Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik moet eerlijk en nederig bekennen dat het liedje van Anouk steeds beter en beter klinkt.
Het is wat "zweverig", een soort roes
Met een heel mooi zacht thema.
En kan me er nu even iemand zeggen wanneer dit te zien is ? Graag de exif-waarden erbij. ISO, DR, diafragma ....
Goeie morgen morgen, oh wat fijn ... oo oooo ik heb zorgen oo ooo ik heb zorgen met rendez-vous maar dat heet dan gelukkig zijn in de wind, in de regen met soldiars of love unt so weiter.
Heerlijke avond gehad met enkele complexe getallen en definities uit het ongerijmde en limieten ....
Kansberekening komt deze week nog aan bod, vermoedelijk zaterdag als het teveel waait en regent
Niet eens naar dit circus gekeken, waar je de "songs" met een vergrootglas moet zoeken tussen de pulp.
Bij dit gebeuren maak ik me nog altijd kwaad dat onze BRT destijds, vele jaren geleden, de kans zag om het schitterende "Dag vreemde man" van Ann Christy tweede te laten eindigen in de voorselecties, en één of ander onding af te vaardigen. Twee jaar later mocht Ann wel gaan met "Gelukkig zijn", een redelijk liedje, maar bijlange niet de klasse van "Vreemde man".
Comment