Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Heb ik in Zonhoven gene last van gehad Theo.
Zo veel te beter
Met de tv had ik ook geen problemen.
Wel met internet en de telefoon; gelukkig had ik nog mijn "smartphone"
Als je naar Telenet belde (015 66 66 66)kreeg je idd. te horen dat er serieuze panne was.
Dacht deze morgen eerst dat het hier thuis ergens fout zat, je weet nooit he.
Maar alles werkte hier naar behoren, het was dus extern.
Hihi, grappig hoe half Vlaanderen vanmorgen naar de lichtjes op z'n Telenet modem zat te kijken.
Ja hier ook Had al mijn halve installatie afgebroken om te zien of er nergens een slecht contact zat...
En op de nieuwssites zijn de commentaren ook weer ferm hoor... 90% staat al weer te roepen voor een "schadevergoeding" ...
Vraag mij af, als die mensen met hun auto in panne staan, of ze dan ook naar hun garage lopen voor een schadevergoeding.
Zou nu niet graag IT'er geweest zijn bij Telenet.. Er zal daar nogal geroepen en getierd zijn....
Ja hier ook Had al mijn halve installatie afgebroken om te zien of er nergens een slecht contact zat...
Heel herkenbaar
Ik dacht dat het bij mij aan de goedkope Chinese voeding lag waarvan één pool afgebroken is aan het stopcontact. Ik heb me verder niet uit mijn lood laten slaan en gewoon van de wekelijkse zondagochtend wandeling genoten met mijne maat. Bij terugkomst via de draadloze internetverbinding van één van de buren ontdekt dat het een landelijke storing betrof. Dan vlug de voeding gerepareerd met een lusterklem en een losse voedingskabel en rustig afgewacht tot alles terug werkte.
Ik vind zo'n panne onaanvaardbaar voor een bedrijf dat al meer dan tien jaar actief is, maar kan het wel relativeren.
Deze nacht ook hier prijs gehad ... valt trouwens regelmatig voor dat hier 's nachts geen internet of telefoon is.
Meestal gebeurt dit rond 01u30 ('s nachts) en duurt dit een drietal uurtjes en zo een keer of twee per maand.
Ik heb het vermoeden dat ze dan bepaalde aanpassingen aan het doen zijn of zo maar als ik Telenet daarover de vraag stel geven ze als antwoord dat ze bij aanpassingen eerst de klanten verwittigen wanneer er een onderbreking komt ... nog nooit een dergelijke mail gehad.
Nu ja, als alles eruit ligt over een grote regio is dat iets anders natuurlijk.
Voor "echte pannes" heb ik wel begrip, ze zijn ook afhankelijk van hardware dat ze aankopen en als daar fouten in optreden kunnen ze daar ook niets aan doen ... toch niet altijd mits er de nodige backup is.
Pannes komen bij elke provider voor, liefst niet te veel.
Maar ge kunt dan kiezen, ofwel maakt ge u daar druk in ofwel probeer je eens iets anders te doen ... slapen gaan onder andere.
Ben me voor de verandering maar een biertje gaan drinken in de stad.
Daar zaten nog slachtoffers. Het ging de hele tijd maar over brol en zo.
Daar heb ik me dus niet mee bemoeid.
Vroeg me wel af wat de mensen deden voor dat ze internet hadden.
Zoals ik me vroeger afvroeg hoe de mensen zonder tv hun avonden
vol kregen.
Zoals ik me later weer wat anders zal afvragen. Maar nooit waarom
iemand 's morgens al Duvels zit te hijsen.
Voor "echte pannes" heb ik wel begrip, ze zijn ook afhankelijk van hardware dat ze aankopen en als daar fouten in optreden kunnen ze daar ook niets aan doen ... toch niet altijd mits er de nodige backup is.
Het was geen hardware fout. De storing is er gekomen door een software-update van de main-server.
Zal wel stressen geweest zijn bij de IT'er die het bitje heeft laten vallen.
Deze nacht ook hier prijs gehad ... valt trouwens regelmatig voor dat hier 's nachts geen internet of telefoon is.
Meestal gebeurt dit rond 01u30 ('s nachts) en duurt dit een drietal uurtjes en zo een keer of twee per maand.
Ik heb het vermoeden dat ze dan bepaalde aanpassingen aan het doen zijn of zo maar als ik Telenet daarover de vraag stel geven ze als antwoord dat ze bij aanpassingen eerst de klanten verwittigen wanneer er een onderbreking komt ... nog nooit een dergelijke mail gehad.
Nu ja, als alles eruit ligt over een grote regio is dat iets anders natuurlijk.
Maar ge kunt dan kiezen, ofwel maakt ge u daar druk in ofwel probeer je eens iets anders te doen ... slapen gaan onder andere.
Juist. Verleden jaar was dat erg imho.
Digitale tv idem dito.
Opnemen lukt soms ook niet. De programmatie klopt niet.
't Kan zijn dat ze die op een of andere manier "bufferen" en zo mis je dan stukken
in het opgenomen programma.
Het was geen hardware fout. De storing is er gekomen door een software-update van de main-server.
Zal wel stressen geweest zijn bij de IT'er die het bitje heeft laten vallen.
Kan ook natuurlijk, maar alles wat door de mens gemaakt werd kan fouten bevatten.
Comment