc stond dat ik"ouw" bulle had... en toen die gast hier was, bleek alles up to date te zijn, behalve die hop modem, die hij verving, maar die nu elke honds"geze.k.e" uitvalt, en alles werktte prima... had ik ze maar buiten laten staan. Weeral gaan bellen, en vermoedelijk het antwoord krijgen van: uw modem werkt goed, en dan weer proberen van... en dat ik weer de uren moet opschrijven.... bv. nog zoiets, ik bel met mijne gsm, dat mijnen telefoon niet gaat, aan de andere kant : wil je de uren opschrijven dat hij niet gaat???? of, een maand geleden, ik el dat ik genen internet heb, moeten die :snu..en" toch wel 100 keer zeggen, dat ik de meeste problemen kan oplossen door te surfen naar www. teledinges.be .... man man man, oenen en geld verdienen, niet meer of minder.
                              EN DE LAATSTE KEER dat ik in dit topic nog iets zeg, want hondstrouwe gasten, daar krijg je toch nooit gelijk van, die mag je tegen hun benen stampen, en dan lachen die nog.
                              En dat van die BMW is niet van toepassing, telenet geeft internet, maar niet alle dagen, dus dan zijn zij wel in de fout, daar heeft Di dinges niks mee te maken
                              ik betaal al 25 jaar telenet, en verwacht dan 30/31 dagen tele... en geen 25 dagen, dan 27 dagen, enz.... neen dat moet 30/31 zijn, of ze moeten hun rekening aanpassen. money money ( abba zong het: tele krijgt het.)

Comment

Scherpie, dat komt nooit meer goed met Telenet en jou.

Doe nog één telefoontje, en zeg uw Abo gewoon op.
                                Er zijn alternatieven!

Geef nu toe, geen enkele andere provider kan toch zo slecht zijn zeker.

Comment

Working...
                                X