Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw bericht van Teleslet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw bericht van Teleslet

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ik denk dat er evenveel klachten zijn over Belgacom....... wat moet je dan !?!?
    Ik heb reeds jaaaren een 'vertraging' (mijn stem komt seconden later door op de GSM naar dewelke ik bel) met mijn GSM.
    Toen in nog Proximus was had ik dat niet, bij de overstap naar Telenet begon het.
    Reeds ontelbare keren gemeld. De ene keer scheept men me af door de schuld bij een slechte verbinding te leggen (maar mijn vrouw heeft het niet met haar GSM), dan weer vraagt men mij de gesprekken te noteren wanneer het zich voordoet, terwijl ik keer op keer vertel dat het bij ALLE gesprekken is. En gesprekken noteren, ze weten verdorie veel beter naar wie en wanneer ik bel dan ikzelf. Dan is het, probeer eens je simkaart in een andere gsm. Dat heb ik reeds bij drie verschillende gsm's gedaan, en het is altijd hetzelfde liedje. Dus MOET het wel met Telenet te maken hebben, maar hoe maak je hen dat in godsnaam wijs ?
    Ik ga er nog één keer voor reclameren en dan verander ik.
    Het is misschien een beetje naast de kwestie hier, maar ik wilde het toch even melden.
    Groetjes
    Snow, Tele2, Euphony, Scarlet....
    TV Vlaanderen

Keuze zat. Maar waarschijnlijk zoeken we de Eierlegende Wolmilchsau, en het mag niks kosten.
    Snow is zeker goedkoper dan Telenet EN Belgacom, maar er zit minder in.

Denk eens 25 jaar terug. Je had kabel of een antenne (voor een post of 3), en telefoon van de PTT.
    Je betaalde zelfs extra als je 'buiten de zone' wou bellen.
    Nu is er keuze! Dus maak er godverdomme gebruik van. Als je als ontevreden klant gewoon blijft, dan is je signaal zwak.

En hoe goedkoop is het niet om een paar likes te geven op een FB pagina. Kan je allemaal doen vanuit je zetel.
    Dan maar terug naar de tijd dat er 50.000 man en meer afkwam voor een rakettenbetoging of de witte mars.

Dus, start een betoging volgende zaterdag in Mechelen tegen telenet. Ik kom niet, maar wens je veel succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
      Ik schreef 'gasten' is da uwe achternaam mss
      Yep, en ook die van allen die voor mij een reactie schreven .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

En hoe goedkoop is het niet om een paar likes te geven op een FB pagina. Kan je allemaal doen vanuit je zetel.
        Dan maar terug naar de tijd dat er 50.000 man en meer afkwam voor een rakettenbetoging of de witte mars.

Dus, start een betoging volgende zaterdag in Mechelen tegen telenet. Ik kom niet, maar wens je veel succes.
        Voila das gesproken

Comment

Snow, Tele2, Euphony, Scarlet....
          TV Vlaanderen

Keuze zat. Maar waarschijnlijk zoeken we de Eierlegende Wolmilchsau, en het mag niks kosten.
          Snow is zeker goedkoper dan Telenet EN Belgacom, maar er zit minder in.

Denk eens 25 jaar terug. Je had kabel of een antenne (voor een post of 3), en telefoon van de PTT.
          Nu is er keuze! Dus maak er godverdomme gebruik van. Als je als ontevreden klant gewoon blijft, dan is je signaal zwak.

Och.....hoe zielig.......misschien kunnen we wel weer met bodes gaan werken zoals in de middeleeuwen.
          Enne die 50.000 of neem maar 100.000 tegen de raketten en de witte mars..........wat is er veranderd ??????
          Ik een betoging starten, geen haar op mijn hoofd dat er ook maar aan denkt.....ik zit liever in mijn luie zetel, en FB ken ik enkel van het artikel dat er over in de krant verscheen, ik heb nl. niet de behoefte mijn hele privé voor de wereld uit te strooien.
          Enne nog iets, mocht je iet of wat kunnen lezen, dan zou je zien dat ik ga veranderen, en bovendien kan het me geen fluit schelen wat het kost .
          Ik heb gewoon alles in één pakket gestopt voor het gemak, ik weet zelfs niet of het minder of meer kost als je het spreidt bij verschillende .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
            Voila das gesproken
            Geschreven krol, geschreven ......
            En nu ga ik in mijn luie zetel zitten naar het voetbal kijken op Sporting Telenet, of zou ik kiezen voor Snow, Tele2, Euphony of Scarlet .
            Last edited by Guest17; 10 november 2013, 12:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Ik heb reeds jaaaren een 'vertraging' (mijn stem komt seconden later door op de GSM naar dewelke ik bel) met mijn GSM.
              Toen in nog Proximus was had ik dat niet, bij de overstap naar Telenet begon het.
              Da's dan ook de grootste flater ooit die Telenet gedaan heeft: reddingsboei spelen voor het kramikkige Mobistar.

Maar, mocht je hetzelfde probleem hebben bij Base of Proximus, wat denk je dat de call-center robotjes daar zouden antwoorden ? Krek hetzelfde natuurlijk...
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik betaalde liever wat meer om buiten de zone te bellen (een zeldzaamheid) dan, toen ze van België één zone maakten maar dan een connectiekost introduceerden en dus ALLE gesprekken in de vroegere eigen zone een stuk duurder maakten (kassa-kassa natuurlijk) . Velen waren dus weer blij, niettegenstaande ze in het ootje genomen werden.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                  Idd. Teleslet is nog een compliment.
                  Wat we willen krijgen we niet (WDR ed,, HD buitenlandse zenders / EU sport zenders - ik wil er zelfs voor betalen )

We worden wel ondergesch*ten door betekenisloze reclame zenders meestal in het franstalige gebied. Daar betaal ik dus voor. :-(

YMMV
                  Juist.
                  En niet alleen Franstalige.
                  Het enige goede na 60 jaar tv in ons land was de komst van VTM
                  die die dikke-nekken-vol-prentetie-gasten van de BRT goed deed schrikken.
                  De VRT is er beter van geworden.
                  Voor de rest zwijg ik.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Vandaag hebben we dit "gezaag" bij telenet, enkele maanden geleden was het bij Belgacom voor enkele Duitstalige zenders.
                    Wat maakt het trouwens allemaal uit : Is dat TV-bakske echt zo belangrijk om daar zoveel poeha over te maken.
                    Zowel voor telenet als belgacom zijn er alternatieven : dus schakel naar daar over. Als er genoeg dat doen, zal telenet, net als Belgacom ooit zijn rekening wel maken...
                    Ik zit trouwens bij Belgacom : die Duitse zenders hebben me toch nog nooit geïnteresseerd .
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Vandaag hebben we dit "gezaag" bij telenet, enkele maanden geleden was het bij Belgacom voor enkele Duitstalige zenders.
                      Wat maakt het trouwens allemaal uit : Is dat TV-bakske echt zo belangrijk om daar zoveel poeha over te maken.
                      Zowel voor telenet als belgacom zijn er alternatieven : dus schakel naar daar over. Als er genoeg dat doen, zal telenet, net als Belgacom ooit zijn rekening wel maken...
                      Ik zit trouwens bij Belgacom : die Duitse zenders hebben me toch nog nooit geïnteresseerd .
                      Ik zaag niet over Telenet, want wat betreft internet en TV ben ik supercontent.
                      Enkel de vertraging op mijn GSM.........
                      Maar dat komt wel in orde, desnoods met een totaal ander nummer bij een totaal andere provider tegen een totaal andere prijs.
                      Groetjes

Comment

Ik heb geen problemen met wat ze aanbieden, wel met hun gedrag naar klanten toe... Afgelopen maand 3 dagen willen thuiswerken, 3 dagen geen internet gehad. Géén compensatie! Kers op de taart: dankzij een bug in mijn homebank systeem mag ik 7 euro extra betalen voor een herinneringsbrief omdat mijn betaling niet was doorgegaan... Op die vele jaren dat ik klant ben had ik nog nooit eerder te laat betaald. Thanks a lot, @$$holes!
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                          Kers op de taart: dankzij een bug in mijn homebank systeem mag ik 7 euro extra betalen voor een herinneringsbrief omdat mijn betaling niet was doorgegaan...
                          Dit ligt niet aan hun, maar aan u ... sorry om het te zeggen.

Door een eigen fout (durf ik toegeven) heb ik ooit één keer niet op tijd betaald, direct contact opgenomen met hun diensten met de excuses dat het aan mij lag maar dat ik het direct zou corrigeren ... die extra kost werd meteen gecrediteert.
                          Ik had per vergissing via HomeBank een verkeerde domiciliëring gestopt en dus ging de betaling niet door.

Telenet voert dit net als andere providers niet in om mensen te kl*ten die één keer te laat betalen maat voor de profiteurs dat zoiets 12 keer op een jaar voor hebben.

Dus in plaats van hier een beklag te doen gewoon even bellen met die mensen en het vriendelijk uitleggen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Natuurlijk is dat op het einde van de rit mijn verantwoordelijkheid - blijft wel een feit dat Telenet zich hier belachelijk rigide opstelt en zelf geen verantwoordelijkheid neemt als hun diensten tijdelijk niet werken. Afijn, ik doe uiteraard het nodige
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Dit ligt niet aan hun, maar aan u ... sorry om het te zeggen.
                              gemakkelijk van alles op een ander te steken, als hunnen dienst niet werkt, zijn zij de schuldigen, punt. ge betaald voor iets , en ge krijgt het niet en reklameren mag niet ????
                              Gij gaat ook ne zak petatten kopen van 5 kg, koot die, en ze geven maar 4,5 kg mee, en ge moogt niet reklameren ??? Dat zou ik eens willen zien.
                              Ik ben u een week "hop" klant, ( ze hebben die modem komen zetten ) het begin : ik bel naar hun, en ze zeggen, ja ( na het vragen van mijn gegevens ) je kan die modem zelf gratis komen halen.
                              2 dagen nadien rij ik 17km ( weg en weer ) om die te halen, en.. datzelfde kantoor waar ik naar belde : ha meneer er scheelt iets met uw installatie, daar moet nen technieker voor komen : want die is veroudert.
                              enfin de volgenden dag komt die ( na 3 uur er op zitten wachten hebben) en wat doet die: die trekt de pries van de modem uit, en steekt die nieuwe erin, en zegt ok klaar: ik vraag: en wat is er oud aan ??? niks antwoord dieje gast, uw installatie is 2 maand geleden nog geupdated ( nieuwen digicorder...) . Hebben die dan gene pc om te zien wat ik heb ????
                              Enfin, dinsdag bel ik terug, want dieje modem heeft het nu al voor de 7de keer begeven : ik start pc: geen internet, en genen telefoon : en dan moet ik de pries uittrekken, en 5 minuten wachten en terug insteken, en alles is terug klaar, ik ben de uren al aan het opschrijven wanneer, want dat gaan ze weer vragen ( want die hebben gene pc waar die op kunnen zien wanneer ik online ben )
                              Dus in plaats van hier een beklag te doen gewoon even bellen met die mensen en het vriendelijk uitleggen.
                              wel ik heb overlaats er eens naar gebeld, en vriendelijk dat dieje was .... ik heb nadien naar de klachtendienst gebeld, en heb 3 maand gratis internet gehad, omdat dat ventje me zo onbeschoft heeft behandelt.
                              Ik ben men heel "werk" leven electrieker geweest, en dan gaat zo een gastje van 25 jaar tegen mij zeggen dat ik geen gelijk heb ( terwijl ik het wel had.... ).
                              Last edited by Guest13; 10 november 2013, 21:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                                gemakkelijk van alles op een ander te steken, als hunnen dienst niet werkt, zijn zij de schuldigen, punt. ge betaald voor iets , en ge krijgt het niet en reklameren mag niet ????
                                Gij gaat ook ne zak petatten kopen van 5 kg, koot die, en ze geven maar 4,5 kg mee, en ge moogt niet reklameren ??? Dat zou ik eens willen zien.
                                Ik ben u een week "hop" klant, ( ze hebben die modem komen zetten ) het begin : ik bel naar hun, en ze zeggen, ja ( na het vragen van mijn gegevens ) je kan die modem zelf gratis komen halen.
                                2 dagen nadien rij ik 17km ( weg en weer ) om die te halen, en.. datzelfde kantoor waar ik naar belde : ha meneer er scheelt iets met uw installatie, daar moet nen technieker voor komen : want die is veroudert.
                                enfin de volgenden dag komt die ( na 3 uur er op zitten wachten hebben) en wat doet die: die trekt de pries van de modem uit, en steekt die nieuwe erin, en zegt ok klaar: ik vraag: en wat is er oud aan ??? niks antwoord dieje gast, uw installatie is 2 maand geleden nog geupdated ( nieuwen digicorder...) . Hebben die dan gene pc om te zien wat ik heb ????
                                Enfin, dinsdag bel ik terug, want dieje modem heeft het nu al voor de 7de keer begeven : ik start pc: geen internet, en genen telefoon : en dan moet ik de pries uittrekken, en 5 minuten wachten en terug insteken, en alles is terug klaar, ik ben de uren al aan het opschrijven wanneer, want dat gaan ze weer vragen ( want die hebben gene pc waar die op kunnen zien wanneer ik online ben )

wel ik heb overlaats er eens naar gebeld, en vriendelijk dat dieje was .... ik heb nadien naar de klachtendienst gebeld, en heb 3 maand gratis internet gehad, omdat dat ventje me zo onbeschoft heeft behandelt.
                                Ik ben men heel "werk" leven electrieker geweest, en dan gaat zo een gastje van 25 jaar tegen mij zeggen dat ik geen gelijk heb ( terwijl ik het wel had.... ).

Wel, hier zegt de verkoper duidelijk dat voor de prijs van een "zak patatten" van 5kg je er maar 4.5kg krijgt (lees: geen Eurosport meer) maar zegt de verkoper: je kan hier gerust de winkel verlaten zonder aankoopverplichting.
                                Ik begrijp nu nog steeds niet het probleem ...

Comment

Working...
                                X