Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huurcontract opvragen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Huurcontract opvragen.

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
    Net de schoondochter van Andre gehoord, en dat zit nog het verste van het verste in hun gedachten, 'k moet me dus nog geen zorgen maken zegt ze.
    Maar 'k ga het toch opvragen, want dat kan snèl veranderen.
    En Bouk, ook merci.
    Die advocaat kan toch een kopie maken en die jou sturen he.
    Vijf minuten werk?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Die advocaat kan toch een kopie maken en die jou sturen he.
      Vijf minuten werk?
      Nee, ik kan die man per dag een half uur bereiken, en de vrijdag al niet.
      En als ik dan bel, hang ik 20 minuten aan de lijn, ik bel stipt om 17h he. Ervoor is't niet bereikbaar haha.
      Als ik geluk heb krijg ik hem te pakken maar voor het zelfde geld duurd dat een week! Mailtje sturen is makkelijker he...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Nee, ik kan die man per dag een half uur bereiken, en de vrijdag al niet.
        En als ik dan bel, hang ik 20 minuten aan de lijn, ik bel stipt om 17h he. Ervoor is't niet bereikbaar haha.
        Als ik geluk heb krijg ik hem te pakken maar voor het zelfde geld duurd dat een week! Mailtje sturen is makkelijker he...
        Awel hij kan jou dat contract mailen he.
        Als je het mij vraagt? Ambetante vent die advocaat
        Ik snap ook niet hoe dat contract bij een advocaat is geraakt.
        En waarom moet die advocaat dat contract hebben?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Hahahaha dat is mijn ingewikkelde situatie Tejo, ik moet die hier toch niet voor het hele forum uitleggen he...
          Mijn advokaat is géén ambetante vent, en is trouwens een héle goeie advokaat !!!! Luc Martens van Brugge. (Beetje reclame maken haha.)
          Ik ga nu gewoon daarom die vent niet lastigvallen omdat ik geen kopie genomen heb indertijd !!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
            Registratie is NIET verplicht. registratie dient in feite enkel om een vaste datum aan het contract te geven
            voor handelshuurcontracten ligt dit enigszins anders, omdat daar andere regels gelden
            Weet u het beter ?

Art. 19 Wetboek van registratie : Moeten binnen de bij artikel 32 gestelde termijnen geregistreerd worden :
            3° de akten houdende verhuring of onderverhuring of overdracht van huur van in België gelegen onroerende goederen.

Art. 5 bis Wet woninghuur

De verplichting van de registratie van de huurovereenkomst rust op de verhuurder. De kosten verbonden aan een eventueel laattijdige registratie zijn volledig ten zijnen laste.

Ik werk maar 20 jaar bij een vredegerecht, waarvan 6 jaar als hoofdgriffier, dus ik zal wel slecht geïnformeerd zijn.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Working...
            X