Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huurcontract opvragen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Huurcontract opvragen.

Weet er iemand of je online je huurcontract kan opvragen bij het registratiekantoor?
    Ik vond hoe je het kan maar je moet een ID kaartlezer hebben en dat heb ik niet hoor.
    Zijn er nog andere opties?
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Re: Huurcontract opvragen.

Een vriendelijk mailtje met je vragen en wensen naar kant.reg.brugge2@minfin.fed.be sturen en je krijgt een antwoord. Ze werken daar heel correct.
    Of een telefoontje naar 02 578 06 60 . Ze helpen je er verder. Met goede raad als het nodig is.

Edit: Met 02 578 06 60 kom je ook in Brugge terecht.
    Last edited by Skitch; 27 februari 2013, 22:44. Reden: Zie : Edit
    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

sterkte.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aan de verhuurder misschien.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
          Aan de verhuurder misschien.
          In andere topic is te lezen hoe haar huurbaas vorige week overleden is...
          Ik denk dat Jill.tje wilt weten hoe het nu verder moet?

Alleszins hangt er veel van af of het huurcontact geregistreerd stond?
          iets wat niet altijd gebeurd...

Veel succes alleszins,
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

De registratie dient enkel om het contract vaste datum te verlenen tegenover derden.
            Het huurcontract blijft ook verder lopen nadat één van de partijen is overleden. Enkel door het tenietgaan van het huurgoed (bvb brand) of onbewoonbaarverklaring komt er einde aan het huurconract.
            Registratie is normaal verplicht.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Ah oké, nu gezien ja.
              Sterkte nog.
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                De registratie dient enkel om het contract vaste datum te verlenen tegenover derden.
                Het huurcontract blijft ook verder lopen nadat één van de partijen is overleden. Enkel door het tenietgaan van het huurgoed (bvb brand) of onbewoonbaarverklaring komt er einde aan het huurconract.
                Registratie is normaal verplicht.
                Registratie is NIET verplicht. registratie dient in feite enkel om een vaste datum aan het contract te geven
                voor handelshuurcontracten ligt dit enigszins anders, omdat daar andere regels gelden
                nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                  ........
                  Het huurcontract blijft ook verder lopen nadat één van de partijen is overleden......
                  dus als de huurder overlijd blijft het contract geldig...?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    Registratie is NIET verplicht. registratie dient in feite enkel om een vaste datum aan het contract te geven
                    voor handelshuurcontracten ligt dit enigszins anders, omdat daar andere regels gelden
                    De registratie van een huurcontract is verplicht voor de verhuurder. Registratie
                    Niet verplicht voor de huurder.
                    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      dus als de huurder overlijd blijft het contract geldig...?
                      grt,bouk.
                      Inderdaad, dan gaat de huur verder naar de erfgenamen welke op hun beurt het contract moeten beëindigen.
                      Idem met alle nutsvoorzieningen en verzekeringen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Merci om de reacties.
                        Het contract is door beide partijen geregistreerd, alleen is mijn contract in overhaast zonder kopie te nemen bij mijn advokaat terecht gekomen.
                        Alleen heeft die lieve man het altijd ZO druk, dat ik het wel zelf terug opvraag.
                        Ik weet eigenlijk niet meer echt of het een 3-6-9 contract was, of een 9 jaar contract... Ik dènnnnk een 9 jaar...
                        Ja ik had zo plots een buikgevoel, ik moet dat opvragen, 'k wil het weten.
                        Ik weet ze me niet zomaar kunnen buitenzetten, maar het was vandaag begraving en ik mocht dus niet gaan van de VDAB (moet nog niet lachen he ermee ben nog maar mijn opleiding begonnen) dus ik kon ook eens niet polsen nadien op de maaltijd waarop ik uitgenodigd ben.

Ze zullen nu zelf wel afkomen hiermee, en wil mijn contract hebben haha.
                        Ik hoop ze het nog zullen verhuren aan mij, zolang het vrouwtje leeft. Ik betaal 300e en als ze gaan opslaan ...?
                        Tja dat zien we dan nog wel, als ik hier maar kan blijven !!!!

Zal eens mailen si sebiet naar dat kantoor.
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Net de schoondochter van Andre gehoord, en dat zit nog het verste van het verste in hun gedachten, 'k moet me dus nog geen zorgen maken zegt ze.
                          Maar 'k ga het toch opvragen, want dat kan snèl veranderen.
                          En Bouk, ook merci.
                          facebook

Comment

300euro per maand? Dat is wel heel goedkoop.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ja, dat zijn zo twee hele kleine huisjes naast elkaar, hij woonde hier, en toen zijn vader overleed (die woonde in het zijne) is hij 50m verhuisd haha.
                              Hij heeft het hier 25j aan eenzelfde dame verhuurd aan die prijs. Nu verhuisde zij kleine 2 jaar terug, en hij wilde het perse terug aan de zelfde prijs verhuren.
                              Dat was hij al zolang gewend. Mijn situatie is een beetje ingewikkeld, laat ons zeggen ik heel erg blij was dat ik zoiets vond als hier.
                              Klein, schattig, een domein waar ik verliefd op ben, bomen achter mij, bos naast mij, paarden voor mij... Iets wat ik zolang al wou. En die prijs !!!
                              2 weken voor ik verhuisde wist ik toen ook nog ik zwanger was... Dus was ik zeker heel gelukkig.

'k Heb eigenlijk redelijk wat moeten vechten om hierin te kunnen geraken hoor. Niet vanwege hem, maar er waren meerdere kandidaten, en een aangetrouwde kleinzoon die zich wat van de papierhandel aantrok, had het meer voor een ander koppeltje uit Gent. (Ze kwamen zelfs uit Brussel kijken.) Heb wat moeten tegenvechten en uiteindelijk heb ik gewonnen hahaha. (Andre had het mij al beloofd.)

Heel soms waren we eens boos op elkaar, je kent dat wel he. En toen we het terug bijlegden, was het altijd met tranen in zijn ogen : ''Je gaat toch niet weggaan eh meistje???'' Dat zei hij al van voor ik hier kwam wonen hahaha. 'k Zei altijd : ''Tuurlijk niet Andre ma ja, jij moet wel nog een jaar of 10 meegaan eh!!'' ...
                              facebook

Comment

Working...