Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You tube filmpjes en de redactie.be

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• You tube filmpjes en de redactie.be

De laatste tijd kan ik de You Tube filmpjes , die soms vergezeld gaan van het nieuws op "de redactie.be", niet meer openen. Er verschijnt wel een handje als ik er met de muisaanwijzer overheen ga, maar als ik daarop klik gebeurt er niets. Iemand enig idee hoe dat kan komen?

Walter
    D850

Re: You tube filmpjes en de redactie.be

Geen probleem hier met Chrome, toevallig nog een update gedaan de laatste tijd.
    Ik had gehoord dat er wel eens iets fout ging met die updates van flash en dergelijke.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
      Geen probleem hier met Chrome, toevallig nog een update gedaan de laatste tijd.
      Ik had gehoord dat er wel eens iets fout ging met die updates van flash en dergelijke.
      Kan het aan je browser liggen dan? Zal morgen eens Firefox proberen.

Walter
      D850

Comment

Met chrome heb ik hetzelfde probleem, het eerste filmpje kan ik wel bekijken maar dan blijft het hangen.
        Met internet explorer heb ik dit probleem niet.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Thans alles in orde na upgrade naar I.E. 10! Ook hier op BD werkte ,sinds de vernieuwing van de site, niet alles meer koosjer. Zo kon ik niet meer hyperlinken en bleef ik "2 ongelezen berichten" krijgen in het vakje helemaal rechts boven, ondanks het feit dat ik die al tig maal had geopend.

Walter
          D850

Comment

Working...
          X