Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Zeuro Songfestival

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het Zeuro Songfestival

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Je vergeet iets of je weet het niet
    Nog niet zo lang geleden werden de punten in twee talen gezegd.
    Dat kan best zijn, maar als de rest van Europa punten geeft in het Engels, dan moet je volgen i.p.v. koppig te zijn en je eigen ding te doen. Dit kwam, mijn inziens, echt arrogant over.
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
      Denemarken heeft terecht gewonnen! Tevens ook mijn favoriet.........
      zie #10.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Awel ik heb spijt dat Griekenland niet verder gekomen is.
        Dat liedje en die groep lieten mij dromen van ...............................................een lekker cognacje van Sabourin

En 't heeft gesmaakt zulle vooral door die hik...false nooten van die hik.... UK .... hik ...... Booni tyllllerrr hik sante

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
          Awel ik heb spijt dat Griekenland niet verder gekomen is.
          Dat liedje en die groep lieten mij dromen van ...............................................een lekker cognacje van Sabourin

En 't heeft gesmaakt zulle vooral door die hik...false nooten van die hik.... UK .... hik ...... Booni tyllllerrr hik sante
          Was gene vette he die tante Booni
          Zij zelf daarentegen desalniettemin ?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Geen microseconde naar gekeken en geen milliseconde naar geluisterd.
            Vroeger deed ik nog de moeite om te luisteren op de achtergrond, het laatste wat ik me herinner was jaren geleden toen na een hele reeks klassieke pulp opeens het nummer van Eimear Quinn kwam : "the voice", ik ben meteen naar de tv gelopen en ben nog nooit zo zeker geweest dat een nummer zou winnen.
            Of nee, wacht, ik lieg : toen ooit die bende Finse monsters opkwam (Jordi, Lordi ???) hebben ze geroepen dat ik écht moest komen kijken.

Comment

Working...
            X