Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheidscadeau voor koning bibber

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afscheidscadeau voor koning bibber



    Het zal er eentje met VR zijn . Nu, Nikon zal maar al wat blij zijn met deze advertentie en de regering heeft er geen € voor moeten betalen.

    Maar, men kan van de koning zeggen wat je wil, hij weet wat kwaliteit is

  • #2
    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

    Mensen die niet weten hoe rond te komen nog eens extra de verspilling op hunne neus duwen.
    Ronduit schandalig...extra pipo belastingen, maar daar is wel geld voor, alsof Albert dat zelf niet zou kunnen betalen.
    Politici die meer verdienen als arbeider moeten dan met zo 'n klote dingen in het nieuws komen.

    Comment


    • #3
      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

      Ach, niemand heeft hier pijn van w00ha, de lens zal zeker geschonken zijn door Nikon Be. Alhoewel ik, om het zacht uit te drukken, geen royalist ben heb ik er hier geen probleem mee.

      Comment


      • #4
        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Ach, niemand heeft hier pijn van w00ha, de lens zal zeker geschonken zijn door Nikon Be. Alhoewel ik, om het zacht uit te drukken, geen royalist ben heb ik er hier geen probleem mee.
        Persoonlijk heb ik er ook geen pijn van. Ik kan me dat ook permitteren.
        Ik denk alleen aan de mensen die, met iets onbetaalbaar voor sommige, daarmee in het nieuws komen...imo

        Comment


        • #5
          Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

          Dat is dan niet de schuld van die mensen maar van de nieuws(aléé nieuws) haaien !
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #6
            Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

            Ik wil ook zo'n cadeau bij mijn pensioen, als dat nu van de Inrichtende Macht komt of van Nikon.be kan me niet schelen.
            Maar akkoord met Hans, betreft de keuze voor kwaliteit is Den Berten nog zo dom niet Bovendien is dit uniek exemplaar (noodgedwongen) uitgerust met de VRV (lees VR5), en dat is niet betaalbaar voor gewone stervelingen.
            En hup, we zijn weer vertrokken

            Comment


            • #7
              Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

              Een 80-400 VR F/4.5 - 5.6 G ED AF-S. Och arme amper 2500 eurokes.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                ...
                Maar akkoord met Hans, ...:
                Hans? Mij niet verwarren met je kameraad Hans P. hé Paul

                Comment


                • #9
                  Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  Dat is dan niet de schuld van die mensen maar van de nieuws(aléé nieuws) haaien !
                  Tja verkiezingen ...
                  De oppositie kan 'm misschien 'n UV filter cadeau doen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                    Ik zag niet zo heel lang geleden hier een foto van Albert passeren met een lens à la 200-400mm... Tja, die 80-400 zal ie nog niet gehad hebben zeker.

                    Hij heeft wel kennis van zaken qua merkkeuze.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Hans? Mij niet verwarren met je kameraad Hans P. hé Paul
                      Dedjudeju, ik word oud. Daarbij moet ik nog bekennen dat ik Hans P. niet persoonlijk ken, Louis P. daarentegen maar al te goed.
                      Louis heeft toevallig mijn vrouw en ikzelf opgepikt na onze 2e panne met onze Golf (de knurften hadden hem natuurlijk al zien staan ).
                      Komt dit soort discussie met Louis P. je bekend voor, bij de terugrit ?
                      "Louis, ze liggen in ruzie en ze hebben die auto achtergelaten"
                      "Kan niet Karl, anders zou er zeker een afstand van 10 meter tussen beiden moeten zitten, ze lopen naast elkaar, er is meer aan de hand"

                      Mijn reputatie hier in Hertsberge/Wingene is aan gruizelementen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        ....................Knip ..............................

                        Mijn reputatie hier in Hertsberge/Wingene is aan gruizelementen.
                        Paul, red uw gezicht en ga nu iedere zondag naar de mis. (Ge kunt misschien bidden dat uw Golf wa meewerkt als ge dran prutst, en wie weet wordt ge misschien aanhoort.)
                        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                          Ik heb zijn vader persoonlijk gekend en ontmoet en ik kan alleen maar zeggen dat wat fotografie hij wel wist waarover hij praatte en wat fotografie is. Analoog. Het merk doet er hier niet toe, maar je kon er niet mee printen.
                          Begeesterd natuurfotograaf.
                          Als Albert nog maar 5% mee heeft van zijn vader dan kunnen we er van op aan dat hij toch wel weet dat de lensdop eraf moet bij het fotograferen.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #14
                            Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Paul, red uw gezicht en ga nu iedere zondag naar de mis. (Ge kunt misschien bidden dat uw Golf wa meewerkt als ge dran prutst, en wie weet wordt ge misschien aanhoort.)
                            Ge kunt dat in 't blauw huis gaan doen of iets dichter naar Beernem toe. Dat gebouwenblok links. Rariteiten vallen er minder op.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                              Pas maar op, als Albert dezelfde hobby heeft als ons, zal hij misschien ook mee op dit forum lurken.
                              Of misschien heeft hij wel een account

                              Comment

                              Working...
                              X