Re: Voor- en achterlicht wagen opnieuw gesprongen,goedkoper lampjes vinden, kortsluit
Tsja Verseg, ik heb het hier ooit eens ergens geschreven. Van een vorige wagen (Opel Vectra) had ik plotsklaps eens drie gesprongen lampjes van de remlichten, zowel L als R en ook het middelste.
Alle drie tegelijkertijd, want we stonden praktische elke dag voor dezelfde lichten met een vijftal collega's en die hadden het de dagen ervoor niet opgemerkt toen ze achter me aan reden of stopten.
Ik ging en ga nog steeds altijd naar een officiële Opel dealer met mijn wagen, toen ook dus.
Zij stonden ook voor een raadsel, hoe dit kon.
Er werden drie nieuwe lampjes geplaatst en ik heb nooit nog een gesprongen lamp gehad de jaren nadien.
Ra ra ra dus ....
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Alle drie tegelijkertijd, want we stonden praktische elke dag voor dezelfde lichten met een vijftal collega's en die hadden het de dagen ervoor niet opgemerkt toen ze achter me aan reden of stopten.
Ik ging en ga nog steeds altijd naar een officiële Opel dealer met mijn wagen, toen ook dus.
Zij stonden ook voor een raadsel, hoe dit kon.
Er werden drie nieuwe lampjes geplaatst en ik heb nooit nog een gesprongen lamp gehad de jaren nadien.
Ra ra ra dus ....
Comment