Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Is al meermaals bewezen dant BD schadelijk is voor de lachspieren he
Een test laten doen en dan de reacties wauw hahahahahaha
Tja wat ze doen is natuurlijk niet pluis die zo maar verkopen op straat (aan de deur)
Maar een mens begint toch al aardig op zijn centen te letten he
Als ze het verkopen voor appel en een ei kan je dat dan links laten liggen of moet je dat rechts binnenhalen ????
In mijn jeugd jaren was het schering en inslag dat als je op cafe zat er wel een of ander verkoper binnenkwam met van alles en nog wat.
Zogezegd van de boot gevallen, moet zeggen er viel daar regelmatig iets van die boten.
Het ging van bestek tot potten en klein elektrisch materiaal maar een Mercedes staat beter op die boot en kan er blijkbaar niet afvallen want die hebben ze nooit aangeboden
Als iemand bij u komt met dergelijke dingen zit daar vaak meer achter.
t Hangt natuurlijk af van de kwaliteit, maar meestal zijn die dingen puur bazaar ofwel gestolen.
Er zijn tig verhalen met ongeveer dezelfde inhoud. Ik hoop dat je succes hebt, maar let er mee op.
In elk geval moet je ze testen dat ze waterdicht zijn want met lekkende pannen en potten doe je echt niet veel.
Voor de rest de test doen op ruis want we zijn allen allergies aan ruis.
EN nu hopen dat je er ook nog goede foto's mee kan nemen. Ben nieuwsgierig naar voorbeelden want ik zoek nog steeds iets dat schoon foto's neemt.
Als iemand bij u komt met dergelijke dingen zit daar vaak meer achter.
t Hangt natuurlijk af van de kwaliteit, maar meestal zijn die dingen puur bazaar ofwel gestolen.
Er zijn tig verhalen met ongeveer dezelfde inhoud. Ik hoop dat je succes hebt, maar let er mee op.
Dit is een zeer korte, doch correcte samenvatting vrees ik.
Alles wat succes heeft wordt nagemaakt.
Ik neem aan dat iedereen weet hoe je een Global koksmes kan herkennen van fake ?
Update 2013: Uitgekookte oplichter verkoopt nep pannensets aan de deur en vanuit zijn kofferbak
lees hier eens ... het is nen duitser met ne mercedes, en den "brol" die hij verkoopt .... http://www.goedzo.com/index.php/2013...okte_oplichter
Comment