Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Qua inzet verdiende ze allemaal een prijsje
De winnaar, tja, zegt me niet veel.
Ik heb een beetje verstand van muziek maar geen verstand van wat de mensen
graag horen
Denemarken heeft terecht gewonnen! Tevens ook mijn favoriet. Dit jaar wederom een dance nummer dat de wedstrijd gewonnen heeft. Al was Euphoria nog een stuk beter.
550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Wat mij trouwens ook opviel, was dat onze Waalse vrienden, Frankrijk en Zwitserland de punten in het Frans gaven terwijl de rest van Europa alles in het Engels deed. Van arrogantie gesproken!
550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Wat mij trouwens ook opviel, was dat onze Waalse vrienden, Frankrijk en Zwitserland de punten in het Frans gaven terwijl de rest van Europa alles in het Engels deed. Van arrogantie gesproken!
Je vergeet iets of je weet het niet
Nog niet zo lang geleden werden de punten in twee talen gezegd.
Comment