Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

potten- en pannenset aan de deur gekocht ;-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: potten- en pannenset aan de deur gekocht ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Sinterklaas komt maar op 6 december.......
    Maar sinds ik weet wie dat is, is het hier véél minder qua krijgen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Van die blauwe Mercedes geloof ik wel hé. En die (dikke) duitser wil ik wel spelen.
      Naast diejen duitser ( die eerste ) zat wel een vlam van een "waaf", bruin gebakken van de zonnebank, lange witte haren, en die hing vol ( niet met messen en "verketten" maar met ander goud..), dus probleem 1 begint al Want het moet wel geloofwaardig zijn, ons boma , moet daar niet naastzitten. Dus de mercedes en de duitser, die hebt ge al, maar wie kan er , bv : Lesley Ann Poppe , strikken ???
      Last edited by Guest13; 5 oktober 2013, 19:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ja, maar dat wordt door de band genomen steeds verkocht aan bezoekers op de laatste dag van de beurs als het kleine zaken zijn. Een verkoper op een beurs zal heus het land niet rondrijden met potten en pannen.

Jawel want ik was ter hoogte van de oprit aan de Expo Gent aan het werken toen ie langs kwam
        Geraakte ze niet meer kwijt aldaar dus wij waren met 5 aan het werken en hebben nu mooie potten en pannen
        Met al eens een blutske in omdat de vrouw er mee geslagen heeft op mijn kop om die te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          Naast diejen duitser ( die eerste ) zat wel een vlam van een "waaf", bruin gebakken van de zonnebank, lange witte haren, en die hing vol ( niet met messen en "verketten" maar met ander goud..), dus probleem 1 begint al Want het moet wel geloofwaardig zijn, ons boma , moet daar niet naastzitten. Dus de mercedes en de duitser, die hebt ge al, maar wie kan er , bv : Lesley Ann Poppe , strikken ???
          Zo gaat dat als een film wil maken hé. Je hebt eerst een idee en daarna het echte werk.
          Begrijp me niet verkeerd als ik niet naast Lesley Ann Poppe wil zitten maar wel naast Rihanna. Die past beter bij mij.
          Of dat omgekeerd ook zo is doet niets ter zake.
          Last edited by Skitch; 5 oktober 2013, 20:16.
          "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
          Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Daarnet Iron Man 3 gezien. Mag "Pepper Pots" ook meedoen? Pleaaaassssssssseeeeeee

Comment

Het onderwerp doet me denken een bepaalde firma met verkopers die bij je thuis je mening komen vragen over allerlei artikelen waaronder dus ook potten en pannen. Na een tijdje vragen en demonstreren komt de kat op de koord en wil de verkoper ineens toch al zijn materiaal verkopen waarbij 'm je hoofd zot wil krijgen door met grote kortingen te schermen indien je veel dingen tegelijk koopt. Die persoon bleef uitermate vriendelijk tot bleek dat we helemaal niks nodig hadden Daarna kon hij niet rap genoeg weg zijn

Comment

@ theokus :
                die pannen heb ik, en nog gene moment spijt van gehad... ( en toch al seffens een jaartje oud ).
                Last edited by Guest13; 5 oktober 2013, 20:39.

Comment

Daarnet Iron Man 3 gezien. Mag "Pepper Pots" ook meedoen? Pleaaaassssssssseeeeeee
                  neen, het moet een blonde, bruin gebakken, "feeks" zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    die pannen heb ik, en nog gene moment spijt van gehad... ( en toch al seffens een jaartje oud ).
                    Da's blijkbaar wel hun beste artikel De matrassen konden bv niet op maat gemaakt worden. Ik heb 240cm lengte nodig om comfortabel te slapen en die maat konden ze niet leveren

Comment

Het wordt moeilijk kiezen.
                      Ja ze mag zeker meedoen. In die Mercedes is er plaats voor vier.
                      Wil ze vooraan zitten?
                      "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                      Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Dit is ook een Demeyere, slechts drie weken oud is ie.
                        Gekocht door een vriendin van mij.

Niets speciaal mee gedaan.
                        Heb nog niet vernomen wat verder ondernomen is, ze gaat er wel mee terug natuurlijk.

Ruud
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Mijn Demeyere-potten en pannen zijn aangekocht in 1979 en doen nog dagelijks dienst.
                          Ik denk dat die van mijn moeder zelfs nog ouder zijn.
                          Nooit geen probleem mee gehad
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Mijn Demeyere-potten en pannen zijn aangekocht in 1979 en doen nog dagelijks dienst.
                            Ik denk dat die van mijn moeder zelfs nog ouder zijn.
                            Nooit geen probleem mee gehad
                            Heb je ook een anti-kleefpan die tegen krassen kan?

Intussen gelezen dat die Green-pan(nen) geen klxxx waard zijn.
                            Het gaat een paar maanden goed maar dan begint de miserie.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Leren sommigen het dan nooit: niet aan de deur kopen maar in een vakhandel!

Comment

Ik denk dat geen enkele anti-kleefpan tegen krassen kan.
                                Daar bestaan toch speciale keukenmateriaal voor hé. Ik weet niet hoe ze noemen, maar ik gebruik al jaren die zwarte spullen.
                                Veroorzaken geen krassen!
                                Touch the Earth...Gently
                                www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
                                X