Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote panne bij Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grote panne bij Telenet

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    Dat weet ik allemaal al.
    Zodra ik het Wifi signaal van de telenet router inschakel draait mijn netwerk (ook het bedraad gedeelte) in de poeier.
    Mijn toestellen verliezen dan om de paar minuten hun iP adres...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      als dat uw manier van reageren is naar mensen, dan zou ge aan mijn telefoon nog geen 4 sec gehangen hebben...
      Sommige mensen snappen niet dat als er een algemeen probleem is waarmee duizenden mensen getroffen worden, dat het dan wat drukker kan zijn op een helpdesk en dan nog eens op een zondag ook.

Aan dat abonnement betaal je misschien 80€ per maand en sommige mensen eisen dat iedereen dag en nacht binnen de seconde beschikbaar is ... ge moet niet vragen wat die dan verlangen voor een wagen waar ze 30.000€ aan gegeven hebben. Moet daar een technieker achter hun gat volgen voor moesten ze ooit eens een probleempje tegenkomen?
      Als ik de zaterdagnacht in panne val met de wagen, dan kan ik pas ten vroegste de maandag naar de garage en hopen dat ze de komende dagen wat tijd kunnen inplannen voor mij ... bij Telenet werd iedereen op een zondag geholpen binnen de paar uur.
      Dus eigenlijk een superservice als men het gaat vergelijken.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Sommige mensen snappen niet dat als er een algemeen probleem is waarmee duizenden mensen getroffen worden, dat het dan wat drukker kan zijn op een helpdesk en dan nog eens op een zondag ook.

Aan dat abonnement betaal je misschien 80€ per maand en sommige mensen eisen dat iedereen dag en nacht binnen de seconde beschikbaar is ... ge moet niet vragen wat die dan verlangen voor een wagen waar ze 30.000€ aan gegeven hebben. Moet daar een technieker achter hun gat volgen voor moesten ze ooit eens een probleempje tegenkomen?
        Als ik de zaterdagnacht in panne val met de wagen, dan kan ik pas ten vroegste de maandag naar de garage en hopen dat ze de komende dagen wat tijd kunnen inplannen voor mij ... bij Telenet werd iedereen op een zondag geholpen binnen de paar uur.
        Dus eigenlijk een superservice als men het gaat vergelijken.
        Niet met mij
        Ik heb een speciaal telefoonnummer via de verzekering en die helpen mij 24 op 24
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Niet met mij
          Ik heb een speciaal telefoonnummer via de verzekering en die helpen mij 24 op 24
          Uw verzekering zal het nodige doen om u op te halen en uw wagen te slepen als het moet.
          Heb maar eens de pech om twee kapotte banden te hebben ... wachten zult ge tot de maandag voor iemand u twee nieuwe banden kan leveren.
          Hoogstens heb je een vervangvoertuig maar zeker geen twee nieuwe banden op zondag zodat alles hersteld is voor het WE gedaan is.
          En staat die depaneur binnen de twee minuten aan uw wagen of gaat dat ook een tijdje nemen?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Uw verzekering zal het nodige doen om u op te halen en uw wagen te slepen als het moet.
            Heb maar eens de pech om twee kapotte banden te hebben ... wachten zult ge tot de maandag voor iemand u twee nieuwe banden kan leveren.
            Hoogstens heb je een vervangvoertuig maar zeker geen twee nieuwe banden op zondag zodat alles hersteld is voor het WE gedaan is.
            En staat die depaneur binnen de twee minuten aan uw wagen of gaat dat ook een tijdje nemen?
            Ik blijf 's zondags thuis
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Velen weten ook niet hoe een helpdesk werkt qua service...
              first - second -third line...
              om zo problemen te filteren en door te spelen.

Hoe lastig het soms ook kan zijn, als je je persoonlijk benadeelt voelt...

Door beledigingen in het rond te strooien ga je net minder bereiken...
              Best grappig hoe men in rep in roer kan staan...... omdat men geen internet/tv zou hebben...

ben zelf een webontwikkelaar, maar ik kan gerust zonder internet leven hoor...
              kheb het niet nodig... al zeker niet op een zondagje
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ik blijf 's zondags thuis
                Behalve als je zaterdagavond ergens ver van huis in panne gevallen bent.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Filmke van de directie --> http://www.youtube.com/watch?feature...&v=opltgul0z_4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                    Het kon niet uitblijven. Dat ding is al de hele dag aan het rondgaan. Je kan die dingen ook zelf genereren.
                    http://downfall.jfedor.org/create/
                    Er zijn er nog een paar ...
                    http://www.telegraph.co.uk/technolog...-watching.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Velen weten ook niet hoe een helpdesk werkt qua service...
                      first - second -third line...
                      om zo problemen te filteren en door te spelen.

Hoe lastig het soms ook kan zijn, als je je persoonlijk benadeelt voelt...

Door beledigingen in het rond te strooien ga je net minder bereiken...
                      Best grappig hoe men in rep in roer kan staan...... omdat men geen internet/tv zou hebben...

ben zelf een webontwikkelaar, maar ik kan gerust zonder internet leven hoor...
                      kheb het niet nodig... al zeker niet op een zondagje

Ik kan wel begrijpen dat mensen die internet nodig omwille van beroepsbezigheden hierdoor erg benadeeld kunnen worden. Maar op een zondag zal dat aantal een pak minder zijn. Maar inderdaad het is bewonderenswaardig, misschien wel schrikwekkend dat mensen geen zondagje meer zonder internet kunnen...
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Een groot deel van de wereld moet het stellen met 1 dollar per dag en lijdt honger.
                        Die maken zich geen zorgen over al dan niet internet.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Maar inderdaad het is bewonderenswaardig, misschien wel schrikwekkend dat mensen geen zondagje meer zonder internet kunnen...
                          Die morgend moest ik aan de Nederlandse grens een resem onderdelen gaan ophalen.
                          ik wist het adres niet meer...
                          wel nog de naam...
                          ipv te vloeken op intenet... heb ik de telefoongids genomen en het adres opgezocht en rustig vertrokken.

alweer stress vermeden... *like a boss* (of zoiets? )
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                            Een groot deel van de wereld moet het stellen met 1 dollar per dag en lijdt honger.
                            Die maken zich geen zorgen over al dan niet internet.
                            En met deze quote kan niet alleen dit topic afgesloten worden, maar de hele chit-chat of bij uitbreiding zelfs heel BD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Hier waren we redelijk snel geholpen, maar de snelheid is toch nog een pak trager dan voorheen,
                              blijkbaar hebben ze ons op een lager pitje gezet. http://www.speedtest.net/result/2487066612.png
                              De Telenet technieker is hier geweest, terug normale snelheid.

Comment

sommig

Comment

Working...
                                X