Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben ze daar in Herentals een over ijverige ambtenaar in dienst ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben ze daar in Herentals een over ijverige ambtenaar in dienst ???

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Een goede film in dit verband: http://nl.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
    Cool.
    Ik heb dezelfde film gezien, maar de Amerikaanse versie, 9 jaar later gemaakt.

Forest Whitaker acteert er schitterend.
    Zeker een aanrader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Hebben ze daar in Herentals een over ijverige ambtenaar in dienst ???

Nee, die deed gewoon zijn werk.
      Als een clochard de vuilbakken doorsnuisteren, met als doel.... noem je dat zijn werk ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Als een clochard de vuilbakken doorsnuisteren, met als doel.... noem je dat zijn werk ?
        Als ik met mijn honden ben gaan wandelen, in het vervolg , de zakjes leegkappen in die vuilbakken, dan zullen ze minder gauw hun "pollen" daar insteken

Comment

Ijverige ambtenaar...
          In Nederland bepaalt een sociale dienst wie recht heeft op een rolstoel.
          Een rolstoel maakt zijn gebruiker mobiel EN zo kan die gebruiker sociale contacten leggen.
          Dit laatste is belangrijk, haalt de gebruiker uit zijn isolement.

Zo werd in een bepaalde gemeente een rolstoel geweigerd.
          De ijverige ambtenaar vond dat de eventuele gebruiker voldoende sociale contacten had
          en hij weigerde een rolstoel toe te kennen.
          Hoe kon die ambtenaar dat weten? En welke bewijzen had hij?
          Simpel: die eventuele gebruiker had meer dan 150 vrienden.... op Facebook.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Zo denk ik er ook over Geert.

Comment

Elke mogelijkheid om geld te verdienen, benutten ze uiteraard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Dat is niet je werk doen, dat is een stiptheidsactie. Dat is fundamentalistisch de letter van de wet volgen, en niet langer de geest van de wet. Dat is kleinburgerlijkheid troef, is contraproductief en werkt de verzuring en het incivisme in de hand. Medelijden voor het zielige ambtenaartje.

Walter
                ik deel deze mening ..
                grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

Comment

De ervaring heeft me geleerd om geen oordeel te vellen op basis van 1 kant van het verhaal.
                  ER is steeds een andere kant.

Groeten,
                  Geert

Comment

Daarom dat ik in #12 ook 3x het woordje ALS gebruikt heb. Maar als als niet van toepassing is dan ben ik blij dat ik niet meer in Herentals woon, want als dat ene bij mij deed, dan kreeg hij oog om oog.... dieje ging ik achterna met ne filmcamera 24 op 24.

Comment

Niet meer of niet minder een geval van burger-pesten, zijn ze kennelijk heel goed hier.

Comment

Geef een kleine aap een kostuum en de macht om te bekeuren en het wordt een gorilla.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                          De ervaring heeft me geleerd om geen oordeel te vellen op basis van 1 kant van het verhaal.
                          ER is steeds een andere kant.

Groeten,
                          Geert
                          En die andere kant heet kortzichtigheid ?

Ok , de ambtenaar heeft waarschijnlijk de letter van de wet toegepast ,
                          maar soms is het wel nodig om naar de geest van de wet te kijken .

En dan concluderen dat ze al hun afval sluikstorten (en ik vind dat een paar blaadjes papier deponeren in een vuilnisbak geen sluikstorten is)
                          is helemaal door de bocht ! En da hebben ze dan nog onderzocht ook !!

Wat hier is gebeurd is ronduit belachelijk en de dame in kwestie zal geen boete krijgen ....

Dus wie maakt zich hier belachelijk ..... vul zelf maar in !

grts Peter
                          grts Peter
                          BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            dieje ging ik achterna met ne filmcamera 24 op 24.
                            Pas op , dat is stalking !!
                            grts Peter
                            BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                              Pas op , dat is stalking !!
                              stalkt hij niet ????????????

Comment

Ze worden ijveriger en ijveriger..... nu ook in Mechelen.

Hebben ze liever dat je de assenbak van je auto op straat uitkipt ipv in een vuilbak langs de straat ?????

Wij doen in de zomer al eens een paar langlopende autozoektochten en nemen dan ons picknickje mee.
                                Moeten wij dan het alu folie van onze broodje en ons leeg blikje terug mee naar huis nemen ?
                                Tot nu toe gooiden wij dat altijd in een vuilnisbakje van één of andere gemeente die we doorkruisten..... benieuwd of dit mag.
                                En nog het belangrijkste vraagje : wat mag er dan wél nog in de vuilbakjes langs de straat ????????????
                                Mensen toch, erg hé.
                                Groetjes
                                Last edited by Guest17; 10 oktober 2013, 13:00.

Comment

Working...
                                X