Maar ik kan de gratis film niet bekijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sorry met een geste....zegt Telenet
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Sorry met een geste....zegt Telenet
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMaar ik kan de gratis film niet bekijken.
maar nog niet proberen te kijken.
-
Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk berichtEuhh, code ?
Heb ik iets gemist.
En daarin staat er een code die je kan ingeven om een gratis film te bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtHoezo Theo, ik heb gisteren de code ingebracht, en dat lukt prima, er staat er dus eentje te kiezen
maar nog niet proberen te kijken.
Moet ik dan mijn modem verbinden met een UTP-kabel en dat zou dan moeten werken?
Ik huur géén digibox of digicorder en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de extra diensten van Telenet.
Comment
-
-
Theo, kan je op je programmeerpagina 2 weken vooruit kijken wat er op TV komt of enkel maar de dag zelf en de dag die er op volgt? Indien het laatste dan is je systeem niet interactief en kan je geen filmen bekijken.
Edit : geen digibox of digicorder???? Hoe krijg je dan je digitale televisie binnen?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJa...ok
Moet ik dan mijn modem verbinden met een UTP-kabel en dat zou dan moeten werken?
Ik huur géén digibox of digicorder en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de extra diensten van Telenet.
dat je digibox/corder moet verbonden zijn met je modem via UTP kabel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtTheo, kan je op je programmeerpagina 2 weken vooruit kijken wat er op TV komt of enkel maar de dag zelf en de dag die er op volgt? Indien het laatste dan is je systeem niet interactief en kan je geen filmen bekijken.
Edit : geen digibox of digicorder???? Hoe krijg je dan je digitale televisie binnen?
Die heb ik gekocht eind april 2012 voor 50 euro > type: DC-AD2000.
(toen had ik problemen met die Panasonic-tv en ik was dom genoeg om te denken dat het aan de iDNI-box zou kunnen liggen maar ik heb geen spijt)
Last edited by theokus; 26 februari 2013, 19:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtLees eens goed die brief Theo, als ik het goed voorheb staat daar klaar en duidelijk onder de zes te volgen puntjes
dat je digibox/corder moet verbonden zijn met je modem via UTP kabel.
Ik kan een UTP-kabel aansluiten maar dan zit ik zonder internet.
Mijn modem van Telenet heeft maar één UTP-uitgang.
Comment
-
En draadloos dan Theo?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtEn draadloos dan Theo?
Wat ik kan proberen is een UTP-kabel aansluitingen op het modem en die verbinden met de digibox.
Denk niet dat dit gaat lukken
Ik heb dat ooit gedaan maar via de router dus: werkte ook niks
Heeft te maken met de activatie van die extra diensten.
** Werkt dus niet.
Iedereen die niet gebruikt maakt van de extra diensten van Telenet krijgt alleen die "sorry" en geen film.
Morgen bel ik Telenet.Last edited by theokus; 26 februari 2013, 19:37.
Comment
-
Om hem permanent interactief te maken, gewoon een switch op je modem hangen en daarop je digibox en PC inpluggen. Dat zou zonder problemen moeten werken. Moest je geen switch hebben, ik heb er hier nog enkele liggen die ik niet meer gebruik. Ik heb mijn oude namelijk onlangs vervangen door Gigabit switchen.
Je kan natuurlijk ook rechtstreeks insteken, maar dan ga je even je PC zonder Internet zetten voor de duur van de film.
Een router werkt inderdaad niet, omdat de digibox moet een IP address rechtstreeks van Telenet krijgen.
Als je wilt, kan ik dat wel altijd even komen installeren bij je thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtOm hem permanent interactief te maken, gewoon een switch op je modem hangen en daarop je digibox en PC inpluggen. Dat zou zonder problemen moeten werken. Moest je geen switch hebben, ik heb er hier nog enkele liggen die ik niet meer gebruik. Ik heb mijn oude namelijk onlangs vervangen door Gigabit switchen.
Je kan natuurlijk ook rechtstreeks insteken, maar dan ga je even je PC zonder Internet zetten voor de duur van de film.
Een router werkt inderdaad niet, omdat de digibox moet een IP address rechtstreeks van Telenet krijgen.
Als je wilt, kan ik dat wel altijd even komen installeren bij je thuis.
Kreeg telkens een waarschuwing dat ik mijn kabel moest nakijken ed.
De code kan ik ingeven maar daarna stop het het dus.
Comment
Comment