Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheidscadeau voor koning bibber

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

    Deze middag heeft hij toch Nederlands afgelezen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #32
      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

      Ik lig hier krom van het lachen op sommigen hun replay's
      De Konninklijke als lid hier en hier klapt men vloms hahahahhahahahaha
      En spanning is er enkel als je die riem aantrekt he Digipics hahahahhahaha

      Comment


      • #33
        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

        veel plezier met deze heugelijke dag voor jullie Belgen.
        het weer zit mee.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

          heugelijk?????????????????

          Comment


          • #35
            Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

            Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
            heugelijk?????????????????
            yep:
            Gedenkwaardig/ Memorabel/ Onvergetelijk/Verblijdend.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              veel plezier met deze heugelijke dag voor jullie Belgen.
              het weer zit mee.
              grt,bouk.
              Bedankt Bouk, we gaan er van genieten.
              Zoals in Nederland met de feestelijkheden zal het hier wel niet zijn, de Nederlanders kunnen ook wel een potje grommen maar als het op feesten op aan komt......
              In België daarentegen is er op "alles" commentaar, je zal zien vanaf volgende week beginnen bepaalde politiekers weer de boel af te breken.
              Bij mij steekt de driekleur en ben er nog fier op ook.
              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
              debruri.be

              Comment


              • #37
                Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                Bedankt Bouk, we gaan er van genieten.
                Zoals in Nederland met de feestelijkheden zal het hier wel niet zijn, de Nederlanders kunnen ook wel een potje grommen maar als het op feesten op aan komt......
                In België daarentegen is er op "alles" commentaar, je zal zien vanaf volgende week beginnen bepaalde politiekers weer de boel af te breken.
                Bij mij steekt de driekleur en ben er nog fier op ook.
                Ik heb weinig last van fierheid omdat ik toevallig in een bepaald land geboren ben, uit mijn kindertijd herinner ik me nog dat op bepaalde dagen de driekleur werd uitgehangen bij ons thuis....
                Een leeuwenvlag heb ik ook niet, wel een Zweedse, een IJslandse en een Lapplandse vlag (wie zich ooit heeft afgevraagd wat het symbooltje bij mijn naam in feite betekent : dit is de vlag van Lappland, iedere lijn, cirkel en kleur heeft zijn diepere betekenis die naar de natuur verwijst).
                Maar om even verder off-topic te gaan : het verbaast me hoe fier met name de Scandinaven zijn op hun land : in Zweden hangen er in bijna iedere stad of dorp Zweedse vlaggen en wimpels. Bij kwasi ieder buitenverblijf, camping, staat er steevast een mast met een Zweedse wimpel. Bij ons is dat onvoorstelbaar.
                Velen denken dat de Franse DE chauvinsten zijn in Europa, mis, dat zijn de Noren.
                Wat ik ook altijd merkwaardig vind is hoe inwoners van bepaalde landen zich een typisch beeld vormen van andere landen. Ik herinner me een jaar of drie geleden op de top van Mount Reinebringen (Lofoten), ik zat er te babbelen met een sympathiek Pools koppel en ik dacht : laat ik hen eens een mop vertellen. Dus, ooit in de lift vertelt een collega me : "Paul, volgend jaar moet jij op vakantie naar Polen". Ik : "Herman, hoe kom je daar nu bij ?" Herman : "jouw auto is daar al".
                Hij kon er verdorie niet al te veel mee lachen maar even later bleek dat zij dezelfde moppen vertellen over de Roemenen, en de Roemenen vertellen op die manier over de Bulgaren, De Bulgaren vertellen op die manier over de Russen.
                Doe ik daaraan mee ? Ik geef geen antwoord maar velen onder jullie zullen weten dat ik Scandinavië nogal in mijn hart draag : af en toe lees je wel eens een statistiek omtrent corruptie, kindersterfte, HDI (human developments index), criminaliteit, verkeersovertredingen, gelukkigheidsindex, sociale zekerheid, onderwijsniveau, emancipatie, ecologie... Het valt me altijd op hoe de Scandinaven altijd binnen de top 10 scoren, maar dan wel altijd aan de positieve kant. Meestal zitten er drie van de 5 (IS, DK, S, N, FIN) in de top 5.
                En nu mag het weer ON-topic

                Comment


                • #38
                  Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                  bij mij hangt de zwarte vlag

                  Comment


                  • #39
                    Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                    duur, vernederend voor de vlamingen ...................

                    Comment


                    • #40
                      Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                      Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                      duur, vernederend voor de vlamingen ...................
                      das...balen)(.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                        Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                        bij mij hangt de zwarte vlag
                        Na die pilaarbijter van een Boudewijn vond ik den Berre iemand die met zijn voeten in het echte leven heeft gestaan, en hij kon nog lachen ook.
                        Wat ze met die gesteven strijkplank van nu gaan meemaken weet geen mens.
                        Een erfmonarchie met een koning die politieke macht heeft (herinner Boudewijn en de abortuswet die hij weigerde te tekenen) is gewoon middeleeuws.
                        Ik had het hiervoor even over Zweden, Zweden heeft ook een parlementaire monarchie en daar is het héél simpel : de koning mag geen privé bezit hebben en enkel een protocollaire functie. Ik weet niet meer welke Noorse koning het was die klaagde over dat lijfwachtengedoe, hij had er geen nodig zei ie, "ik heb hier in Noorwegen 6 miljoen lijfwachten".
                        Olafur Ragnar Grimsson van IJsland heeft zelfs geen lijfwachten. Wil er ook geen.

                        Allé sè, het is zover : we hebben twee koningen en drie koninginnen, welk land doet beter ?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Of misschien heeft hij wel een account
                          Er zit er hier toch één met account naam " Bert Bibber " Wie weet.....
                          What you see is what you get

                          Comment


                          • #43
                            Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                            Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                            Er zit er hier toch één met account naam " Bert Bibber " Wie weet.....

                            hahahahhahahahahhaahahahhahahaha

                            En nou beginnen de dagen van koning Flup

                            Comment


                            • #44
                              Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                              Volgend jaar een nieuw woord in Van Dale "Opperkoningin" ( net gehoord op TV)
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Afscheidscadeau voor koning bibber

                                Ik leg me graag neer bij H. Camps: "Albert II beleeft vandaag zijn mooiste dag".
                                Hij is er van af
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X