Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben ze daar in Herentals een over ijverige ambtenaar in dienst ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hebben ze daar in Herentals een over ijverige ambtenaar in dienst ???

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    stalkt hij niet ????????????
    Jazeker , maar die heeft bevoegdheden hee ...
    Al weet hij daar niet correct mee om te gaan ...
    Maar als het er op aan komt staat hij droog in zijn schoenen ...
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      En nog het belangrijkste vraagje : wat mag er dan wél nog in de vuilbakjes langs de straat ????????????
      Mensen toch, erg hé.
      Groetjes
      NEE , de vraag is --> wat zijn vuilbakken eigenlijk ... misschien streven ze ernaar ze niet meer te moeten ledigen ... besparingen ...
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
        Jazeker , maar die heeft bevoegdheden hee ...
        Al weet hij daar niet correct mee om te gaan ...
        Maar als het er op aan komt staat hij droog in zijn schoenen ...
        Dus iemand met bevoegdheid mag iemand "vizeren, achtervolgen, opvragen hoeveel ze stort bij den diftar.."
        je kan gelijk hebben, dat het mag, maar dat hij het doet, vind ik dik erover, en dat lapt hij maar 1 keer met mij.

Comment

NEE , de vraag is --> wat zijn vuilbakken eigenlijk ... misschien streven ze ernaar ze niet meer te moeten ledigen ... besparingen ...
          Wel als ze die niet meer willen ledigen... iets in die vuilbak smijten: een gasboete, iets gewoon op de grond smijten : een gasboete, waarom zou ik me de moeite nog getroosten om het in ne vuilbak te doen???? Ik smijt het gewoon op straat en het kost evenveel.

Comment

Hebben ze liever dat je de assenbak van je auto op straat uitkipt ipv in een vuilbak langs de straat ?????
            De asbak van je auto leeg je thuis. Simpel toch.

Wij doen in de zomer al eens een paar langlopende autozoektochten en nemen dan ons picknickje mee.
            Moeten wij dan het alu folie van onze broodje en ons leeg blikje terug mee naar huis nemen ?
            Afval dat wij in de auto hebben gaat thuis in de vuilbak.

Tot nu toe gooiden wij dat altijd in een vuilnisbakje van één of andere gemeente die we doorkruisten..... benieuwd of dit mag.
            En nog het belangrijkste vraagje : wat mag er dan wél nog in de vuilbakjes langs de straat ????????????
            Bij wandelingen gebruiken we de openbare vuilbakken maar anders gaat alles mee naar huis.

Voor de rest zijn de GASboetes er natuurlijk serieus over. De vuilbakken staan er toch voor iets.

Ik denk dat bepaalde politici zich al aan't voorbereiden zijn om weinig stemmen te halen volgend jaar om zo alsnog een vertrekpremie op te strijken.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Blijkbaar was er hierover ook een debat op de radio.
              Ik kan wel begrijpen dat je het te ver gaat wanneer huisvuil gedumpt wordt
              in straatvuilnisbakken. Maar zoiets zoals wat die persoon voor heeft gehad vind ik
              toch straf.

Eigenlijk is het niet zo slim om privacy redenen om dergelijke gegevens in openbare vuilnisbakken te gooien.
              Maar een boete hiervoor gaat te ver. Waarom dan nog vuilnisbakken plaatsen als je alles thuis weg moet gooien.
              Bovendien werken ze sluikstorten in de hand. Hier bij ons in het park, zin er amper vuilnisbakken.
              Gevolg: veel jongeren (en ouderen) gooien hun ter plekke geconsumeerde goederen gewoon op de grond.

Misschien komt Daems binnenkort op de proppen met een voorstel om dit vuil door werklozen te laten verdwijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                Niet meer of niet minder een geval van burger-pesten, zijn ze kennelijk heel goed hier.
                Niet altijd akkoord , het probleem is waar moet de grens getrokken worden. Bij ons zijn de vuilbakken aan de bushalte meestal vol met zakken van een supermarkt gevuld met allerlei afval met als resultaat dat er afval op straat beland.Dat kan ook de bedoeling niet zijn we weten allemaal dat afval geld kost .
                Bij mij gaan zelfs met het oud papier geen papieren mee die naar ons thuis kunnen verwijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Geef een kleine aap een kostuum en de macht om te bekeuren en het wordt een gorilla.
                  Dit klopt meestal gelijk een bus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    De asbak van je auto leeg je thuis. Simpel toch.

Bij wandelingen gebruiken we de openbare vuilbakken maar anders gaat alles mee naar huis.

Voor de rest zijn de GASboetes er natuurlijk serieus over. De vuilbakken staan er toch voor iets.

Ik denk dat bepaalde politici zich al aan't voorbereiden zijn om weinig stemmen te halen volgend jaar om zo alsnog een vertrekpremie op te strijken.
                    Afval dat wij in de auto hebben gaat thuis in de vuilbak.[/QUOTE]

Ik zal uw 'raad' dan maar ter harte nemen en een vuilnisbak in mijn auto zetten zeker .
                    Als wij op één of ander pleintje met een bank/tafel picknicken en naast die bank/tafel staat of hangt een vuilnisbak, dan moeten wij ons blikje en ons alupapierke mee naar huis nemen volgens U .
                    Wij, noch onze kinderen hebben ooit één papiertje op de grond gegooid.......maar ik ben er toch over aan het nadenken om het vanaf heden wel te doen, vooral als ik zo'n raadgevingen als die van U lees.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      De vuilbakken staan er toch voor iets.
                      mee akkoord ...
                      maar ik ben niet akkoord met die mensen die wel misbruik maken van openbare vuilnisbakken door er een resem andere vuilzakken naast te zetten ..
                      Die verdienen GAS-boetes !!
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        Niet altijd akkoord , het probleem is waar moet de grens getrokken worden. Bij ons zijn de vuilbakken aan de bushalte meestal vol met zakken van een supermarkt gevuld met allerlei afval met als resultaat dat er afval op straat beland.Dat kan ook de bedoeling niet zijn we weten allemaal dat afval geld kost .
                        Bij mij gaan zelfs met het oud papier geen papieren mee die naar ons thuis kunnen verwijzen.
                        Ik begrijp het maar al te best, waarden en normen zijn soms ver te zoeken.
                        Maar dit gaat toch ver. Misschien eens tijd om de wetten te herzien en een beetje duidelijker te worden.
                        Dit geval is een duidelijk voorbeeld dat er gebrek is aan duidelijkheid. Zowel voor partij a, als partij b.

Steeds meer komen dergelijke voorbeelden naar boven. Dit zorgt met der tijd voor nog meer problemen.
                        Kijk naar een ander voorbeeld, bebouwde kom = 50km/u
                        Hoe snel zit je hier niet over? Zou het dan niet beter zijn om ipv (in sommige steden) 6km/u speling, 10km/u speling te hebben?
                        Ok, dit is een ander voorbeeld, maar komt op hetzelfde neer. Ik weet niet wie dagelijks de baan op moet, maar hoeveel boetes
                        hebben jullie nog niet gehad van 50eur omdat je gecorrigeerd 51km/u reed?
                        Voor velen zal de reactie zijn: hou je aan je snelheid.
                        Makkelijk gezegd als je amper 5 minuten moet rijden. Maar als je ganse dag de baan op bent, kun je je onmogelijk
                        constant concentreren om niet over de grens te gaan.

Sowieso moet het waarden en normenbesef naar omhoog (bij sommigen), maar daarvoor iedereen straffen met hypocriete wetgevingen? Nein danke!
                        Ergste van alles is dat diegene die zeg zelf meer wanen dan een ander, soms even erg (of erger zijn).
                        Remember Florreke?

Iedereen maakt fouten, en iedereen leert er uit. Maar wat er momenteel gaande is, is er over.
                        Straks nog een boete omdat mijn hond blaft en niet miauwt. Het wordt erg, om eerlijk te zijn.

Comment

mee akkoord ...
                          maar ik ben niet akkoord met die mensen die wel misbruik maken van openbare vuilnisbakken door er een resem andere vuilzakken naast te zetten ..
                          Die verdienen GAS-boetes !!
                          Daar kan je idd niks op tegen hebben. Of die sjarels die dozen met glas en ander spul naast de container zetten.
                          Maar over dit topic : ik voel mee met de beschuldigde. Wij hebben ook bar weinig afval en als het dan al iets is, zijn het meeste plastic verpakkingen.
                          Een GAS boete voor de verpakkingsfabrikanten omwille van actieve uitlokking vind ik dan ook heel terecht

Jongens toch, hoe zuur is onze maatschappij en hoe ver kunnen we nog gaan ?

Paul

Comment

Waar dringend eens iets moet aan gedaan worden, is de grofvuil plaag waar onze regio sterk onder te lijden heeft.
                            Ik woon op amper tien kilometer van Brussel en onze opritten richting Brussel liggen vol met dingen die je niet voor mogelijk houd.
                            Zetels, kasten, matrassen, ... Het wordt tijd dat ze daar eens camera's of patrouilles plaatsen, ipv een dame of een heer te straffen voor
                            pietnulligheden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                              Waar dringend eens iets moet aan gedaan worden, is de grofvuil plaag waar onze regio sterk onder te lijden heeft.
                              Ik woon op amper tien kilometer van Brussel en onze opritten richting Brussel liggen vol met dingen die je niet voor mogelijk houd.
                              Zetels, kasten, matrassen, ... Het wordt tijd dat ze daar eens camera's of patrouilles plaatsen, ipv een dame of een heer te straffen voor
                              pietnulligheden.
                              Je moet maar eens proberen die dingen in die kleine vuilbakjes te krijgen.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                                Een GAS boete voor de verpakkingsfabrikanten omwille van actieve uitlokking vind ik dan ook heel terecht
                                Jongens toch, hoe zuur is onze maatschappij en hoe ver kunnen we nog gaan ?
                                Paul
                                Waar is de tijd dat de melkboer de lege flessen meenam en dat de soepboer het kastrolleke vol schepte en dat de bakker een brood zonder papieren zak uit zijn kamionetteke haalde en dat de brouwer de lege bakken tegen volle omruilde tegen lichte betaling ...... enzovoorts .... toen was er weinig afval !!

ben ik nu zo oud aan het worden ???

grts Peter
                                grts Peter
                                BD1754BE / Body & glass

Comment

Working...
                                X