Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

potten- en pannenset aan de deur gekocht ;-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• potten- en pannenset aan de deur gekocht ;-)

Ik heb gisteren een potten- en pannenset gekocht aan de deur.
    De complete bestek-set, inclusief de mooie bestekkoffer heb ik er gratis bovenop gekregen.
    De man moest namelijk dringend naar de luchthaven en vermoedde dat hij niet op het vliegtuig zou mogen met zijn materiaal.
    Misschien is de man pas "hier" en weet hij nog niet dat men sinds Nine-eleven nogal gevoelig is geworden op luchthavens...
    Maar so what...ik kan er maar wel bij varen hé

Vandaar...

Re: potten- en pannenset aan de deur gekocht ;-)

Hopelijk heb je er geluk mee, wat ik lees op onderstaande links klinkt vrij onheilspellend vandaar...

http://www.radio1.be/programmas/peet...p-info-gezocht
    http://www.goedzo.com/index.php/2013...okte_oplichter
    http://www.elfri.be/verkoop-van-mess...nnen-op-straat

Mvg,

Dirk

PS: Het verhaal van de luchthaven komt ter sprake in de 2e link
    Last edited by DVDW; 4 oktober 2013, 18:15.
    The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

Comment

Heb ik ook allemaal gelezen hoor.
      En ik heb me heus niet laten verleiden.
      Ik heb gewoon betaald wat volgens mij een "billijke" prijs was.
      En trouwens...als je in de rekken kijkt bij bijvoorbeeld de Colruyt en zo, dan vind je daar ook goedkope "rommel" van een exotisch merk, niet?
      "Ik kan er niet aan bedrogen zijn" zeggen we hier in onze streek ;-)
      Last edited by dréten; 4 oktober 2013, 18:25.

Comment

UPDATE: De Federale Politie van Gent vraagt om geen potten en pannen meer te kopen aan de deur of langs de weg! De verkopers draaien mee in een crimineel netwerk. Onderzoek in Nederland heeft ook al aan het licht gebracht dat er achter de verkopers een netwerk schuilgaat dat crimineel geld (vermoedelijk onder meer uit drugsgebruik) witwast. Beluister het nieuwsbericht hieronder!
        Staat er hier eentje aan de deur die dringend van zijn overstock aan DSRL af moet.
        Flickr één
        Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
          Staat er hier eentje aan de deur die dringend van zijn overstock aan DSRL af moet.
          Snel kopen zou ik zeggen!
          Zo'n kans krijg je niet meer!

Comment

De ondertoon van je bericht was me even ontgaan ;-)
            Als je een overnemer voor je potten moest nodig hebben...
            The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

Comment

Normaal heb je bij de "potten en pannen" van het merk dat ze aanbieden (meestal AMC) levenslange garantie.

Succes, indien een omruil zou nodig zijn.

Ik heb zo een set ( met heel veel accessoires) in huis en omruil of reparatie (de dop van een deksel of het oor van de pan) is nog nooit een probleem geweest.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Die pannen die ze nu bij Blokker verkopen, zou dat iets zijn?
                Hebben dus een keramische laag.
                Kost 19,99 euro.

Bij een Demeyere ben je 6 à 7 keer meer kwijt maar de kwaliteit is er wel
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                  Normaal heb je bij de "potten en pannen" van het merk dat ze aanbieden (meestal AMC) levenslange garantie.

Succes, indien een omruil zou nodig zijn.

Ik heb zo een set ( met heel veel accessoires) in huis en omruil of reparatie (de dop van een deksel of het oor van de pan) is nog nooit een probleem geweest.
                  Voor een goed begrip: ik eis dergelijke service niet!
                  Ik heb voor de hele set immers bij wijze van spreken maar evenveel betaald als jij betaalde voor 1 AMC-pot (levenslange omruil inbegrepen ).
                  Als mijn potten het laten afweten na enkele jaren, dan hebben ze hun diensten bewezen en gooi ik ze op de container.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Voor een goed begrip: ik eis dergelijke service niet!
                    Ik heb voor de hele set immers bij wijze van spreken maar evenveel betaald als jij betaalde voor 1 AMC-pot (levenslange omruil inbegrepen ).
                    Als mijn potten het laten afweten na enkele jaren, dan hebben ze hun diensten bewezen en gooi ik ze op de container.
                    't waren toch die met dat zogezegd thermostaatje op langs boven? En je kreeg er nog een gratis messenset bij? Anders heb je U zeker laten vangen!
                    Last edited by perman; 4 oktober 2013, 20:29.
                    perman

Comment

Deze verkoopstechniek is al jaren aan de gang.
                      Helaas, maar waar.
                      Ik heb me tien jaar geleden ook door zo een meneer laten "vangen"
                      Die pannen en potten liggen nu al op de schroothoop.
                      De bodems kwamen gewoon los.
                      Tegenwoordig is deze verkoopstechniek ook al bekend in ons achterland hier.
                      Hier gaat het nu om "Facom"-sleutels. Een vriend heeft zich laten vangen en zit nu met een hoop dure namaak-facom-sleutels.
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Ik heb gisteren een potten- en pannenset gekocht aan de deur.
                        De complete bestek-set, inclusief de mooie bestekkoffer heb ik er gratis bovenop gekregen.
                        De man moest namelijk dringend naar de luchthaven en vermoedde dat hij niet op het vliegtuig zou mogen met zijn materiaal.
                        Misschien is de man pas "hier" en weet hij nog niet dat men sinds Nine-eleven nogal gevoelig is geworden op luchthavens...
                        Maar so what...ik kan er maar wel bij varen hé

Vandaar...
                        Sprak die toevallig Duits? Ik heb er hier nl. ook zo eentje gehad vorige zaterdag. Vermoedelijk zijn dergelijke verhalen verkoopstechnieken. Hopelijk was de prijs en vooral de potten, pannen en bestek de moeite waard.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hoeft niet toevallig een Duitser te zijn hoor;

Bij mij was het iemand met een "Nederlands" accent (zeg niet dat het een Nederlander was).
                          Zijn eerte probeertruck was dat hij terug moest naar Zwitserland, zijn basisfabriek, met zijn demonstratiemateriaal. Die set pannen mocht wel op het vliegtuig, maar met die messenset erbij...dat was het probleem. Dus die messenset gaf hij gratis als ik de pannenset kocht.

Vroeg hem toen, hoe is die demonstratieset dan hier in België gekomen? Met veel gehakkel en heel veel gezever zich er proberen uit te praten. Hij is gaan lopen toen ik hem vroeg om een pandeksel te vervangen (had er een liggen welke nog niet vervangen was met een kapot handvat - door te laten vallen -).
                          perman

Comment

Week of 3 terug zijn hier ook zo 2 mannen met nederlands accent in een wagen met duitse nummerplaat langsgeweest. Stond net buiten met werkmannen die kwamen chappen waren. Ze zochten iemand die graag kookte want na hun demo hadden ze geen zin om de pannen terug mee te nemen. Mijn kookkunst beperkt zich echter tot pizza's in de oven steken.

Comment

Als je eens wist hoeveel van die "slechte" potten er gebruikt worden...
                              denk gewoon eens aan al de kampeerders en "caravaners".

Comment

Working...
                              X