Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheidscadeau voor koning bibber

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Ik leg me graag neer bij H. Camps: "Albert II beleeft vandaag zijn mooiste dag".
    Hij is er van af
    Ja, idd Theo, je kon het duidelijk in zijn ogen lezen "ik ben er eindelijk vanaf"

    Comment


    • #47
      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
      hahahahhahahahahhaahahahhahahaha

      En nou beginnen de dagen van koning Flup
      Nog jammer dat de Lorre niet ouder is dan de Fluppe, dàt was pas lachen geblazen
      Nu moet je nog weten dat één van de kennissen nog LO heeft gegeven aan die beide karpers toen ze hier in de abdij van Zevenkerke (Varsenare) op middelbare school zaten. Ik heb regelmatig liggen krullen van het lachen bij het horen van de verhalen.
      Een tijd geleden was Berre op bezoek op het werk van mijn dochter (Verstraete On-Mould Printing), paranoia alom, ze voelden al een tijd dat er iets te gebeuren stond en er waren er maar drie die het hoofd koel hielden : mijn broer die als preventie-adviseur weigerde om een das te dragen, de voormalige oprichter-stichter Geert Verstraete die weigerde om een Belgische vlag te laten wapperen en mijn dochter die zich van heel dat gekkenhuis niks heeft aangetrokken.

      Comment


      • #48
        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Nog jammer dat de Lorre niet ouder is dan de Fluppe, dàt was pas lachen geblazen
        Nu moet je nog weten dat één van de kennissen nog LO heeft gegeven aan die beide karpers toen ze hier in de abdij van Zevenkerke (Varsenare) op middelbare school zaten. Ik heb regelmatig liggen krullen van het lachen bij het horen van de verhalen.
        Een tijd geleden was Berre op bezoek op het werk van mijn dochter (Verstraete On-Mould Printing), paranoia alom, ze voelden al een tijd dat er iets te gebeuren stond en er waren er maar drie die het hoofd koel hielden : mijn broer die als preventie-adviseur weigerde om een das te dragen, de voormalige oprichter-stichter Geert Verstraete die weigerde om een Belgische vlag te laten wapperen en mijn dochter die zich van heel dat gekkenhuis niks heeft aangetrokken.
        Het is niet zo gemakkelijk om de echte oorzaken uit te leggen.
        Ik bedoel dus om kort en bondig uit te leggen hoe het precies met die Vlaamse zaak zit.
        De laatste jaren is het een centenkwestie geworden maar dat is niet de echte oorspronkelijke oorzaak.
        Volgens mij is het ook niet te taal maar wel de smerige mentaliteit van die (Franse) taalgebruikers.
        En dat vond je terug in alle echelons. Ik zeg vond omdat het tij keert.

        De Waalse kerkhoven liggen vol met Vlamingen.
        Denk aan de duizenden Vlamingen die in de Franstalige regio's gingen werken om hun armoede te ontvluchten.
        Die mensen werden er als beesten behandeld en vernederd.
        Voor mij is dit de kern van de hele zaak.

        Ik vergeet hierbij ook niet de houding van Leopold II en Aalst en Daens.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #49
          Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Het is niet zo gemakkelijk om de echte oorzaken uit te leggen.
          Ik bedoel dus om kort en bondig uit te leggen hoe het precies met die Vlaamse zaak zit.
          De laatste jaren is het een centenkwestie geworden maar dat is niet de echte oorspronkelijke oorzaak.
          Volgens mij is het ook niet te taal maar wel de smerige mentaliteit van die (Franse) taalgebruikers.
          En dat vond je terug in alle echelons. Ik zeg vond omdat het tij keert.

          De Waalse kerkhoven liggen vol met Vlamingen.
          Denk aan de duizenden Vlamingen die in de Franstalige regio's gingen werken om hun armoede te ontvluchten.
          Die mensen werden er als beesten behandeld en vernederd.
          Voor mij is dit de kern van de hele zaak.

          Ik vergeet hierbij ook niet de houding van Leopold II en Aalst en Daens.
          Je gaat dan nog voorbij aan het trauma van de eerste wereldoorlog. Toen ik jong was en we thuis een bakkerij hadden gebeurde het soms wel eens dat ik per fiets een brood moest brengen naar een meer afgelegen plaats, meestal was dat een boerderij. Een van hen was een stokoud boertje dat nog de oorlog van 14-18 had meegemaakt en daar vertelde hij soms over : over hoe zij Vlamingen aan het front als kanonnenvlees werden gebruikt door Franstalige officieren waar ze geen jota van begrepen en omgekeerd.
          Maar ik begrijp je volledig, mijn vrouw is afkomstig van de Vlaamstalige rand rond Brussel, meer moet ik niet zeggen zeker ?

          Comment


          • #50
            Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

            Een ding verbaasd mij niks en dat is de pijn bij de Vlaming die er achter bijna 100 jaar nog steeds in zit.
            En dan is het meer dan normaal dat er hier langs Vlaamse kant maar weinigen zijn die de Belgische driekleur hebben buiten hangen.
            Dus geen gekte zoals onze noorderburen met hun Koning Willem Alexander tijdens zijn kroningsfeest.
            En ik weet niet wie of waar ik het gehoord heb maar we zitten met een 2 de K 3
            Drie koninginnen Fabiola, Paula en Mathilde dus zware concurrentie voor die van studio 100

            Maar nu Albertje met pensioen is kan het zijn dat we hem eens tegenkomen met zijn cadeautje in het Belgische landschap.
            Ik hoop voor hem dat ie er plezier aan beleeft
            Zou ie nog met de Moto rijden ?????

            Comment


            • #51
              Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

              Hij heeft nog een appartementje aan de kust en hij heeft nog een bootje
              Ik denk dat ze naar Italië varen en daar wat fotootjes trekken
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #52
                Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Hij heeft nog een appartementje aan de kust en hij heeft nog een bootje
                Ik denk dat ze naar Italië varen en daar wat fotootjes trekken
                Zal zijn bootje nog gesponsord worden door de Belgische Marine ?

                Comment


                • #53
                  Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Zal zijn bootje nog gesponsord worden door de Belgische Marine ?
                  Het geld van de marine zit toch in de Lorre zijn villa.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik denk dat ze naar Italië varen en daar wat fotootjes trekken
                    Albert zou inderdaad wel eens naar zijn stulpje in Italie kunnen gaan,
                    maar Filip twijfelt nog over waarheen zijn eerste staatsbezoek zal gaan: Plopsaland of Phantasialand.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #55
                      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                      Ik vond het er een beetje over, al die heisa in de media voor die lens.
                      Waarom moeten ze dat nog eens extra uitvergroten, 't was al zo een bulk van een lens

                      Cru gezegd, die familie is niet meer dan een ander. Van mij mogen ze het direct afschaffen, geen monarchie meer.
                      Willen ze België behouden, laat dan iedereen de drie landstalen spreken en schaf al die deel regeringen ook af, dit zo een veel mooier sprookje zijn
                      dan het monarchie-sprookje (al die afgelekte zeemvellen in kostuum, bah)

                      Het verbaasd me hoeveel volk er gisteren was, allemaal met ons belastinggeld, om van het vuurwerk maar te zwijgen.
                      Bende onnozele Bilderberg-aanbidders.
                      Kwam op de bus een oude Hollandse dame tegen, haar reactie op de feiten, "1830 was de grootste vergissing in de geschiedenis der Nederlanden".
                      Last edited by pkwy; 22 juli 2013, 17:24.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                        Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                        Ik vond het er een beetje over, al die heisa in de media voor die lens.
                        Waarom moeten ze dat nog eens extra uitvergroten, 't was al zo een bulk van een lens

                        Cru gezegd, die familie is niet meer dan een ander. Van mij mogen ze het direct afschaffen, geen monarchie meer.
                        Willen ze België behouden, laat dan iedereen de drie landstalen spreken en schaf al die deel regeringen ook af, dit zo een veel mooier sprookje zijn
                        dan het monarchie-sprookje (al die afgelekte zeemvellen in kostuum, bah)

                        Het verbaasd me hoeveel volk er gisteren was, allemaal met ons belastinggeld, om van het vuurwerk maar te zwijgen.
                        Bende onnozele Bilderberg-aanbidders.
                        Kwam op de bus een oude Hollandse dame tegen, haar reactie op de feiten, "1830 was de grootste vergissing in de geschiedenis der Nederlanden".
                        Scherpe formulering
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment

                        Working...
                        X