Re: Sorry met een geste....zegt Telenet
Dank voor je antwoord, Geert. Hebben totnogtoe geen bericht van Telenet ontvangen, maar ik vermoed dat het met de volgende factuur zal komen. 
Ik moet zeggen dat wij ook geen last gehad hebben van enige panne.
Tja, slim...
Eén leverancier is wellicht goedkoper, maar misschien moeilijk te verwezenlijken. Wij hebben altijd met alles bij Belgacom/Skynet/Proximus gezeten, en met onze TV-distributie bij de lokale intercommunale. Met digitale TV is dat INDI geworden, en intussen opgekocht (en afgemaakt) door Telenet. Op een bepaald moment wilden we met het hele boeltje naar Telenet, en op een lokale beurs had men ons verzekerd dat men de nodige kabels door de kruipkelder wilde trekken. De verkopers wel, ja, maar de installateurs niet. Telefoon, internet... zit allemaal in het midden van het huis, TV-distributie aan de buitenkant. Beetje moeilijk te verwezenlijken, vrees ik. Zodoende...
Overigens zeer tevreden van beide leveranciers!
Heb het omschakelen van de INDI-digibox naar Telenet-digicorder(s) zo lang mogelijk uitgesteld (had ook een beetje schrik van weeral nieuwe technologie), maar de overgang is rimpelloos verlopen.
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg
Bekijk bericht

Ik moet zeggen dat wij ook geen last gehad hebben van enige panne.
Tja, slim...

Overigens zeer tevreden van beide leveranciers!

Comment