Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3G Mobistar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3G Mobistar

Heeft nog iemand specifieke problemen met 3G van Mobistar op dit moment?
    Zit continu te veranderen van 3G, H+, niks meer ... en zo voort.
    Dus onmogelijk te internetten via Mobistar.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Re: 3G Mobistar

Hier hetzelfde probleem gisteren, vandaag geen probleem meer.

Comment

Regelmatig problemen met 3G van Mobistar,zelfs deze namiddag nog ( regio Oostende)
      Groeten. Ronald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Heeft nog iemand specifieke problemen met 3G van Mobistar op dit moment?
        Zit continu te veranderen van 3G, H+, niks meer ... en zo voort.
        Dus onmogelijk te internetten via Mobistar.
        Even een open deur intrappen: Een beetje geduld, het zal wel goed komen. Misschien de helpdesk eens bellen
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Misschien de helpdesk eens bellen
          Wauw, wat een prachtig idee.
          Heb ik natuurlijk gedaan, maar het was maar om zoveel mogelijk info te hebben.
          Je staat net iets sterker als je kan zeggen of er meerdere mensen dit probleem hebben of niet ... kwestie zelf eerst wat te analyseren.
          En bij de helpdesk is het gebleven bij "Al onze medewerkers zijn in gesprek ...".
          Zal voor morgen zijn, ga me daar niet druk in maken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

.
            En bij de helpdesk is het gebleven bij "Al onze medewerkers zijn in gesprek ...".
            Kan niet hé, da's alleen Nete die zoiets meemaakt.
            Enne hoelang "geduld" heb je gehad ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch niet te lang moeten wachten?
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Kan niet hé, da's alleen Nete die zoiets meemaakt.
                Enne hoelang "geduld" heb je gehad ?
                Als ik veronderstel dat het een algemeen probleem betreft, dan begrijp ik best dat het iets drukker is.
                Ik heb me niet druk gemaakt, een bericht ingesproken en mij laten terugbellen.
                Na ongeveer 20 seconden wachten kreeg ik na de melding dat iedereen in gesprek was al de mogelijkheid om een bericht na te laten maar ik heb toch gewacht tot de derde keer.
                Probleem werd opgelost en ik werd op de hoogte gesteld.
                Het was uiteindelijk een probleem in gans het land waardoor veel mensen dit probleem ondervonden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

en mij laten terugbellen.
                  Als ik het goed begrijp dan ben je bij Mobistar ook teruggebeld door een COMPUTER die je gewoon achteraan in de eindeloze rij zette ?
                  Gisteren met een vraag naar Citibank gebeld, ook daar was het druk en mocht ik kiezen om me te laten terugbellen.
                  Een gokje gewaagd en na zo'n 20 minuten gebeld door een MENS, die dan zonder dat ik eerst nog 25 keuzes moest maken mijn vraag kon beantwoorden.
                  Zo hoort het natuurlijk.

Comment

Als ik het goed begrijp dan ben je bij Mobistar ook teruggebeld door een COMPUTER die je gewoon achteraan in de eindeloze rij zette ?
                    Neen, dit is je verbeelding.
                    Ik ben teruggebeld door een vriendelijke mevrouw.

Gisteren met een vraag naar Citibank gebeld, ook daar was het druk en mocht ik kiezen om me te laten terugbellen.
                    Oei, geen commentaar dat ze onderbemand zijn, dat het robotjes van een calldesk zijn, ...
                    Zeg me niet dat je ondertussen begrip hebt dat het druk kan zijn en het niet direct aan u is.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Nu eens een heel andere vraag: ik vind King van Telenet een prima tariefformule maar als je eens zoekt op "3G kwaliteit Mobistar" lees je bijna zonder onderscheid horrorverhalen. Is dat net nu écht zoooo slecht ?
                      Nu ja, Proximus moet ook niet zo hoog van de toren blazen, zoveel beter dan de anderen zijn ze ook weer niet (dat manneke in die verlichtingspaal zal ook wel regelmatig een Proximusklant zijn ).

Comment

Nu eens een heel andere vraag: ik vind King van Telenet een prima tariefformule maar als je eens zoekt op "3G kwaliteit Mobistar" lees je bijna zonder onderscheid horrorverhalen. Is dat net nu écht zoooo slecht ?
                        Ik vermoed dat het ook wat streekgebonden zal zijn, bij mij was Mobistar inderdaad echt een horror vehaal, pfffffft, nooit meer Mobistar voor mij, tenminste wat mobiel internet betreft. Ik heb nu terug Proximus en tjonge, wat een verademing, snel en bijna overal 3G. Toch heb ik ook al mensen gehoord die wel tevreden waren over mobiel internet van Mobistar.
                        Aan de andere kant ooit eens naar Mobistar gebeld omdat mijn mobiel internet echt niet vooruit te branden was, ik dacht eventueel aan verkeerde instellingen. Toen alles toch in orde bleek te zijn liet ik aanvoelen dat ik terug zou overstappen naar Proximus, omwille van Mobistar's soms toch erbarmelijk mobiel internet.... en ik kreeg als antwoord dat ze mijn beslissing echt wel begreep.... maar dat Mobistar druk bezig was hun mobiel internet sterk te verbeteren..... dit alles das ongeveer een jaar geleden..... hoe het nu zit weet ik dus niet....:-)
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Dat slecht netwerk hebben we aan Europa te danken en aan al de jankers die denken dat ze in de nabijheid van een GSM-mast gaan weggestraald worden naar Mars.
                          Ze hebben verplicht al twee keer het zendvermogen van al de masten moeten halveren, kan moeilijk anders dan dat het signaal dan afneemt.
                          Oplossen kan alleen door overal masten bij te plaatsen maar dan komt het tweede probleem, de voorwaarden om een vergunning te krijgen zijn zo streng en de administratie duurt zo lang dat het jaren duurt voor zoiets eventueel in orde komt.

Veel hangt dus af hoe kort je bij een mast zit, hoe korter hoe meer kans op een beter ontvangst.
                          Gisteren was ik in centrum Leuven en onmogelijk om via 3G iets op te zoeken (verschillende toestellen) ... bijna 5 minuten om één pagina te krijgen, echt rampzalig noem ik dat.
                          Maar in de week was ik in Haasrode en daar moest je nog maar aan een site denken en die stond al op uw scherm.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

En op de luchthaven in Zaventem is er nu ook 4G van Proximus . Ik ga voor betrouwbaarheid en Proximus heeft me nog niet in de steek gelaten met hun netwerk coverage!

Comment

Working...
                            X