Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry met een geste....zegt Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sorry met een geste....zegt Telenet

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Alle interactieve TV kijkers blijkbaar.

Vind je dat slim om twee leveranciers te hebben LesC ? Is een totaalpakket niet goedkoper?...
    Dank voor je antwoord, Geert. Hebben totnogtoe geen bericht van Telenet ontvangen, maar ik vermoed dat het met de volgende factuur zal komen.
    Ik moet zeggen dat wij ook geen last gehad hebben van enige panne.

Tja, slim... Eén leverancier is wellicht goedkoper, maar misschien moeilijk te verwezenlijken. Wij hebben altijd met alles bij Belgacom/Skynet/Proximus gezeten, en met onze TV-distributie bij de lokale intercommunale. Met digitale TV is dat INDI geworden, en intussen opgekocht (en afgemaakt) door Telenet. Op een bepaald moment wilden we met het hele boeltje naar Telenet, en op een lokale beurs had men ons verzekerd dat men de nodige kabels door de kruipkelder wilde trekken. De verkopers wel, ja, maar de installateurs niet. Telefoon, internet... zit allemaal in het midden van het huis, TV-distributie aan de buitenkant. Beetje moeilijk te verwezenlijken, vrees ik. Zodoende...
    Overigens zeer tevreden van beide leveranciers! Heb het omschakelen van de INDI-digibox naar Telenet-digicorder(s) zo lang mogelijk uitgesteld (had ook een beetje schrik van weeral nieuwe technologie), maar de overgang is rimpelloos verlopen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Dank voor je antwoord, Geert. Hebben totnogtoe geen bericht van Telenet ontvangen, maar ik vermoed dat het met de volgende factuur zal komen.
      Inderdaad, alle facturen vanaf 18 februari zie #26

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Allemaal goed en wel, maar ik heb zelfs nog geen code gekregen. Tot wanneer was het dat ze die uitdeelden ? Eind februari is morgen...
        Die krijg je rond de volgende maandelijkse afrekening.
        Bij ons is dat elke 11ste van de maand.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

Comment

Intussen heb ik weer iets bijgeleerd
          Ik kan via mijn "oud" modem toch interactieve diensten activeren.
          Een UTP kabel moet rechtstreeks verbonden zijn met het modem van Telenet.
          Via de router gaat dat niet.
          De activatie lukte niet en het is best mogelijk dat op dat moment de servers niet bereikbaar waren.
          Interessant is ook dat activatie gratis is en dat er verder gratis diensten bereikbaar zijn.

Dus, ik ga dat nog niet opgeven
          Wat ik enkel nodig heb is een switch.
          En een derde UTP-kabel....nu gaat eentje van de router naar de tv en eentje gaat van router naar mediaspeler.
          't Wordt hier druk
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Doet me een beetje denken aan de tijd toen ik nog werkte, en er op een dag een half dozijn installateurs binnenvielen en meters aan extra kabels begonnen te trekken. Toen ik vroeg waarom, was het antwoord: "Ah, da's voor het draadloos netwerk!"
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Doet me een beetje denken aan de tijd toen ik nog werkte, en er op een dag een half dozijn installateurs binnenvielen en meters aan extra kabels begonnen te trekken. Toen ik vroeg waarom, was het antwoord: "Ah, da's voor het draadloos netwerk!"
              Haha, ja ja zo gaat dat
              Ik ga me toch een supersnelle draadloze router aanschaffen. Het zit in het koppeke en het wil er niet uit
              Het streamen en ophalen van data zal dan een stuk sneller verlopen dan nu.
              (dus tussen tv en mediaspeler en dan kunnen twee kabels de kast in)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Das de achteruitgang van de vooruitgang.
                Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Working...
                X