Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gas boetes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gas boetes.

Hier staat de enige reden waarom er GAS boetes zijn.

Vreemd dat "joods actueel" nog geen klacht ingediend heeft, bij enkele standup comedians waren ze er vlugger bij
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Wil ik eens zien bij appartementsgebouwen
      Staan die containers in het openbaar?
      Ja, containers staan in het openbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      yep..het begint met belletje trekken maar het eindigt met zware criminaliteit.
      gewoon bij de basis aanpakken die misdragingen en opvoedings/werkkampen zoals in Amerika.
      grt,bouk.
      Je reinste BS, heb als kind duizend keer belletje trek gedaan, bommetjes in brievenbussen gegooid, de gekende krantenpapier mop
      en wat nog allemaal meer?
      Ben ik nu een zwaar crimineel persoon? Heb een blanco strafblad en ben welgeteld drie keer op de bon geslingerd vanwege een snelheidsovertreding...

Als kinderen geen kind meer kunnen/mogen zijn dan kunnen ze evengoed mensen verbieden nog langer kinderen op deze ******wereld te zetten.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Ja, containers staan in het openbaar.
        Je reinste BS, heb als kind duizend keer belletje trek gedaan, bommetjes in brievenbussen gegooid, de gekende krantenpapier mop
        en wat nog allemaal meer?
        Ben ik nu een zwaar crimineel persoon? Heb een blanco strafblad en ben welgeteld drie keer op de bon geslingerd vanwege een snelheidsovertreding...
        Als kinderen geen kind meer kunnen/mogen zijn dan kunnen ze evengoed mensen verbieden nog langer kinderen op deze ******wereld te zetten.
        En toen kreeg je waarschijnlijk een ferm pak rammel?
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

... ben welgeteld drie keer op de bon geslingerd vanwege een snelheidsovertreding...
          dat bedoel ik dus.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Kan U verzekeren dat de eerste die mij zo eentje geeft er niet goed van zal zijn.
            Lap ik heb het aan mijn been, de Walter gaat er mij nu eentje geven ze zo een GAS boete

Spijtig dat ik die GAS boetes niet kan gebruiken voor mijn GAS kookplaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              In Staden nog een straffer verhaal, een man is er bekeurd met een GAS boete van 25€
              omdat zijn afneembare trekhaak aan zijn auto was blijven hangen, volgens de bekeurende
              agent moet die er af bij niet gebruik, kan dat zomaar ??????
              Vind ik terecht. Uitstekende voorwerpen aan een voertuig kunnen een gevaar betekenen voor andere weggebruikers. En je moet het maar meemaken dat een achteruitparkerende wagen een flinke deuk in jouw voorbumper maakt met zijn trekhaak.

Comment

Hoeveel wetten heeft België met betrekking op boetes?
                Weet iemand dit?
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                  Vind ik terecht. Uitstekende voorwerpen aan een voertuig kunnen een gevaar betekenen voor andere weggebruikers. En je moet het maar meemaken dat een achteruitparkerende wagen een flinke deuk in jouw voorbumper maakt met zijn trekhaak.
                  dit is je reinste bs, ik heb een afneembare trekhaak en de enige deuken die ermee gemaakt zijn, zijn gemaakt in voorbumpers van vooruitrijdende wagens. Wat jij zegt is dat bestuurders met een trekhaak op de wagen niet kunnen parkeren!
                  Trouwens, die trekhaak heb ik er nog nooit afgenomen en ben nog nooit bekeurd geweest ervoor en heb er ook nog nooit een opmerking over gekregen gedurende controles, en dit al gedurende de voorbije 14 jaar!
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

dat bedoel ik dus.
                    grt,bouk.
                    Man, je bent weer sterk bezig hoor.
                    Nog nooit buiten de lijntjes gekleurd dus?

nooit kind geweest?
                    't moet lastig zijn... om volwassen geboren te worden...

khoor mijn grootvader nog vertellen hoe hij de perzikken int hooi ging verstoppen,
                    zodat hij er meer had...
                    Dat zou nu dus kunnen leiden tot een gasboete (als je ziet wat in sommige gemeentes niet mag)?
                    (en volgens bouk tot zware criminaliteit? )

Kweet niet juist welke stad, maar je mocht ergens mensen niet doen verschieten,
                    dus een halloween tocht? of het "spook-kot" op de kermis zijn ook al te beboeten?

ik zal alvast beginnen sparen, zodra de kinderen hier ooit belleketrek willen doen,
                    dat ik het kan financieren
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                      dit is je reinste bs, ik heb een afneembare trekhaak en de enige deuken die ermee gemaakt zijn, zijn gemaakt in voorbumpers van vooruitrijdende wagens. Wat jij zegt is dat bestuurders met een trekhaak op de wagen niet kunnen parkeren!
                      Trouwens, die trekhaak heb ik er nog nooit afgenomen en ben nog nooit bekeurd geweest ervoor en heb er ook nog nooit een opmerking over gekregen gedurende controles, en dit al gedurende de voorbije 14 jaar!
                      RichKe, je maakt een klassieke denkfout. Het gaat er niet over hoe jij omgaat met een trekhaak. Het gaat over het gemiddeld gebruik van een trekhaak. (Het is alsof je zegt: "Het is bs dat roken kanker veroorzaakt want ik rook al dertig jaar en ben nog steeds kerngezond).

Comment

(Het is alsof je zegt: "Het is bs dat roken kanker veroorzaakt want ik rook al dertig jaar en ben nog steeds kerngezond).
                        dat is idd geen bs, ik ben er dus een 10-tal jaar geleden mee gestopt, hopelijk nog op tijd..... eigenlijk mochten ze daar ook wel GAS-boetes voor uitschrijven, hé
                        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

De steden en gemeenten bekeuren hun inwoners met gasboetes en innen het geld voor hun stads ( gemeente ) kas.
                          Onvoorstelbaar in een humane moderne rechtstaat!
                          Of, leven we nu misschien in een rechtsstaat?
                          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            En toen kreeg je waarschijnlijk een ferm pak rammel?
                            Soms, maar meestal kon ik eraan ontsnappen door hard te lopen of te beloven het nooit meer te doen...

dat bedoel ik dus.
                            grt,bouk.
                            say what? Dus door vroeger kattenkwaad en pesterijen uit te halen heb ik op latere leeftijd enkele snelheidsboetes bekomen?

wordt wellicht de uitspraak van 2013 op BD!! trouwens, 3 boetes op 15 jaar tijd is niet overdreven, ik ken er veel die reeds 15 overtredingen hebben begaan op amper 5 jaar tijd...

Allez man, meent gij dat nu? en wat doe je dan met permanente trekhaken? efkes de slijpschijf erop en nadien terug vastlassen voor gebruik?

Wat ne zever allemaal die GAS boetes, laat kinderen gewoon kind zijn potvolkoffie!!

Iets wat niet bijdraagt aan het sociale aspect van onze samenleving is het niet waardig om erover te praten, schrijven of discussiëren.
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

dubbelpost!!

Comment

dubbelpost!!
                                GASboete vanaf nu!!
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

Comment

Working...
                                X